יום ראשון, 26 בפברואר 2017

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים



המכון הרפואי לבטיחות בדרכים הינו גוף הכפוף למשרד הרישוי
המכון הרפואי לבטיחות בדרכים הינו הגוף אשר קובע האם אדם כשיר לנהיגה ובאילו תנאים מבחינה רפואית ופסיכולוגית. המכון הרפואי כפוף למשרד הרישוי, משרד הרישוי מקבל מידע משתנה לגבי נהגים אשר ברשותם רישיון נהיגה. על סמך המידע הניתן להם יכול משרד הרישוי לזמן נהגים שונים למרכז הרפואי לבדיקות ואבחון. במרכז הרפואי יושבים רופאים רבים, פסיכולוגים ופסיכיאטרים מורשים בתחום, תפקידם לגבש החלטה לגבי כשירות של נהגים על הכביש. כאשר נהג מזומן על ידי משרד הרישוי למכון הרפואי הוא אינו יכול לסרב וכן חייב להתייצב. ההחלטות שמתקבלות במכון הרפואי קובעות האם הנהג הזה אכן כשיר לנהיגה והאם הוא צריך לנהוג בתנאים מיוחדים. 

מי מזומן לבדיקות במכון הרפואי לבטיחות בדרכים
נהגים שונים מזומנים על ידי משרד הרישוי לבדיקות המתרחשות במכון הרפואי לבטיחות בדרכים. ישנן מספר סיבות עיקריות אשר בגינן שולחים נהגים לבדיקות שונות אצל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. לרוב משרד הרישוי ישלח נהגים אשר הורשעו בעבירות רבות או היו מעורבים בתאונות דרכים, אם נהג משתחרר משירות ביטחון עם סעיף נפשי או פגיעה פיזית, אם נהג נמצא נוהג תחת השפעת אלכוהול או סמים. נהגים אלו יעברו במכון הרפואי לבטיחות בדרכים סדרת בדיקות ואבחונים על מנת לקבוע האם הם רשאים לנהוג ובאיזה תנאים.

ניתן לערער על החלטת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים
המכון הרפואי מגבש אבחנה מקצועית לגבי נהגים אשר מגיעים אליו. האבחנה יכולה לגרום לאי קבלת רישיון נהיגה. אך החלטת המכון הרפואי אינה תמיד סופית וניתנת לערעור. ועדת הערעורים נמצאת בבית החולים תל השומר ומורכבת ממספר פיסיכיאטרים בכירים. אל הוועדה ניתן לגשת עם ערעור בגין נימוקים משפטיים ולכן יש להעזר בעורך דין מומחה. 


יום שלישי, 21 בפברואר 2017

שרשרת ענברים



שרשרת שעליה משובצות אבני ענבר יכולה לשמש למגוון רחב של מטרות. היא מיועדת בעיקר למניעת כאבים ותופעות לוואי הקשורות לבקיעת שיניים בקרב תינוקות, והיא זוכה להצלחה בקרב קהל יעד מגוון. השרשרת יעילה מול תופעות של חום, בכי וכאבים והיא יכולה להקל משמעותית על ההתמודדות עם בקיעת השיניים אצל פעוטות.
כמו כן, עם הזמן התגלו התפקידים החשובים של שרשרת ענברים בהקלה על כאבי בטן, דלקות ומגוון תסמינים נפוצים אצל תינוקות. השרשרת היא גם בעלת מראה אסתטי מרשים והיא בטוחה לחלוטין עבור טווח רחב של גילאים. אך מה עומד מאחורי השרשרת ולמה דווקא אבן הענבר היא זו שנבחרה עבור המשימה?


כל מה שצריך לדעת על שרשרת ענברים

אבן הענבר שנקראת גם "אמבר" היא שרף מעץ האורן ומקורה לפני עשרות עד מאות מיליוני שנים. ההשחלה של חרוזי הענבר על השרשרת דומה להשחלת פנינים, והדגש הוא על כך שבין כל חרוז לחרוז תהיה קשירה שתמנע את התפזרות האבנים גם במידה והשרשרת תיקרע. הפרט הקטן הזה הופך שרשרת ענברים למוצר אמין ושימושי במיוחד.

מעבר לכך, שרשרת ענברים מגיעה במגוון רחב של חיתוכים וצורות. ברוב השרשראות החרוזים הם עגולים, בעוד גוון האמבר משתנה בין צהוב עד דבש. חלק מהשרשראות גם מצליחות לשלב בין גוונים מסוימים, בעוד בחלק אחר הגוון הוא אחיד לחלוטין. הבחירה בסוג מסוים של שרשרת ענברים תלויה בצרכי ההורים ובטעם האישי שלהם.

שרשרת ענברים מסייעת בריפוי הדם ומומלצת על ידי שורה ארוכה של אנשי מקצוע. היא יעילה בקרב תינוקות ופעוטות, אך ההורים יכולים לנצל את היתרונות הטבעיים שלה גם בהקשר של הרחקת ארס במקרה של הכשת נחש, טיהור מערכת הדם וטיפול בכליות.

יום ראשון, 12 בפברואר 2017

מה מספק שירות מענה טלפוני לעסקים?



תקשורת טובה עם הלקוחות היא מתכן להצלחה
בכדי לתחזק עסק מצליח ורווחי יש צורך ברור בשמירה על תקשורת נאותה ויעילה עם הלקוחות השונים של בית העסק. אמצעי התקשורת העיקרי בין בתי עסק ללקוחות הוא לרוב טלפון, וכידוע לכולנו, לעיתים רבות קשה מאוד לקבל את כל השיחות עקב מחסור בכוח אדם. בכדי לשמור על מאגר הלקוחות הקיימים ובכדי להימנע מאיבוד לקוחות חדשים, יש צורך ממשי במתן מענה יעיל לכל השיחות המתקבלות במהלך היום. בכדי לעשות זאת אין צורך בהעסקה של כוח אדם חדש ונוסף, אלא ניתן להשתמש בשירות מענה טלפוני לעסקים. 

מה נותן השירות?
שירות מענה טלפוני לעסקים הינו סוג של מיקור חוץ של שירות הלקוחות של העסק. ניתן להתאים את סוג המענה הטלפוני לפי צרכי בית העסק. שירות מענה טלפוני לעסקים יכול לספק מענה אינפורמטיבי של פיסות מידע אשר הועברו למוקד השירות על ידי בית העסק, לתת מענה לצורך ניהול וקבלת הזמנות, ניהול וקביעת פגישות, או אפילו מתן שירות לקוחות. מאחר וכל בית עסק צריך שירות מסוג אחר, ניתן לבחור שירות מענה טלפוני המתואם באופן אישי לעסק שלכם. בנוסף, שירות המענה הטלפוני יכול לספק מענה טלפוני מחוץ לשעות העבודה של העסק או אפילו במשך 24 שעות ביממה, ולספק שירות השארת הודעות עבור בית העסק. מגוון השירותים הינו רחב ביותר ולכן חשוב להתאים אותם באופן אישי וייחודי. 



שיטת ייעול שחוסכת זמן וכסף
שימוש בשירות מענה טלפוני לעסקים הינה שיטת ייעול מצוינת עבור בית העסק. באמצעות שירות מענה טלפוני לעסקים ניתן לתת מענה ליותר לקוחות, תוך פינוי זמן נכבד של העובדים בעסק מאחר והם אינם נדרשים לענות על כל השיחות הנכנסות במהלך היום. בדרך זו ניתן לייעל את העבודה בעסק ולחסוך כסף רב.