יום שבת, 25 בינואר 2014

כיצד בוחרים משקפי ראיה?



כיום לשמחתכם הרבה, משקפי ראיה הפכו להיות פריט אופנתי לכל דבר, ואין כמעט אדם שלא בוחר להרכיב משקפי שמש בשעות האור, בטח ובטח במדינות כמו מדינת ישראל ודומיה מבחינת האקלים. האמת היא, כי אם עד לפני שני עשורים, משקפי ראיה נחשבו לפריט בעייתי בלשון המעטה, הרי שהיום אנו רואים דווקא חזרה למשקפיים. אנשים מחפשים משקפי ראיה אשר יהיו גדולים ובולטים במיוחד, והדבר נחשב מחמיא במיוחד. יחד עם זאת, כאשר אתם מעוניינים לבחור משקפי ראיה לשימוש עצמי, אתם רוצים להיות בטוחים כי בסופו של דבר הם יחמיאו לפנים שלכם. אז איזה עיצוב כדאי לכם לבחור? מה יכול להתאים לכם, ואיך תדעו שאתם מבצעים את הבחירה הטובה ביותר?

כמה אפשרויות שעומדות בפניכם
ראשית, עולה השאלה איזה סוג של מסגרת אתם תרצו עבור משקפי ראיה. יש היום אפשרות למסגרת גדולה ועבה, ויש אפשרות לבחור מסגרות דקות יותר. כמו כן, יש אפשרות לבחור מסגרות שיקיפו רק חצי מהעדשות, וכך המשקפיים יהיו בולטים פחות. כמובן שגם לצבע של העדשות יש השפעה רבה על המראה של משקפי ראיה, כאשר אפשר לבחור צבעים שיהיו בולטים במיוחד, ואפשר לבחור צבעים בהירים, שישתלבו יותר עם העדשות. לעתים, אפשר גם לבחור משקפי ראיה בהתאמה לצבע הפנים שלכם, כאשר לאנשים בהירים או כהים, יכולות להיות בחירות שונות בנוגע לגוון המסגרת.



מעבר לכך, יש חשיבות גם לצורה של העדשות ולצורה של המסגרת. אפשר לבחור כיום משקפי ראיה שיהיו מלבניים, עגולים, ריבועיים, אליפטיים, או בכל צורה אחרת, בהתאם להעדפה האישית שלכם, ולצורת הפנים שלכם.

בוחרים בתוך החנות
כאשר אתם הולכים לחנות אופטיקה בכדי לבחור משקפי ראיה, מומלץ בחום שתגיעו ביחד עם חבר טוב, אשר יוכל לתת לכם חוות דעת על המראה של המסגרת על הפנים שלכם, משום שאתם לעתים תתקשו בכך ללא המשקפיים הרגילים שלכם. אפשר בהחלט לבחון מספר מסגרות שונות, ורצוי שלא למהר - אתם יכולים להתלבט גם במשך יום שלם, עד שתבחרו את המסגרת הטובה ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה