יום שבת, 17 בנובמבר 2018

טיול מאורגן לפיליפינים כמתנת בר מצווה



הורים לילדים בגילאי בר מצווה מחפשים בדרך כלל מתנה מיוחדת שתשאיר את כל בני המשפחה עם חוויות לכל החיים. אחת המתנות האלה יכולה להיות טיול לחו"ל, בעיקר אם בוחרים יעד אקזוטי כמו איי הפיליפינים. בעזרת טיול מאורגן לפיליפינים ניתן להשיג עוד המון יתרונות שעולים בקנה אחד עם הצרכים של ההורים ויש גם אפשרות לשלב אותו במהלך הלימודים.

מבחינת ההורים, טיול מאורגן לפיליפינים זול באופן יחסי מונע חריגה מתוך מסגרת התקציב. בניגוד לטיול רגיל שאותו ההורים מתכננים בעצמם, עם טיול מאורגן הם יכולים לדעת בדיוק למה לצפות מבחינת עלויות. מחירי הטיול שקופים לחלוטין עבור ההורים, הם מפורטים לפי מסלולים ויעדים והדבר היחיד שנתון לפרשנות אישית הוא הנושא של שופינג וקניית מזכרות.



למה הילדים מעדיפים טיול מאורגן?
כמובן שגם הילדים שחוגגים בר מצווה מעדיפים טיול מאורגן לפיליפינים במקום מתנות אחרות. הרבה ילדים מתלהבים לנחות באיי הפיליפינים, לראות מקרוב את הנופים ולקחת חלק בפעילויות אקסטרים. יש גם ילדים שרוצים לטוס לפיליפינים כדי להצטלם על רקע מקומות חדשים ובשביל ליהנות מזמן האיכות המשפחתי.
בניגוד למה שנהוג לחשוב, טיול מאורגן לפיליפינים לא חייב להיות ארוך ולכן אפשר לשלב אותו גם במהלך תקופת הלימודים. שילוב הטיול בתקופת הלימודים תלוי רק בצרכים של ההורים ובמשך הזמן שמתאים להם. כמו כן, אפשר לערוך לפחות חלק מהטיל בתקופת הלימודים ולשמור את ההתחלה או הסוף שלו לימי חופש. הגמישות בטיולים כאלה גדולה מאוד ומי שמארגן אותם מכיר את צרכי ההורים והילדים כאחד. 

לסיכום, טיול מאורגן לפיליפינים מציע יתרונות רבים והוא יכול להיות מתנה מושלמת לבר מצווה. הטיולים המאורגנים יוצאים כל השנה וניתן לשמור על גמישות בבחירת התאריכים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה