יום רביעי, 27 ביולי 2016

שולחן אוכל נפתח





שולחן אוכל נפתח יכול לסייע לנו רבות בניצול מקום מקסימאלי

כאשר אנו מתגוררים בדירה קטנה, או כאשר אנו מארחים באופן תדיר אנשים בביתנו, אנו זקוקים לשולחן אשר ביומיום יספק לנו מספר מקומות מצומצם, וכאשר נצטרך נוכל לפתוח אותו וליצור מקומות ישיבה נוספים סביבו. שולחן מסוג זה רלוונטי לרוב הבתים ולכן אנשים רבים עושים שימוש בשולחן אוכל נפתח, אולם חשוב לדעת למה לשים לב כאשר אנו בוחרים שולחן שכזה.

אז למה לשים לב כאשר אנו בוחרים שולחן אוכל נפתח?
·       
שיטת הפתיחה: שולחנות אוכל נפתחים נבדלים זה מזה בשיטת הפתיחה, כאשר ישנן שתי שיטות עיקריות לפתיחת השולחן. אחת הדרכים לפתיחת השולחן הינה באמצעות חיבור פלטות השולחן בצורה ידנית, בעוד שהשיטה השנייה מאפשרת לנו למשוך את הפלטות מתוך השולחן עצמו, והיא גם השיטה הפופולרית יותר היום בשל הנוחות שהיא מספקת.
·       
רגלי השולחן: רגלי השולחן משפיעות רבות על נוחות השימוש בו וכן על מספר מקומות הישיבה שהוא מספק. כאשר רגלי השולחן נמצאות במרכז השולחן, נוכל לשבת סביב כולו, בעוד שבמידה ורגלי השולחן נמצאות בקצוות השולחן, לעיתים לא נוכל לשבת במקומות מסוימים, בעיקר כאשר השולחן פתוח. כשאנחנו בוחרים שולחן אוכל נפתח חשוב שנבחן את מיקום רגלי השולחן.

·       
תחתיות טלפון: שולחן אוכל נפתח עלול להיות כבר ביותר, היות ומשקלו כולל את משקל השולחן וכן את משקל הפלטות המשמשות לפתיחתו, ולכן חשוב שיצויד במנגנון המקל על פתיחת השולחן. תחתיות טלפון ברגלי השולחן מאפשרות לנו לגרור את השולחן בקלות וביעילות, מבלי לפגוע בריצוף בשל הגרירה, ולכן חשוב לוודא כי לשולחן שנבחר יהיו תחתיות טלפון אשר יאפשרו לנו להזיז אותו בקלות כך שנוכל להתאים את מיקומו בהתאם לצרכים שלנו.

יום שבת, 23 ביולי 2016

הלוואה לכל מטרה שמחזירים מתי שרוצים



העניין ההולך וגובר במסלולים של הלוואה לכל מטרה איננו מקרי בכלל בשנים האחרונות. אנו עדים לשינויים בכלכלה הלאומית שלנו בישראל. יוקר המחיה הולך ועולה, והמוצרים מתייקרים, ומצד שני המשכורות לא עולות במיוחד, והמוצרים נעשים יקרים, כמו גם היכולת להשקיע בנדל"ן. מצד שני אחוזי הריבית הנמוכים, בהחלט מעודדים אנשים ליטול הלוואה לכל מטרה בכדי לשפר את איכות חייהם - וזה יכול להיות גם המפתח שלכם להצלחה, כמובן בפרט כאשר מדובר על מסלולי הלוואות שאפשר להחזיר מתי שרוצים.

מה זה אומר מתי שרוצים?
בדרך כלל, כשרוצים לקחת הלוואה לכל מטרה רואים שחלק מהתנאים זה שאתם כמובן מחזירים את ההלוואה לאורך זמן. זה אומר שפרוסים את הסכום לתקופה של כמה חודשים, יש גם אחוזי ריבית על כל חודש, וכך ההלוואה חוזרת לגוף שהלווה לכם את הכסף, עם רווח עבורו. כל זה טוב ויפה וגם מתאים לכם. הרי במקרים רבים אם אתם לוקחים הלוואה לכל מטרה, הרי שאתם לא רוצים שיצא סכום כסף אדיר מכיסם - אלא בכל חודש סכום כסף קטן וצנוע יותר. אבל מה עושים אם המצב השתנה?



מצב שכזה יכול להיות אם למשל לפתע זכיתם לקידום בעבודה שלכם והשכר שלכם שודרג באופן משמעותי. גם שדרוג של העסק שלכם יכול להביא לשינוי חיובי מאד. לעתים, ירושה אשר נפלה לכיסכם בהחלט יכולה לשנות את המצב, ועוד מקורות הכנסה לבתי צפויים שצצו לפתע. הנקודה היא שבמצב כזה - תרצו להחזיר במהירות את הסכום של הלוואה לכל מטרה ולחסוך את הריבית בהמשך.

זה בהחלט אפשרי!
כיום, במסלולים השונים של הלוואה לכל מטרה, אתם יכולים גם להחזיר את כל סכום ההלוואה בבת אחת מתי שתרצו, גם אם זה קורה בהפתעה מוחלטת, ובכך אתם סוגרים במהירות את החוב.

לקחת הלוואה חוץ בנקאית כשהבנק שלכם לוחץ



לרבים מאתנו יש יחסים מורכבים מאד עם הבנק שלנו. הסיבה לכך היא שלאורך שנים צברנו חובות מול הבנק, ולקחנו הלוואות מאותו הבנק כדי לכסות חובות ישנים, וכך נוצרו חובות חדשים, שלעתים הם עמוקים עוד יותר. כיום, אפשר לפתור את הבעיה הזו בעזרת הלוואה חוץ בנקאית. הרעיון מאחורי הלוואה חוץ בנקאית הוא פשוט במיוחד - פשוט פונים לגוף מימון שהוא לא הבנק שלכם ולא קשור בכלל לבנק שלכם, לווים ממנו את הכסף, סותמים את החוב מול הבנק - ויוצאים לדרך חדשה.

  
מבחינת הבנק הכל השתפר
מה שטוב מאד במסלול של הלוואה חוץ בנקאית הוא שכעת בעצם החוב שלכם נסגר לגמרי, אולם בניגוד להלוואה בנקאית, הבנק לא חושב שיש לכם עוד חוב כלפיו, כי אכן אין שום חבו כזה. החוב הישן נסגר וזה הכל. הבנק  שלכם כעת יסמן אתכם בתור לקוחות טובים שאף יש לאשר להם בעתיד הלוואות טובות ומשתלמות ולהקצות להם מסגרת אשראי גדולה יותר, ובטח שלא להגביל את חשבונם.

עם זאת, הרי שכעת לקחתם הלוואה חוץ בנקאית, וזה אומר שבכל זאת יש חוב. אולם, החוב של הלוואה חוץ בנקאית הוא מול גוף אחר - חברת האשראי, חברת ביטוח, או חברת מימון פרטית (ברוב המקרים, זה האפיק שאליו פונים - כי חברות המימון יכולות לספק לכם הלוואה מצוינת עם מסגרת נדיבה ובתנאים נוחים במיוחד). ההחזר לגוף המממן כעת יהיה הרבה יותר נוח מאשר לבנק. יש פריסת תשלומים רחבה מאד, ריבית נוחה, והחשוב ביותר - אין עמלה על המינוס בבנק, בניגוד למצבים בעבר.

התנהלות זהירה פותרת הכל
כמובן שלצד הלוואה חוץ בנקאית, כדאי גם להתנהל בצורה זהירה מבחינה כלכלית, לצמצם את ההוצאות ולהגדיל את ההכנסות - ובכך אתם תוכלו גם לסגור את החוב מול הגוף המממן, ולצאת לדרך חדשה לגמרי.

יום שישי, 22 ביולי 2016

לופטים בשפלה



כמעט ואין היום אנשים שלא הוזמנו או חוו מסיבה בלופט במהלך התקופה האחרונה. הלופטים תופסים תאוצה ונהיו למקום עכשווי ביותר לעשות בו מסיבות. הרבה מאוד צעירים מגיעים למסיבות שנערכות במבני לופטים בשפלה, בעיקר בסופי השבוע. אלה מסיבות בהן קונים כרטיס כדי להיכנס ולחגוג. בנוסף לכך ישנן מסיבות לחברים שנערכות בלופטים. לדוגמא מסיבות יום הולדת, מסבת רווקות וכדומה. ניתן לעשות בלופט גם אירועים יותר מכובדים, כמו אירועי השקת מוצר לדוגמא, או אירועי פתיחת וסיכום שנה. כמעט כל אחד שרוצה להכין אירוע איכותי עם מספר מוזמנים כדאי שיבדוק את האופציה של לופט, שנחשבת לאטרקטיבי ביותר. 

מסיבת רווקים בלופט
כאמור, לופטים בשפלה יכולים לארח מגוון רחב של אירועים, כאשר אירועי מסיבות הם מהנפוצים ביותר כשמדובר על לופטים. ז'אנר ספציפי של מסיבות שנהוג לערוך בלופט, הוא מסיבות רווקים או מסיבות רווקות. לופטים בשפלה מאחרים לעיתים קרובות רווקים ורווקות שבאו לחגוג את רגעי הרווקות האחרונים שלהם עם החברים והחברות הקרובים ביותר אליהם. אלה מסיבות אינטימיות ברוב הפעמים, שמטרתן להוריד קצת מהלחץ שלפני אירוע החתונה, שלו כידוע הכנות רבות. בנוסף, מגיעים כדי לציין סיום של תקופת רווקות ומעבר לחיי נישואין רווי מחויבות לבן או בת הזוג, ולהקמת המשפחה. ניתן להביא ללופט אטרקציות מיוחדות המתאימות לחתן או כלת השמחה, כמו עיסוי מקצועי.




מדוע כדאי לבחור בלופט?
חוץ מלופטים, יש כיום עוד הרבה מקומות לחגוג בהם ולעשות בהם אירועים. אם כן, מהם היתרונות של לופטים בשפלה בזכותם יש לבחור בהם?
·         אווירה אינטימית. הלופט סגור רק לאורחים החוגגים מה שמשרה אווירה אינטימית.
·         בידוד אקוסטי. הרעש מהמסיבה לא מפריע לשכנים ואפשר לחגוג לאורך הלילה.
·         אטרקציות. בלופטים יש מגוון אטרקציות מלהיבות.

חדר שינה מעוצב



עיצוב של חדר השינה כיום הוא קל מתמיד
חדר השינה הוא מקום מרכזי בבית, אשר חשיבות עיצובו היא גבוהה. בשוק הבינו שהביקוש ליצירת חדר שינה מעוצב הולך וגדל, ולכן ניתן כיום למצוא מגוון של אפשרויות לעיצוב מרשים ואיכותי של חדר השינה. כיום, מוצעים סטים של פריטי ריהוט לחדר השינה, בהם הפריטים מגיעים מקו עיצובי דומה. למראה מתוחכם יותר, קיימת גם אפשרות של שילוב בין פריטים שונים, שנותן לכם אפשרות לקבל חדר שינה ייחודי שאין לאף אחד אחר. 




אילו פריטים צריכים להיות בחדר השינה?
חדר שינה מעוצב צריך לכלול מספר פריטים חשובים. הרהיט החשוב ביותר הוא כמובן המיטה. מיטות מגיעות כיום בשלל עיצובים ועם פונקציות מיוחדות, כמו כוונון המיטה ומקום אחסון תחתי. פריט מרכזי נוסף בחדר שינה מעוצב הוא הארון, אשר יכול להגיע במגוון צורות ועם תוספות שימושיות כמו מקום לטלוויזיה או מראות. ברוב חדרי השינה יש שימוש גם בשידות, בין אם מדובר בשידות קטנות לצד המיטה או בשידות טואלט המשמשות לאחסון ולאיפור. את כל הפריטים הללו ניתן למצוא בשלל של סגנונות עיצוב, עם חומרים שונים כמו מתכת, עץ מלא, פורמייקה ועוד, ליצירת כל מראה עיצובי אפשרי.

חשוב לבחור בריהוט איכותי
בבחירת הריהוט של חדר שינה מעוצב, אסור להתפשר על האיכות. מדובר בהשקעה גדולה, ולכן עדיף שהריהוט יחזיק מעמד שנים רבות. בנוסף, איכות המיטה והמזרון היא קריטית, היות והיא מסייעת לכם לזכות בשינה ערבה ואיכותית יותר. מיטה טובה צריכה לשלב בין תמיכה אורתופדית מלאה לבין עיצוב ייחודי. כדאי לדעת שכיום ניתן לבחור ריהוט שמשלב בין איכות גבוהה לבין מראה מעוצב ויפה. בחירה בריהוט איכותי ויפה תאפשר לכם ליהנות מחדר שינה שלא תרצו לעזוב.