רוצים לקבל שירות מענה אנושי לעסק שלכם? אתם צריכים
לבחור באחת החברות שיש בשוק. כיצד אפשר לבחור את החברה המתאימה? במאמר זה נדבר על
כמה פרמטרים חשובים לבחירה מוצלחת.
מה האפשרויות שהחברה מציעה?
חברות שירות מענה אנושי יכול להיות מאוד שונות אחת נהשניה וכל אחת מעניקה שירות אחר.
יכול להיות שהשירות בהתחלה ייראה לכם אותו הדבר אך אחרי שתקבלו את הצעות המחיר
המפורטות תבינו שיש שוני רב. יכול להיות שחברה אחת לא תציע לכם תמלילי שיחה משלכם
ויכול להיות שהיא גם לא תציע לכם מספר טלפון לבחירתכם, למרות שהוא בכל מקרה יהיה
אישי של העסק. יכול להיות שהיא לא תוכל לספק לכם ג'ינגל משלכם והשוני עוד רב. לכן
יש צורך לעבור על כל הפרמטרים הללו וכך תוכלו להבין מי תהיה החברה הכי טובה
עבורכם.
מה הרושם הראשוני מהחברה?
בלי קשר לשירותים שהיא מציעה לכם במהלך העבודה עמה, אתם
חייבים להתרשם מהחברה ולא סתם להאמין להבטחות שלה. שירות מענה אנושי הוא שירות
חשוב מאוד מכדי שנאמין לכל מה שאורים לנו סתם כך, אתם חייבים המלצות על החברה
וערובות לכך שהיא תעמוד בהתחייבויות שלה. בסופו של דבר הרושם הראשוני מהחברה חשוב
מאוד כיוון שהוא ישרה עלינו ביטחון להמשך אך כמובן שיש צורך גם להתמקד בניסיון
שלה, במנהלים שלה, באיכות השירות וכולי.
מה המחיר שהחברה מציעה לכם?
אי אפשר להשוות את כל הפרמטרים בלי להשוות את המחיר.
המחיר יכול להיות שונה במידה מועטה בין חברה לחברה אך לעתים בגלל הדרישות שלכם
הפער יהיה גדול. למשל, יכול להיות שחברה אחת תציע פי 2 אגורות יותר על כל שיחה
נכנסת אך בסופו של דבר בחודש שלם עם אלף שיחות, הפער יהיה משמעותי מאוד.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה