יום שבת, 30 במרץ 2019

המחירים של טיול לפיליפינים


טיול לפיליפינים יכול להיות הטיול הכי מעניין שיהיה לכם כי הוא נותן לכם את הכל מהכול. נוף מרשים, חופי ים יפהפיים שתוכלו להיזרק בהם למשך שעות ארוכות ולא לעשות כלום, מטבח מעניין ותרבות שלא הכרתם והרשימה עוד ארוכה. זה הזמן להתמקד בשלושה דברים שמעצימים את הטיול.

בגלל הטבע עוצר הנשימה
הטבע עוצר הנשימה יכול להיות הנקודה המעניינת ביותר במהלך טיול לפיליפינים בעיקר בגלל שמדובר בנקודה המפתיעה ביותר. אנשים רבים מכירים את הפיליפינים כיעד נהדר שבו אפשר כמובן ליהנות מחופי ים נהדרים ומתרבות מיוחדת אך שוכחים שיש במדינת האיים היפהפייה הזו גם טבע עוצר נשימה שכולל יערות והרי געש. חשוב לזכור כי טיול לפיליפינים יכול להיות מגוון מאוד אך עדיין אפשר להקצות את הזמנים לכל יעד לפי העדיפות שלכם. לכן לא כדאי לוותר על הטבע המדהים של המדינה ולהכיר אותו לפחות במידה מסוימת.

בגלל המחירים הזולים
אז אחרי שהסברנו על חופי הים המדהימים שיש במדינה וכמובן הטבע המרשים והמגוון שלא כולם מכירים, הגיע הזמן לדבר על המחירים הזולים של טיול לפיליפינים. זה באמת מה שמושך את הישראלים למדינה הרי ככל שהמחירים נמוכים יותר כך ניתן ליהנות לאורך זמן רב יותר ולהתפנק יותר בלי חשש. אמנם מדובר במדינת עולם שלישי אך היא בטוחה מאוד ואין ממה לחשוש.

בגלל התרבות המרתקת
בדרך כלל שמגיעים ליעד מסוים נהנים מהטבע שלו ומהמחירים הזולים ושוכחים שיש תרבות מעניינת מאוד ברבדי םהעמוקים יותר. אמנם נחשפים לתרבות של הפיליפינים בכל מקרה אך כדאי להיכנס אליה יותר לעומק. מדובר באחת התרבויות הכי מעניינות שיש וההיסטוריה של המדינה מרתקת מאוד, ואם תתחברו לזה תוכלו להבין את מה שאתם רואים וחווים בטיול עצמו בצורה הרבה יותר טובה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה