יום שבת, 30 באפריל 2016

גולן טלקום שירות לקוחות



בעזרת יצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של גולן טלקום ניתן לקבל תשובות לשאלות נפוצות וחשובות. קודם כל, רוב הלקוחות שפונים למוקד בחודשים האחרונים עושים זאת כדי לשאול האם החברה צפויה להיסגר. יש גם לקוחות ששואלים על המיזוג הצפוי עם חברת סלקום ועל כיבוד המחירים בחוזה המבצע שיש כיום. מעבר לכך, ניתן לנצל את הזמינות הגבוהה של מוקד שירות הלקוחות של גולן טלקום כדי לשאול על קידומת החברה, על נושא תפעול החשבוניות ועל השלמת תאריך המיזוג בין החברות או מתן שירות ותמיכה בנקודות השיווק השונות ברחבי הארץ.

נושאים נוספים שעולים לדיון מול מוקד שירות הלקוחות של חברת גולן טלקום מתייחסים לתעריפים. נציגי המוקד מוסמכים לתת תשובות על מחירי שירותי החברה, הבדלים בין מסלולים ומצב החשבון של כל לקוח בנפרד. כדאי ליצור קשר עם החברה ולשאול על מחזור החיוב בגולן טלקום או לקבל מידע על הודעת טקסט למספר נייח.

למידע נוסף לחץ כאן - גולן טלקום שירות לקוחות
 
למה ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של גולן טלקום?
יש הרבה סיבות בגללן כדאי ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות. הסיבה העיקרית היא שמדובר על מוקד רשמי שזמין עבור הלקוחות בשעות שונות ומספק להם מידע אמין. סיבה נוספת קשורה לרמת המקצועיות של נציגי המוקד ולאופן שבו הם עונים על השאלות הנפוצות.

מבחינת הלקוח, יצירת קשר טלפוני עם מוקד שירות הלקוחות של גולן טלקום היא פריבילגיה. נציגי המוקד יכולים ללוות את הלקוח במקרים של תקלות נפוצות ולסייע לו לפני טיסה לחו"ל. לצורך השוואה, שירותים שהלקוח יכול לנהל בעצמו דרך אתר האינטרנט של החברה הם בדיקת מצב חשבון, התקנה והסרה של שירותים כולל התנתקות והוספה של קווים או רכישת כרטיס סים נוסף.

יום שישי, 29 באפריל 2016

Sari Oz



בניית בית ועיצובו דורשת את עזרתם של בעלי מקצוע רבים
בכדי לזכות בבית ייחודי אשר מתאים לצרכינו ובו נרגיש בבית, יש צורך להיעזר באנשים מקצוע רבים. האחראים על הבנייה ועיצוב הבית הינם האדריכל ומעצב הפנים, אשר עושים את רוב עבודת התיאום בין אנשים המקצוע השונים, עיצוב ותכנון הבית בכדי להתאים אותו לטעמנו האישי.
תפקידו של האדריכל הינו לנצח על בניית הבית
אדריכל הינו בעל מקצוע המתמחה בתכנון מבנים, והוא זה שאחראי על עבודת הבנייה. האדריכל מתכנן את תכניות הבנייה של הבית, תוך התחשבות בתחומים כגון הנדסת המבנה וחוק ותקינה ותוך מתן תשומת לב לפרטים כגון שטח המבנה, האקלים בסביבה וכדומה. לאחר סיום התכניות, מתחילה מלאכת הבנייה, המשלבת את עבודתם של מספר לא מבוטל של בעלי מקצוע. האדריכל הינו האדם אשר אחראי על הגישור בין אנשי המקצוע השונים, ולרוב הוא זה שאחראי על הפיקוח על עבודתם.  

מעצב הפנים הינו האדם אשר הופך את הבית לאישי וייחודי
מעצב פנים הינו בעל מקצוע המתמחה בשינויים ועיצובם של חללים פנימיים, והוא זה שמעצב את הבית, נותן פרשנות להעדפותיו של הלקוח והופך את הבית לאישי ו"ביתי". על מעצב הפנים למצוא דרכים לנצל את החלל עד תום, לפתור בעיות הקשורות במבנה הבית וכן למצוא פתרונות אכסון יצירתיים אשר חשובים בכל בית, אולם לא יפגעו בסופו של דבר במראהו.
Sari Oz הינה אדריכלית פנים מהמובילות בתחום
אדריכל פנים הינו אדריכל בעל התמחות בעיצוב פנים. Sari Oz הינה אדריכלית פנים בעלת ניסיון רב, אשר עבדה בחברות שונות ומובילות בתחום. ניסיונה הרב של Sari Oz בא לידי ביטוי בעבודתה, אשר בה ניתן למצוא קו אחיד המלווה אותה החל מתכנון מבנה הבית ועד סיום העיצוב, כך שהתוצאה הסופית המתקבלת אחידה וייחודית.

יום רביעי, 27 באפריל 2016

מרכזיה לעסקים – מדוע מדובר במרכיב שחשוב כל כך להשקיע בו?



כמנהלים או בעלים של עסק משרדי מודרני ואיכותי, יתכן כי שמעתם וקראתם במקומות רבים על חשיבות ההשקעה במרכזיה לעסקים, ולא הבנתם בדיוק מדוע חשוב כל כך להשקיע באותה מרכזיה לעסקים. ובכן, מה שחשוב לכם להבין הוא שההשקעה במרכזיה כשלעצמה היא למעשה השקעה ביצירת התנאים האיכותיים ביותר למענה טלפוני איכותי עבור העסק שלכם – ואת חשיבות המענה הטלפוני עבור העסק שלכם ושירות הלקוחות שלכם אתם כבר בוודאי מבינים. כעת, נבין בדיוק גם מהי המרכזייה הנחוצה לכם.




המרכזייה המתאימה ביותר לצרכים של העסק המודרני היא מרכזיית ה-IP, ונסביר מדוע
מרכזיית IP היא מרכזיה המבוססת על קווי טלפון שכל אחד מהם נובע מכתובת IP (Internet Protocol), ולא על קווי טלפון פיזיים כמו במרכזיה הקלאסית. היתרונות של מרכזיה לעסקים שכזו הם רבים. בתור התחלה, קל מאוד להתקין קווים חדשים, ובמקרים רבים אין צורך בטכנאי לשם כך אלא פשוט בשיחת טלפון לספקי האינטרנט והקווים. בנוסף, מרכזיה לעסקים בסטנדרטים מודרניים צריכה להתאים גם לשליטה גבוהה בכל שיחה ובפונקציות חכמות של טלפונים משרדיים, וגם כאן מרכזיית ה-IP מספקת את המענה הרלוונטי ביותר בתחום. כעת, כל שנשאר הוא למצוא את השירות האיכותי בתחום עבור המרכזייה הנחוצה לכם.

כעת, כל שנשאר לכם הוא למצוא חברה איכותית שתספק לכם מוצר, התקנה ושירות באיכות גבוהה במיוחד
כאמור, מרכזיה לעסקים היא לא עניין של מה בכך, ואחד הפרטים החשובים ביותר עבורכם כעת הוא למצוא את החברה המתאימה לעסק שלכם, שתספק לכם קווי טלפון מבוססי אינטרנט ברמה גבוהה, מענה טכני ומענה הפעלה איכותי לאורך זמן, וכמובן שגם התקנה ברמה הגבוהה ביותר וללא תקלות. שירותים שכאלה הם לא עניין של מה בכך, אך אין ספק כי הם קיימים וזמינים.

הכרויות לבני נוער



הכרויות של בני נוער לרוב נעשית כתוצאה ממסגרות משותפות בהם נוכחים בני הנוער כגון תיכון, חוגים, תנועות נוער, צבא ועוד. הדבר מאפשר לבני נוער להכיר אחד את השני, ובסופו של דבר לנסות וליצור קשר רומנטי עם אלו שיש להם התאמה איתם. אולם, ישנם מצבים שבהם בני הנוער לא מצאו מישהו מסביבתם שמתאים בעיניהם ליצירת קשר רומנטי, ועל-מנת לפתור מצב זה קיימים אתרי הכרויות לבני נוער. נערים ונערות מכל הארץ יכולים לשוחח אחד עם השני, לעבור על פרופילים אחד עם השני, ליצור קשר ולפתח יחסים.




אתר הכרויות לבני נוער – טיפים להיכרות מוצלחת
אתר הכרויות לבני נוער מאפשר לנו לסנן פרופילי משתמשים עד לבחירת המשתמש שמצא חן עבורנו. לאחר שמצאנו פרופיל כזה, ננסה ליצור עימו קשר ונקווה שישיב לנו בהודעה בחזרה. כדי להגדיל את הסיכויים שיפנו אלינו או שישיבו להודעה שלנו, חשוב שנקדיש זמן להכנת הפרופיל שלנו. ננסה לבחור בתמונה אשר תחמיא לנו ותשקף אותנו בצורה הטובה ביותר, בדגש על חיוך וארשת פנים חיובית ומזמינה. כמו-כן, נכתוב משפט פתיחה בפרופיל אשר יהיה מיוחד וייצג אותנו ואת האישיות שלנו נאמנה. לאחר שכבר ניצור קשר עם אחד מן המשתמשים חשוב שלפחות בהתחלה ננקוט בגישה איטית יותר, ונתקדם בקצב שלנו. קודם ננהל שיחות עם הצד השני, נכיר אותו, נלמד עליו ועל אישיותו, ורק לאחר שנהיה בטוחים בקשר איתו ונרגיש עימו בנוח, נקיים עימו פגישה אישית.

אתר הכרויות לבני נוער – זמינות
על-אף שמדובר באתר הכרויות לבני נוער, אשר האוכלוסייה שרשומה אליו לרוב זמינה לשוחח במחשב, חשוב שנוודא כי אנחנו מקדישים זמן מיוחד במהלך היום שלנו לניהול שיחות באתר ההכרויות. תדירות השימוש שלנו תשפיע באופן ישיר על סיכויי ההצלחה שלנו במציאת אהבה, ולכן חשוב שנקדיש לכך את הזמן הדרוש.

הזמנת לופט למסיבות



ארגון מסיבה איכותית צריך את המיקום המושלם, בהתאם לסגנון של כל מסיבה
כל מי שהפיק אי פעם מסיבה, בין אם מדובר בסדר גודל של אנשים ספורים ובין אם מדובר במסיבות גדולות של עשרות ומאות אנשים, יודע שמדובר במשימה לא קלה כלל וכלל. הפקה של מסיבה היא משימה שעבורה נדרשת השקעה לא מועטה כלל, ואחד המרכיבים החשובים ביותר שצריך להשקיע בהם הוא כמובן הבחירה של מיקום המסיבה. יש בתחום זה לא מעט אפשרויות, חלקן רלוונטיות יותר למסיבה שלכם וחלקן פחות – אך אין ספק כי אחת האפשרויות הקוסמות ביותר עבור מסיבה צעירה, פרועה ומהנה היא אפשרות של לופט למסיבות.




לופט מסיבות – האופציה האידאלית עבור מסיבה צעירה, אינטימית ומהנה במיוחד
האפשרות של לופט למסיבות כמוקד המארח את המסיבה שאתם מפיקים היא אפשרות איכותית במיוחד מכמה וכמה סיבות. בתור התחלה, הלופט יהיה על פי רוב מקום מאובזר ואיכותי, שמכיל בתוכו מרכיבים שונים שמתאימים במיוחד לאירוח המסיבה ברוח הנחוצה לכם – בר מושקע ונרחב, מתקנים כמו בריכה או ג'קוזי, ועוד. כך, למעשה, מעצם הבחירה בלופט למסיבות כמוקד המסיבה שלנו אנחנו משדרגים אותה בצורה איכותית במיוחד, עם מיקום שנותן לנו ערך מוסף איכותי ומאפשר לנו ליהנות ממסיבות יום הולדת, מסיבות רווקים ורווקות, ועוד מגוון אפשרויות מעניינות ואיכותיות.

לופט מושקע ואיכותי משדרג בפני עצמו את הרמה של כל אירוע שמתרחש בתוכו
כאמור, בשביל להגיע לרמת המסיבה הגבוהה ביותר במסגרת של לופט למסיבות, נדרש הלופט נכון – מקום מושקע, איכותי, עם מתקנים ברמה הגבוהה ביותר ועם כל מה שרק יכול להיות נחוץ לנו. אפשרויות שכאלה לא מגיעות אלינו בכל יום בשבוע, אבל הן בהחלט קיימות, וחשוב למצוא את האפשרות המתאימה לכם ביותר ולנצל אותה עד תום.