יום רביעי, 29 ביולי 2015

שעון קיר דיגיטלי מתנה מיוחדת

נגמרו כל הרעיונות למתנה? הנה רעיון למתנה ייחודית, מגניבה שכל אחד ישמח לקבל – שעון קיר דיגיטלי. מדובר בשעון עם תצוגה דיגיטלית ברורה בזכות נורות לד שמאירות באדום או כחול שתופסים מיד את העין. השעון חדשני בעל פונקציות שונות ומתאים לכל מטרה.

שעון איכותי לכל מקום
שעון קיר דיגיטלי יכול להיות הדוגמן הראשי של כל שעוני הקיר שיש היום. תם זמנם של שעוני המטוטלת הזקנים ועבר זמנם של כל שעוני הקיר האנאלוגיים המעבירים תחושה של מרפאה, יחי המלך החדש – שעון קיר דיגיטלי. המוצר זכאי לתואר הזה בזכות העיצובים המיוחדים והגדלים הרבים שיש כיום בחנויות המיועדות לכך. השעונים הללו כאשר הם מצופים במסגרת עץ מקרינים יוקרה בכל מקום שהם יונחו והם לא פחות מהמצאה גאונית.



שלל עיצובים מרהיבים
שעון קיר דיגיטלי כפי שכבר נרשם מגיע במספר עצום של עיצובים וגדלים שיכולים להתאים לחללים קטנים וגדולים כאחד. הם יכולים להיות מתנה למשרד חדש, לחדר ילדים, למרפאה ואף מתאימים לבתי הכנסת. הספרות הדיגיטליות ברורות וגדולות בזכות מנורות הלד שמרכיבות אותן. קיימים דגמים שהנורות מתוכנתות כך שידלקו ויכבו תוך כדאי יצירת זרם של תנועה מעגלית, מרובעת וכו'. לשעונים יש שנאי המתחבר לחשמל וכגיבוי יש גם מקום לסוללות.

מקומות רכישה

ניתן לראות את שלל העיצובים כמעט בכל אתר של מתנות וגאדג'טים. המחיר שלהם סביר בהחלט ומתאים לכל כיס. לפני שרוכשים שעון קיר דיגיטלי צריך להביא בחשבון את המקום שאליו הוא מיועד ולפי זה להתאים אותו. רכישה של השעון מאתרי האינטרנט היא בטוחה והם מגיעים תוך זמן קצר בלבד. אין ספק ששעון דיגיטלי על הקיר משדרג כל חדר ברמה אחת יותר מכולם.

לימודי סאונד – איפה כדאי ללמוד?

חולם לעסוק בעולם המוסיקה באופן מקצועי? יכול להיות שלימודי סאונד נועדו עבורך. לימודי סאונד הם לימודים מקצועיים אשר מכשירים אנשים לעסוק בתחום מרגש זה. הלימודים עצמם צריכים לשלב בין לימודי תיאוריה ללימודים מעשיים כשהמטרה שלך צריכה להיות למצוא מקום אשר מאפשר לך לצאת מוכן לעולם התעסוקה. כמובן, לאחר סיום הלימודים מומלץ להתמחות בתחום וחשוב להבין כי בדרך כלל יש להתחיל מלמטה ולהתקדם בהדרגה, אך עם זאת לימודי סאונד הם פתח לעיסוק בעולם המוסיקה. כיוון שכך, כל מי שמתרגש מהמוסיקה צריך להחליט איפה הכי כדאי לו ללמוד.

תכנית הלימודים
ככל הנראה בחינת תכנית הלימודים היא החלק החשוב ביותר בקבלת ההחלטה היכן ללמוד סאונד. לימודי סאונד יכולים להציע תכניות לימוד שונות והם צריכים להוציא את הבוגרים עם תיק עבודות או עבודת גמר שאפשר להתגאות בה. הלימודים צריכים לכלול חלק תיאורטי לצד חלק מעשי ולאפשר לכם לצאת בסופו של דבר עם תיק עבודות שיפתח בפניכם דלת לעולם העבודה בסאונד.



נוחות
אחד השיקולים של אנשים אשר הולכים ללמוד סאונד הוא הנוחות. ישנם אנשים אשר חשוב להם ללמוד באזור שקרוב לביתם או שיהיה זמין להם ולפעמים זו בקשה לגיטימית. כמובן, לימודי סאונד צריכים להיות קודם כול נוחים ואם השיקול הוא בין מקום מקצועי ורחוק לבין מקום שפשוט מלמד קצת סאונד, קרוב ולא מאד מקצועי, רצוי מאד לבחור את המקום המקצועי כיוון שהוא יהיה זה שיפתח בפניכם דלתות.

