יום ראשון, 27 בנובמבר 2011

יום הולדת שישים


גיל שישים זהו גיל מכובד לכל הדעות. יום הולדת שישים מצריך מסיבה מעניינת ומרגשת מאוד, וזהו  מהווה אתגר לא פשוט, במיוחד לחובבי המסיבות. בגיל שישים כבר ראיתם הכול, כבר טיילתם בחו"ל, כבר טיילתם בארץ, הייתם באין ספור מסיבות יום הולדת ומסיבות הפתעה שונות ואין הרבה דברים שמאתגרים אתכם כבר.
אז מה בכל זאת ניתן לעשות בחגיגת יום הולדת שישים? איך ניתן להפתיע ולשמח את בעל השמחה? על זאת ועוד נענה במאמר שלפניכם.



יום הולדת שישים – אירוע של פעם בשישים שנה...

לפי שמתחילים לחשוב על תוכן המסיבה, רצוי לזכור מספר פריטים חשובים בארגון יום הולדת שישים. גיל שישים זה כבר לא גיל צעיר כל כך, ועל כן חשוב מאוד להתאים את אופי המסיבה לגיל האורחים, חשוב מאוד להתחשב בפרמטר זה כשבוחרים את הקייטרינג למסיבה, שכן אנשים מבוגרים אוהבים תפריט בריא ועשיר.

כמו כן, בתכנון יום הולדת שישים, חשוב לבחור מיקום נוח ונגיש למסיבה עם רחבת ריקודים מרווחת שתאפשר ריקודי זוגות וריקודי מעגל. כמו כן, אנשים בני שישים בדרך כלל הם אנשים שעובדים ועסוקים ביומיום ואוהבים להיות מתוכננים מראש ולהיערך לאירועים עתידיים. לכן מומלץ להודיע על תאריך המסיבה מספיק זמן מראש שכל האורחים יוכלו להיערך לאירוע בהתאם.

דבר נוסף חשוב מאוד, מומלץ להגדיר את מסגרת התקציב מראש. ככל שהתקציב יהיה גבוה יותר, המסיבה תוכל להיות מושקעת יותר ומהנה יותר. אם התקציב מאפשר ניתן מפעיל שידאג לתוכנית מהנה לכל החוגגים.
את החגיגה ניתן לבלות במסיבת יום הולדת בטבע או אפילו להזמין מפעיל חיצוני כמו מרצה אורח שינעים לאורחים את המסיבה, ישאיר להם טעם טוב בפה ויאפשר להם לרכוש עוד מעט השכלה בידע במהלך המסיבה. 

יום הולדת שישים


יום הולדת שישים – גיל של נחת ושמחה

החיים שלנו מתחלקים לשני חלקים, החלק בו אנו זורעים את הזרעים -  עובדים,טורחים, מגדלים את הילדים וטובעים בים של בלאגן, תחזוק ותפעול הבית והמשפחה. החלק השני הוא החלק בו אנו קוצרים את הפירות. בגיל שישים בדרך כלל כולנו כבר נהנים מצחוק הנכדים המתגלגל בבית, ממשפחה בוגרת ונהנים מילדינו המוכשרים והמצליחים.




יום ראשון, 20 בנובמבר 2011

אטרקציות לאירועים



אטרקציות לאירועים מיועדות בעיקר לאירוע מיוחד המתרחש פעם בחיים, אותו אנו רוצים להפוך להיות אירוע בלתי נשכח שילווה אותנו תמיד, אירוע שנצליח לנצור את רגעיו היפים לנצח. ניתן להפוך אירוע לבלתי נשכח בקלות רבה על ידי הוספת אטרקציה מיוחדת לאירוע שתרים אותו מעלה ותצליח לגרום לכל המשתתפים הנאה צרופה ורגעים של אושר.

אטרקציות לאירועים – הזדמנות של פעם בחיים

אטרקציות לאירועים זהו טרנד חדש למדי אשר התפתח בשנים האחרונות. בעבר האירועים התנהלו באופן מסורתי יותר ולא הושפעו כל כך מהחברה והתרבות המערבית. היום כל העולם השתכלל והתקדם קדימה ויחד איתו התקדמה גם אופנת האירועים. בקלות רבה ניתן להשיג כיום אטרקציות לאירועים המותאמות באופן ישיר לרצון בעל השמחה ולאופי השמחה.

אטרקציות לאירועים ניתן להשיג מחברות אשר מתמחות ומתעסקות בנושא. ישנו מגוון רחב של אטרקציות, הכול בהתאמה לאירוע עצמו. בר מצווה, בת מצווה,  חתונה או סתם יומולדת. כל מסיבה יכולה להפוך לאירוע בלתי נשכח, מיוחד במינו.



תכנון אטרקציות לאירועים יכולות להיות בלאגן גדול עבור בעלי האירוע, לכן מומלץ מאוד לשכור חברה המתמחה בנושא אשר תוכל לחסוך ללקוח את ההתרוצצויות הבלתי פוסקות, את הדאגות במהלך האירוע עצמו ותגרום לו ליהנות ברוגע ולשמוח באירוע החשוב שלו.

אטרקציות לאירועים – לקוחות מספרים:

מ' מרעננה מספרת: כל שנה בחגי תשרי אנו נפגשים לסעודה חגיגית כל המשפחה יחד. תמיד יש המון ילדים בסעודה זו שכן אנו משפחה גדלה ורובנו צעירים המטופלים בילדים קטנים. בדרך כלל יש מריבות ובעיות בין הילדים בזמן הסעודה ועל ידי כך וההנאה מהסעודה והמפגש המשפחתי נפגמת, כל הזמן צריך לפייס את הילדים ולפשר בין המריבות שלהם. השנה רצינו להעסיק קצת את הילדים והחלטנו ללכת על אטרקציות לאירועים. הזמנו תיאטרון בובות ומפעיל לילדים. 

אטרקציות לאירועים


אופי הסעודה השתנה מהקצה אל הקצה. סוף סוף הצלחנו ליהנות אחד מהשני, להשלים פערים, לדבר ולקשקש. הרגשנו את אווירת החג, את אחדות המשפחה. הילדים שמחו ושיחקו עם בני הדודים בכיף וברוגע ונהנו מאוד מהאטרקציה שהבאנו. אני ממליצה על כך בחום לכל משפחה באשר היא, זה היה תענוג גדול השווה כל שקל!