יום שבת, 19 בדצמבר 2015

חדרי שינה מעוצבים בשבילכם



היום חדר המיטות הוא כבר לא מה שהיה פעם, חדר ההתייחדות של ההורים שנועד לשינה בלבד. כיום יש טלוויזיה בחדר השינה, DVD, מערכת סטריאו, ספרים, הילדים בהרבה מקרים באים לישון עם ההורים, ולכן צריכים מיטה גדולה בהזמנה, חדר השינה הוא המפלט של בני הזוג, בו אפשר להגות, לחשוב עם עצמך, להעביר כמה דקות של חסד, לקרוא ספר טוב, להאזין למוזיקה טובה בלי שיפריעו לך הילדים, לשוחח עם הבן זוג שלך על דברים חשובים, זהו למעשה המבצר הפרטי שלכם, ולכן לא די בחדר שינה סטנדרטי כבעבר, אלא עליכם לדאוג שיעשו לכם חדרי שינה מעוצבים.

הטרנד החדש של חדרי שינה מעוצבים דווקא מגיע מסוג החומר העץ, העץ הכי טוב עבור הריהוט הוא עץ מלא. עץ מלא הינו עץ אשר מגיע מן הטבע, זה הוא עץ שלא עבר גריסה או טחינה, הוא אינו מודבק ואינו חלול, ריהוט מעץ מלא מיוצר מאותו עץ שניתן למצוא בטבע ולא מעץ מעובד.




כיצד מזים ריהוט מעץ מלא?
כאמור, חדרי שינה מעוצבים נבנה אותם מעץ מלא, ריהוט שנבנה מעץ מלא יהיה הרבה יותר יפה מאשר ריהוט שנוצר מעץ מעובד. רהיטי חדרי שינה מעוצבים שאינם מעץ מלא, יהיה עליהם ציפויים של עץ, ציפויים אלה גורמים לעץ להיראות לא יוקרתי וכמובן לא איכותי. נעשתה עבודת נגר איכותית ברהיטים מעץ מלא. ניתן לראות את עבודת העץ המעובד בפינות הרהיט. הרהיט יהיה מצופה בציפוי, הוא בעל תכונות אשר מתקלפות, בייחוד בפינות.

חשוב לשמור על הבריאות שלכם
מבחינה בריאותית, חדרי שינה מעוצבים מעץ מלא עדיפים על עץ מעובד. בסוגים רבים של עץ מעובד משתמשים בחומר אשר נקרא פורמלין, כדי למנוע חדירת חרקים לעץ המעובד. לעומתו העץ המלא אינו חדיר לחדירת חרקים בכלל. ולכן העץ המלא נקי מכימיקלים ויותר בריא עבורכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה