יום שישי, 26 בספטמבר 2014

מוקד שירות הלקוחות הארצי של חברת פלאפון



איזה מידע תרצו לקבל מהחברה הסלולרית שלכם? אין זה משנה האם אתם רוצים לקבל תמיכה טלפונית, להתריע על תקלות, לטוס עם המכשיר לחו"ל או לשנות חבילה, מוקד שירות הלקוחות של פלאפון מעמיד לרשותכם נציגי שירות דרך השירות הטלפוני, הפרונטלי או האינטרנטי. לקוחות חברת פלאפון יכולים ליצור קשר עם החברה בכל שאלה או עניין ולקבל מענה מהיר ומדויק לכל שאלה ובעיה. בין הפניות הנפוצות ביותר ישנן פניות בנושא חבילות ומבצעים, פניות בנוגע טיסות לחו"ל עם המכשיר ופניות בנוגע לרכישה או תיקון של מכשירים סלולריים.

חבילות ומבצעים
כל אחד רוצה ליהנות היום מהתקשורת הסלולרית הטובה ביותר עבורו. תקשורת סלולרי טובה היא שיקול של קליטה איכותית וגלישה מהירה מהמכשיר. נציגי שירות הלקוחות של פלאפון שמחים מאד לתת למתעניינים להצטרף לחברה מידע אודות החבילות והמבצעים שלה. החברה מציעה ללקוחות קיימים או חדשים תשתית מתקדמת הפרוסה לאורכה ולרוחבה של הארץ (מבלי להישען על חברות אחרות שנותנות את השירות) ואינטרנט במהירות שיא גם מהמכשיר.

טיסה לחו"ל עם המכשיר
כל ישראלי אשר טס לחו"ל רוצה להרגיש בנוח ולקחת איתו את המכשיר הסלולרי. על מנת לקבל הנחיות כיצד להפעיל את המכשיר בחו"ל ומהן עלויות התקשורת, יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות הארצי של פלאפון המספק מידע לטסים לחו"ל ולקבל את הצעת המחיר לארץ היעד. לחילופין מי שרוצה לטוס עם המכשיר ולא לבצע שיחות יוכל לבקש מהמוקד לחסום אפשרות הוצאת או כניסת שיחות.

רכישה ותיקון מכשירים סלולריים
חלק בלתי נפרד מהתקשורת הסלולרית היא מכשירים ובשירות הלקוחות של פלאפון ניתן לקבל הצעות מחיר למכשירים חדשים, בפריסה לתשלומים או לחילופין לקבל שירות תיקונים באחת מהמעבדות הנמצאות במרכזי השירות בכל רחבי הארץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה