יום שבת, 19 במרץ 2016

מהן הסמכויות של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים?



המכון הרפואי לבטיחות בדרכים מהווה זרוע של משרד הבריאות, אשר מסייע לרשות הרישוי להחליט האם לשלול את רישיונם של נהגים אשר ישנו ספק בנוגע לכשירותם לנהוג. במכון מתבצעות בדיקות רפואיות ונפשיות, כגון בדיקת ראייה ואפילפסיה, שלפיהן ניתנת המלצה מטעם המכון בנוגע לכשירות הנהג לנהוג בכביש. חוות הדעת מתקבלת אצל מכון הרישוי, והיא מכילה המלצה להחלטה, כאשר החותמת הסופית ניתנת על-ידי רשות הרישוי. בין הנהגים אשר מופנים לבדיקה אצל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, ניתן למצוא כאלו שדווחו על-ידי גורמים משפטיים, נהגים שהיו מעורבים בתאונות עם נפגעים, עברייני תעבורה אשר צברו כמות מסוימת של נקודות, ועוד.  

האם ניתן לערער על ההחלטה לשלול את רישיון הנהג?
במידה ורשות הרישוי והמכון הרפואי לבטיחות בדרכים הגדיר את הנהג כלא כשיר לנהיגה, באפשרותו לערער עד ל-30 ימים ממסירת ההחלטה. נהגים רבים בוחרים לפנות לעורך דין לדיני תעבורה מכיוון שהערעור כרוך בדיון מול הוועדה לערר של משרד הבריאות והוא לרוב דיון מורכב. הוועדה מונה 3 רופאים ואלו צריכים להחליט האם יש נימוק מספק למגיש הערעור, או שאין סיבה לשנות את ההחלטה. טענה רווחת היא שסיכויי ההצלחה של הערעור גדולים יותר כאשר נעשה ניתוח מקצועי של החומר הרפואי ששימש את ועדת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים מטעם סנגור בעל ניסיון, בצירוף מומחה רפואי.  



כיצד עורך דין יכול לסייע בערעור על החלטת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ורשות הרישוי?
עורך דין תעבורה יכול להביא להפיכת ההחלטה לשלול רשיונו של נהג על-ידי הבאת מסמכים וראיות אשר מציגות הוכחות לטובתו של הנהג, שמראות כי ההחלטה לשלול אינה נכונה מטעמים שונים. עורך הדין יכול להראות כי הנהג המערער כבר התגבר על הבעיה הבריאותית שבעקבותיה נשלל רשיונו, שאין בסיס רפואי מספק להחלטה שהתקבלה או שהנהג חזר למוטב לאחר שרשיונו נשלל ממנו עקב בעיית שתייה ועישון, ועוד.

מדוע כדאי לשכור עורך דין לענייני תעבורה?



אם נקלעתם למצב שבו אתם חשודים בעבירה בתחום התעבורה, עורך דין לענייני תעבורה עשוי להקל משמעותית על העונש הצפוי ובמקרים רבים להביא לזיכוי מלא במשפט. ישנם משרדי עורכי דין רבים המציעים הגנה משפטית במקרה של עבירות תעבורה, וגם אם אנו לא בטוחים שזו הבחירה הנכונה עבורנו, חשוב שנלך לפגישת היכרות ונבחן את השירות שמוצע לנו. עורך דין לענייני תעבורה, מעבר לייצוג המשפטי, יכול לסייע לנו גם דרך התייעצות, ולספק לנו מידע בנוגע לזכויות ולחובות שלנו במקרה המדובר, וכן על אודות ההליך המשפטי הצפוי לנו.

באילו מקרים עורך דין לענייני תעבורה מתאים לייצג משפטית?
עורך הדין יכול לסייע לנו בדרכים רבות, גם במהלך המעצר, טרם המשפט, במשפט עצמו ולאחריו. התחומים בהם עוסק עורך דין לענייני תעבורה הינם לרוב הדרכה לפני חקירה במשטרה, ייצוג במקרים של תאונות הפקר, של נהיגה תחת השפעת אלכוהול, במקרים של פסילות רישיון מנהליות ועוד. במסגרת עבודתו, אוסף עורך הדין ראיות, חוקר את המקרה ומכין ומייעץ את החשוד לקראת ההליך הצפוי לו. הניסיון הרב של עורך הדין מסייע לו לייצג אותנו על הצד הטוב ביותר ולכן חשוב שייצג אותנו עורך דין איכותי ומצטיין, שיטפל במקרה שלנו נאמנה. נזכור כי משפט תעבורה יכול להיות הליך מורכב, ולכן נרצה להבטיח כי אנו מוכנים לקראתו ככל האפשר.

כיצד אנו יכולים לסייע לעורך דין לענייני תעבורה לייצג אותנו בצורה הטובה ביותר?
אם נספק לעורך הדין שלנו מידע מלא ומפורט על אודות המקרה, וניתן בו אמון מלא, נגדיל את סיכוייו לגלות את האמת ולהציג אותה במהלך המשפט. ככל שנסמוך יותר על עורך הדין לענייני תעבורה שלנו, ונשתף אותו בתחושות לנו, כך הוא יוכל גם להרגיע אותנו וללוות אותנו בצורה אופטימלית במהלך המשפט. 



יום שלישי, 8 במרץ 2016

מנעולן בחולון - מתי תזדקקו לשירותיו

אם אתם מתגוררים בחולון או בסביבה אחד מבעלי המקצוע שיכול להיות שתרצו להזמין הוא מנעולן בחולון. המנעולן יכול לעזור לכם במקרים שונים ולא רק אם נתקעתם מול דלת נעולה כשאין לכם מפתח ביד (אם כי זו אחת הסיבות להזמין אותו).

סידור מנגנון המנעול הקיים או החלפה שלו


ישנם יותר מקרים מכפי שאפשר לחשוב עליהם שבהם נוצרת בעיה עם המנגנון של המנעול. הסיבות לכך יכולות להיות פגיעה באזור, תזוזה מסיבות שונות והן יכולות להיות תוצאה של שחיקת המנגנון. מנעולן בחולון יכול לבצע טיפול במנגנון ולקבל החלטה אם ישנו צורך להחליף אותו או לא. כמובן, אם המנעולן יראה לנכון שיש צורך להחליף חלקים הוא ישתף אתכם לפני שיבצע את הפעולה וייתן לכם הצעת מחיר מסודרת.

שחזור מפתח


במקרה שלא רוצים להחליף מנעול שחזור מפתח משמעותו יצירת מפתח חדש בלי שישנו מפתח נוסף. מנעולן בחולון יבצע את השחזור של המפתח על פי דרישה. לרוב, הדרישה תגיע מתוך החלטה שלא להחליף את המנגנון כיוון שהוא יקר או עדיין במצב טוב ובמקרים בהם אין חשש לכך שגורם לא רצוי ימצא את המפתח שהלך לאיבוד.

פריצת מנעולים

אחת הפעולות הפופולריות אותן מבצע מנעולן בחולון היא פריצה של מנעולים. מנעולים אלו יכולים להיות מנעולי הבית, הרכב ואלו יכולים להיות גם מנגנונים של כספות. כל אחד אשר נתקע מכל סיבה שהיא מול מנעול שלא נפתח ושיש לו מפתח רזרבי שלא בידו יכול לפנות אל המנעולן ולבקש ממנו סיוע כדי לצאת מהבעיה שאליה נכנס. הפעולה של הפריצה לרוב לא אורכת זמן רב ומי שמבקש מהמנעולן להגיע אליו יכול להיות מהר מאד מהתוצאה.

מנעולן בחולון

יום שני, 7 במרץ 2016

טבעת אירוסין



טבעת אירוסין

כל מי שעומד לפני הצעת נישואין נרגש מאד. הצעת הנישואין היא רגע ששני בני הזוג יזכרו כל החיים וגם אם אתה משוכנע שבחירת לבך תשמח עד השמיים ברגע שבו תשלוף את הטבעת, אין זה אומר שאתה לא אמור להתרגש. על מנת להפוך את הצעת הנישואין למושלמת עלייך להתכונן, לחשוב כיצד תציע לה נישואין וכמובן שעלייך לרכוש טבעת אירוסין אשר בלעדיה אף הצעה אינה הצעה באמת.


בחירת הטבעת

ישנם סוגים שונים ועיצובים רבים של טבעות אירוסין ואתה בטח רוצה למצוא את טבעת אירוסין שתהיה מושלמת לאישה של חייך. זכור, לא כל אישה רוצה את אותה הטבעת כמו האחרת ולכן לא כל מה שנראה שכולן אוהבות יתאים לכם. עם זאת ישנם מספר כללים לרכישת טבעת אירוסין והם שעליה להיות יוקרתית, לרוב היא תהיה צנועה מטבעת הנישואין עצמה וכמעט תמיד הטבעת מגיעה עם יהלום מוטבע בתוכה.


בחירת היהלום

את רוב היהלומים בארץ מלטשים בבורסה ליהלומים. הבורסה ליהלומים ידועה באיכות היהלומים שהיא מוציאה וביוקרה שלהם. היהלומים מוטבעים בתוך תכשיטים שונים כמו למשל בשרשראות, עגילים, טבעות וכמובן שגם בתוך טבעת אירוסין. על מנת לרכוש את הטבעת המושלמת עבור בחירת לבך, כדאי שתנסה גם לקבל מידע אודות היהלום עצמו, רמת הליטוש שלו ומהיכן הוא הגיע וזאת כדי לעמוד על טיבו.



להציע נישואין

טבעת אירוסין היא חלק בלתי נפרד מהצעת הנישואין עצמה. אתה בוודאי רוצה להרשים את האישה שתלווה אותך למשך כל חייך ולכן כדאי שתשקיע הן בטבעת והן ברגע ההצעה. הטבעת היא השיא של ההצעה ולכן מומלץ מאד לחשוב היכן תשלוף אותה, מה תגיד וכמובן שחשוב מאד להשקיע בטבעת מושלמת עבור האישה המושלמת של חייך.

יום שבת, 5 במרץ 2016

שירות הלקוחות של ביטוח לאומי

"אתיקה" הינו מושג מאוד ערטילאי, לגבי חלק גדול של מנהלים ועובדים ממגזרים רבים ושונים. המונח הזה, מייצג בעיני רבים (ובצדק) את טוהר המידות של עבודה למול לקוחות, למול ספקים ואפילו למול גורמים ורשויות ממשלתיות שונות. מנהלים מרבים להשתמש בביטוי "זה לא אתי" כאשר זאת פעולה של הצד השני. כאשר ספק, לקוח או עמית לעבודה מדבר אתם או מתדיין למולם במשא ומתן, פעילות שלא הולמת את מה שלדעתם נכון היה לעשות. פעמים רבות הם מתרגזים על כך, אבל יש פעמים בהם נוטים להצטער כי לא הם היו הראשונים לנקוט בצעד זה. הסיבה לכך פשוטה – בחלק לא קטן של הפעמים, דווקא השימוש בפעילויות שאינן אתיות, יוצר לצד השני הצלחה ומסייע לו לקבל את מבוקשו.

האתיקה אינה דו כיוונית
גם בתוך שירות הלקוחות של ביטוח לאומי האתיקה עצמה איננה דו כיוונית. ארגון שרוצה להפוך את מערך השירות שלו לבעל רמה מאוד גבוהה של "ניקיון כפיים" כלפי הלקוח צריך לזכור כי הדבר הוא לעיתים קרובות חד צידי. כלומר, הלקוחות עצמם לא תמיד מפעילים אתיקה בבואם לקבל שירות (או בבואם לשלם על שירות זה או אחר שהם קיבלו). כך, עלול למצוא את עצמו נציג שירות פועל ברמה מוסרית מאוד גבוהה למול לקוח שמבקש להונות או ממש לרמות. ההחלטה על אתיקה בשירות, צריכה אם כן לקחת בחשבון את "חוסר הצדק" או ההוגנות שעלול לצוץ מכך. 

באמצעות הטלפון תוכלו לקבל מגוון נרחב של שירותים
  • מענה טלפוני בסניף המטפל בנושאים הבאים בלבד – שיקום וגבייה ממעסיקים. 
  • מוקד טלפוני ארצי בטלפון לשאילת שאלות שונות מכל מכשיר טלפון, בזק וסלולרי. 
  • השירות ניתן בימים א- ה' בין השעות 8.00 עד 17.00 בארבע שפות – עברית, רוסית, ערבית ואמהרית.