מחיר
ישנם אנשים אשר בוחרים את המקום ללמוד לפי עלויות הלימודים. כדי לבדוק כמה עולים לימודי סאונד מומלץ מאד לעשות השוואה בין המקומות השונים ולערוך את ההשוואה לפי כמות שעות הלימוד, הציוד שבמקום ואיכות המורים.


טיולים מאורגנים לברזיל התיירותית

באיזו מדינה אפשר לראות חופים קסומים עם מפרצים מסתוריים לצד ג'ונגלים פראיים עם מפלי מים שטרם נראו כמותם ומיד אחריהם ערים תוססות ומודרניות עם אנשים יצירתיים ותרבות ססגונית? והתשובה – ברזיל. כבר תקופה לא קצרה ברזיל היא אחד היעדים התיירותיים ביותר שיש בעולם. טיולים מאורגנים לברזיל יוצאים בלי סוף בזכות הקפה המעולה שלהם, הקרנבלים הסוערים, הנשים היפות והכדורגל הטוב.

עולם ומלואו
כל מי שיצא עם טיולים מאורגנים לברזיל חזר מאוהב בסמבה ובסיגרים המשובחים. אם בוחנים את המדינה הזו מכל היבטיה מגלים שהיא השנייה בעולם מבחינת כמות האוכלוסייה שמתגוררת בה והשלישית בעולם בגודלה, היא גובלת בעשר מדינות נוספות כאשר הגבולות הכי ארוכים שלה הם עם סין ורוסיה. בנוסף לכל זה יש בברזיל מעל ארבעה מיליון זנים של צמחים ובעלי חיים אשר חיים ביערות ובג'ונגלים שיש בתוכה.



איכות השירות קובעת
בגלל שפע המקומות והאטרקציות שיש למדינה הזו להציע חובה לצאת עם טיולים מאורגנים לברזיל. רוב הסוכנויות מארגנות קבוצות שיוצאות כל השנה לברזיל מלווה במדריך מיומן ומקצועי שמכיר את המדינה כמו את כף ידו, דובר מספר שפות ומרתק בסיפוריו. טיולים מאורגנים לברזיל הם שם דבר והם מתפקדים כמו מערכת משומנת היטב. התיירים נהנים משרות הכי טוב שיש, עם אוטובוסים ממוזגים ומלונות מפוארים והחברות רק משדרגות את השירות לטובת הציבור.

התארגנות

כשיוצאים עם טיולים מאורגנים לברזיל יש להקפיד על מספר כללים חשובים בעת השהייה שם, כגון: צילום הדרכונים וכרטיסי הטיסה וזאת מחשש לגנבות, בנוסף יש לקחת כל פעם קצת כסף כי יש מקומות ששם הכייסות היא חלק טריביאלי מהחיים, חובה להקשיב תמיד למדריכים ולפנות אליהם בכל צורך בשביל להגשים חופשה מושלמת.

אתר הכרויות להומואים – מאיפה מתחילים?

אתר הכרויות להומואים הוא אתר אשר בא להכיר בין גברים. באתר עצמו ישנם גברים רבים שמחפשים בן זוג וכל שעליכם לעשות כדי ליהנות מזוגיות היא להצטרף אליו, להכניס כמה פרטים אישיים, תמונה, לכתוב על עצמכם ולהתחיל להכיר גברים חדשים. אתר הכרויות להומואים מאפשר לכם למצוא זוגיות בלי לצאת מהבית, להתמודד בהדרגה עם ההכרות ולעשות את תחילת הדרך לקראת מפגש מרגש.

בחירת אתר הכרויות שמתאים לכם
רבים שואלים איך לבחור אתר הכרויות להומואים. שאלה זו טובה מאד כיוון שבעידן זה בו האינטרנט נמצא בכל מקום החשש יכול לעלות ולהשאיר אתכם לבד. לכן, בבחינת אתר הכרויות כדאי מאד לבדוק מה הוא מציע, לקרוא מה המטרות שלו וזאת לפני שאתם נרשמים. עם זאת, כדאי לדעת שלפעמים רצוי להתחבר לאתר ולבדוק מה הוא מציע. לפני שאתם מכינים את הפרופיל שלכם, מפרסמים את התמונה האישית ופרטים מה אתם מחפשים, אתם יכולים לשוטט באתר ולראות מה הוא מציע לכם. אתם יכולים לבחון אלו פרופילים נוספים מפורסמים באתר ובהתאם לקבל החלטה אם למלא את הפרופיל שלכם או לא.



