יום חמישי, 31 באוקטובר 2013

מוצרי חורף



אם יש לכם עסק בתחום כל שהוא כזה או אחר נראה כי מוצרי פרסום יכולים לעשות עבור העסק שלכם עבודת שיווק ופרסום יוצאת מן הכלל. בהקשר זה ניתן להצביע על כך כי מוצרי חורף משמשים עסקים רבים לקידום המכירות שלהם ולפרסום העסק בצורה הטובה ביותר שיש. מוצרים אלה הם בעלי זיקה לעונת החורף ומאפשרים בין השאר הטבעת הלוגו ושם החברה על המוצרים לשם קידום ומיתוג העסק. מוצרי חורף לקידום מכירות ופרסום מתמקדים במוצרים עונתיים החל מהלבשה ועד למטריות וכדומה בהתאם לתקציב של כל בית עסק.
מוצרי טקסטיל לחורף
באמצעות מוצרי טקסטיל שיכולים להיות מעילים, אימוניות, חולצות, כובעי גרב וכדומה ניתן לקדם את העסק שלכם בדרך נוחה ומאד נגישה. האדם הלובש את פריט הלבוש נהנה ממנו ואילו אתם זוכים לפרסום מוצלח ביותר, אשר מסתובב חופשי בכל מקום. מוצרי חורף מסוג זה נהוג לתת גם כמתנות לעובדים וספקים שונים שאיתם אתם עובדים ועל ידי כך אתם נותנים להם הרגשת שייכות והזדהות עם העסק.
מוצרי חורף מתחום זה יכולים להיות מעילי פליז עם לוגו רקום, אימוניות, קפוצ'ונים, כובעי גרב, כפפות, צעיפים, מעלי רוח, חולצות ארוכות, מחממי אוזניים וכיוצא באלה.

מטריות לחורף
גם מטריות נחשבות מוצרי חורף מעולים לקידום מכירות כאשר אתם מטביעים את הלוגו שלכם על גבי המטריה. פריטים אלה הם בעלי חשיפה גדולה במיוחד בימים גשומים, וניתן לרכוש מטריות גדולות במיוחד, מטריות לילדים, מטריות מתקפלות, מטריות ענק עם ידיות מתעגלות וכדומה. מטריה ממותגת היא גם מוצר פרסום מרהיב, גם משמשת לקידום מכירות וגם מוצר אשר ניתן לתת אותו כמתנה ללקוחות העסק בימי החורף הגשומים. מטריות מחולקות גם באירועים שיווקיים או עסקיים שונים, בכנסים ובתערוכות אשר מתרחשות בחורף.
מתנות נוספות לחורף
מוצרי חורף נוספים אשר ניתן לחשוב עליהם כעל מקדמי מכירות או כמתנות ממותגות לעובדים וללקוחות הם: תרמוסים לשמירה על שתייה חמה בטיולים וכדומה, ספלי קפה / תה עם איזה הדפסה שתרצו, שמיכות, כרבוליות, כריות חימום וכיוצא באלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה