יום שבת, 4 באוגוסט 2018

עורך דין המכון הרפואי


נהגים שמזומנים לוועדה של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים צריכים לדאוג שיהיה להם ייצוג משפטי הולם. למרות שאין חובה להגיע עם עורך דין לוועדות מן הסוג הזה, מעורבות מקצועית היא דרך טובה להגדיל את הסיכוי להחזרת רישיון הנהיגה או למנוע פסילות רישיון על רקע סיבות נפשיות, אישיותיות או עבר פלילי. בנוסף, התייעצות עם עורך דין המכון הרפואי יכולה לסייע לנהג להבין את מצבו ולאפשר לו להגיש מסמכים וטפסים בצורה מסודרת.

עורך דין המכון הרפואי הוא למעשה איש מקצוע עם הכשרה בדיני תעבורה. הכשרה בדיני תעבורה מאפשרת לעורך הדין להשתמש בפסקי דין תקדימיים על מנת לייצג את האינטרסים של הלקוח, עוזרת לו לבנות אסטרטגיית הגנה או תביעה בבתי דין לתעבורה ומשמשת אותו גם מול ועדות של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. עם זאת, לא כל עורך דין שמציע שירותים מן הסוג הזה אכן מסוגל לעמוד בדרישות של המכון.



מתי מערבים עורך דין דיני תעבורה?
רמת המקצועיות של עורך הדין היא בעלת השפעה ישירה על הסיכוי להיעזר בו מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. קודם כל, חשוב להתייעץ עם עורך דין המכון הרפואי בכל מקרה של דילמה והתלבטות ועוד לפני שמגישים את הטפסים השונים. בעזרת התייעצות מוקדמת עם עורך הדין ניתן לדעת איזה טפסים להגיש ועל מה לוותר. 

שנית, התייעצות עורך דין המכון הרפואי חייבת לעלות בקנה אחד עם הרקע הרפואי של הנהג. עורך הדין אמור להכיר את הנסיבות הקיימות ולהשתמש בהן על מנת להציג מקרה רלוונטי בפני נציגי ועדת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. בהקשר הזה, האחריות של הנהג היא לשמור על אמינות ולהביא לעורך הדין את כל המסמכים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה