מענה טלפוני יכול לשפר את העסק שלכם בצורה נפלאה. הוא יכול לעזור לכם להיות טובים יותר בתחום בו אתם פועלים והוא יכול לעזור לכם גם לשמור על לקוחות שרוצים לעבור לעסק אחר. זה הזמן להבין כיצד אפשר לקבל שירות מענה טלפוני הכי טוב שיש ולאלו פרמטרים חשוב שתתייחסו.
שירות שזמין בכל שעה ושעה
כל שירות מענה טלפוני חייב להיות זמין בשעות שנוחות ללקוחות שלכם. אם לא כ יהיה הרי שהלקוחות שלכם לא יוכלו להבין מתי הם צריכים להתקשר וכאשר המוקד יפעל הם יכולים להיות בכלל בעבודה. יש מוקדים טלפוניים שיפעלו רק עד הערב ואז הם לא יהיו רלוונטיים כי בשעה הזו אנשים רק מתפנים. לכן חשוב לחשוב היטב כיצד שעות הפעילות יתאימו לנוחות של הלקוחות שלכם כי רק כך יהיה שירות מענה טלפוני יעיל ואיכותי.
ההוצאות נשארות סטנדרטיות
חשוב לזכור כי ההוצאות על שירות מענה טלפוני יכולות לנסוק למחיר גבוה מאוד בחודש. השירות יכול לעלות לכם אלפי שקלים בחודש וזה עוד לפני שדיברנו על הוצאות כוח האדם. כוח האדם יכול להיות יקר מאוד הרי בסופו של דבר מדובר על שירות מענה טלפוני איכותי שכולל מוקדנים שטובים במכירות, מנהלי צוותים וכולי. גם הוצאות התקשורת והבלאי של הציוד עולה לכם הרבה ואלו נקודות שחשוב לזכור.
השירות צריך להיות נחמד ואדיב
כל שירות מענה טלפוני לא יהיה טוב אם המוקדנים לא יהיו נחמדים ויענו לכל שאלה בצורה נאותה. כל מוקדן שעונה ללקוח שלכם חייב להיות נעים הליכות ולזכור שהלקוח תמיד צודק, לא משנה מה. שירות מענה טלפוני יכול להיות איכותי יותר ככל שהמוקדנים יגדילו ראש ויעזרו ללקוח גם בעניינים שלא שקורים לתחום שלהם, כולל מעבר שיחות מהיר בלי המתנה מחודשת.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה