יום שני, 29 בספטמבר 2014

ניהול משברים בשעת חירום



רגעים קשים או משברים בחיינו יכולים לקרות בגלל אנשים אחרים שרוצים להרע במכוון ואף שלא במכוון או מכוח האינרציה של כדור הארץ שיכול להפתיע אותנו ברעידות אדמה או בנזקי מזג אוויר חמורים. ברגעים אלו ודומיו נזדקק למישהו שיבוא להציל אותנו והכוונה היא לא לסופרמן. 

מה צריך שיהיה לך
ניהול משברים בשעת חירום בתחום המדיני דיפלומטי הוא לא היחיד, הוא בהחלט גם מתקיים בתחום העסקי חברתי והאישי. מדינות וחברות ענק נכשלו בגלל שלא היה שם מישהו שידע לנהל את המשברים בצורה אופטימאלית, אנשים התמוטטו אחרי אובדן קשה כי לא היה מי שילווה אותם נכון ובצורה יעילה. בשביל לדעת לנהל משבר ולצאת ממנו צריך להיות קודם כל בעל קור רוח ותעוזה יעיל ואפקטיבי מתוך המערכת, בעל ידע מקיף ונרחב בכל נושא, הכרת תקנות של שעת חירום על בוריה וצוות נאמן של אנשים מקצועיים במקום.

הכשרה
כל מקום המכבד את עצמו יעביר את צוות עובדיו קורס ניהול משברים בשעת חירום שם הם יקבלו כלים ומיומנויות ניהוליות בעת משבר. משבר יכול מצב שבו יש חשש לחיי אדם, אסון טבע, אירוע טרגי, בתחום הקהילה, מדינה ואפילו אישי. ניהול משברים בשעת חירום יש לנהל בקור רוח עם תכנון אסטרטגי נכון. ניהול משברים בשעת חירום בצורה נכונה מכריע את הכף בזמן אמת וככל שיהיו יותר אנשים כשירים לתפקיד הסיכויים להתגבר על המשבר גדולים יותר. 

הכנה מוקדמת
בחיים הרגילים והנורמטיביים אין צורך לחשוש ממשברים, אך הם עלולים להופיע פתאום ללא כל הכנה מוקדמת ויפה שעה אחת קודם שיהיה מישהו שיידע לנצח על הכול בשביל להקטין משמעותית את הנזק ואת הלחץ שבו שרויים כל השאר.


יום שישי, 26 בספטמבר 2014

מוקד שירות הלקוחות הארצי של חברת פלאפון



איזה מידע תרצו לקבל מהחברה הסלולרית שלכם? אין זה משנה האם אתם רוצים לקבל תמיכה טלפונית, להתריע על תקלות, לטוס עם המכשיר לחו"ל או לשנות חבילה, מוקד שירות הלקוחות של פלאפון מעמיד לרשותכם נציגי שירות דרך השירות הטלפוני, הפרונטלי או האינטרנטי. לקוחות חברת פלאפון יכולים ליצור קשר עם החברה בכל שאלה או עניין ולקבל מענה מהיר ומדויק לכל שאלה ובעיה. בין הפניות הנפוצות ביותר ישנן פניות בנושא חבילות ומבצעים, פניות בנוגע טיסות לחו"ל עם המכשיר ופניות בנוגע לרכישה או תיקון של מכשירים סלולריים.

חבילות ומבצעים
כל אחד רוצה ליהנות היום מהתקשורת הסלולרית הטובה ביותר עבורו. תקשורת סלולרי טובה היא שיקול של קליטה איכותית וגלישה מהירה מהמכשיר. נציגי שירות הלקוחות של פלאפון שמחים מאד לתת למתעניינים להצטרף לחברה מידע אודות החבילות והמבצעים שלה. החברה מציעה ללקוחות קיימים או חדשים תשתית מתקדמת הפרוסה לאורכה ולרוחבה של הארץ (מבלי להישען על חברות אחרות שנותנות את השירות) ואינטרנט במהירות שיא גם מהמכשיר.

טיסה לחו"ל עם המכשיר
כל ישראלי אשר טס לחו"ל רוצה להרגיש בנוח ולקחת איתו את המכשיר הסלולרי. על מנת לקבל הנחיות כיצד להפעיל את המכשיר בחו"ל ומהן עלויות התקשורת, יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות הארצי של פלאפון המספק מידע לטסים לחו"ל ולקבל את הצעת המחיר לארץ היעד. לחילופין מי שרוצה לטוס עם המכשיר ולא לבצע שיחות יוכל לבקש מהמוקד לחסום אפשרות הוצאת או כניסת שיחות.

רכישה ותיקון מכשירים סלולריים
חלק בלתי נפרד מהתקשורת הסלולרית היא מכשירים ובשירות הלקוחות של פלאפון ניתן לקבל הצעות מחיר למכשירים חדשים, בפריסה לתשלומים או לחילופין לקבל שירות תיקונים באחת מהמעבדות הנמצאות במרכזי השירות בכל רחבי הארץ.