הכנת הפרופיל האישי
כדי למצוא זוגיות דרך אתר הכרויות להומואים אתם צריכים להכין פרופיל אישי. אתם צריכים לדאוג לכך שהפרופיל יספר מי אתם ומה אתם מחפשים ושיהיה מושך, מעניין וחשוב לא פחות, שיהיה אמיתי.

בחירת תמונה מתאימה

אם חשוב לכם למצוא זוגיות אתם צריכים תמונה טובה. בכל אתר הכרויות הפרופילים מכילים תמונה. כשאתם מתחברים אל אתר הכרויות להומואים אתם חייבים לשים תמונה כאשר על התמונה להיות עדכנית אך מחמיאה. על התמונה להיות מושקעת ומראה את הצדדים הטובים שלכם (למשל כדאי לשים תמונה שלכם מגולחים ומסורקים ולא פרועים).

טיול לספרד עם המשפחה והחברים

ספרד ממוקמת בדרום מערב אירופה ועיר הבירה שלה היא מדריד. בספרד השפה המדוברת היא ספרדית אך רבים מהתושבים מדברים גם אנגלית. טיול לספרד עם הילדים מתאים מאד למשפחות שמעוניינות בטיסה קצרה יחסית כאשר כל משפחה יכולה לארגן לעצמה את הטיול המושלם לפי מה שהיא תחליט לראות.

טיול לספרד
טיול לספרד עם הילדים יכול להיות טיול מרגש מאד עבור כל משפחה. הטיול לספרד הוא טיול נוח מאד גם למבוגרים וגם לילדים ואפשר לראות כל שנה, כל השנה, משפחות מסתובבות ברחבי ספרד. העובדה שהספרדים נינוחים מאד, מקבלים אליהם ילדים בברכה ושספרד מציעה אטרקציות שונות לילדים, הופכת את הטיול למהנה במיוחד. כדי לצאת אל ספרד עם הילדים מומלץ מאד לקרוא מעט על היעד אליו אתם מתכננים להגיע ובהתאם לתכנן את הטיול שלכם.



מידע על ספרד
ארגון טיול לספרד עם הילדים מתחיל באיסוף מידע על ספרד. היום קל מאד למצוא מידע על ספרד ולגלות מהם המקומות האטרקטיבים אליהם כדאי להגיע עם הילדים. לאחר קריאת המידע יש לקבל החלטה לאיזה חלק של ספרד להגיע ואם להשתקע בערים או אולי לצאת לטיולים ברחבי ספרד עם רכב. לפני שיוצאים לדרך ועושים טיול לספרד עם הילדים כדאי מאד לבחון מה יש לספרד להציע, לחשוב אלו חוויות אתם רוצים לעבור בטיול שלכם (אם הילדים גדולים מספיק אפשר להראות להם את המקומות השונים והאטרקציות ולברר יחד מה מעניין אותם) ובהתאם לתכנן את הטיול.

תכנון הטיול
הטיול לספרד יכול להיות נפלא אם רק תבצעו תכנון שמתאים לאופי שלכם. תכנון של טיול לספרד עם הילדים יכול להתבצע לבד לאחר שתקראו את החומר שיש על ספרד באינטרנט או דרך חברה אשר מתמחה בתכנון טיולים אלו.


איפה כדאי לקחת משכנתא?

כל מי שעומד לפני נטילת משכנתא בפעם הראשונה או חושב לעשות מיחזור שלה יכול להעלות את השאלה איפה הכי כדאי לו לעשות זאת. התשובה לכך היא אף פעם לא חד משמעית ויש להתייחס לגורמים רבים כשנוטלים משכנתא והגורם העיקרי אליו יש להתייחס או אל מי שהולך לשלם אותה. כשמסתכלים על שוק המשכנתאות יש להבין כי מדובר תמיד בקשר בין מלווה ולווה. המלווה יכול להיות בנק או חברה שקיבלה אישור למכור משכנתאות והלווה הוא זה שעומד לרכוש דירה, בית או מבנה אחר. האינטרס של שני הצדדים נשמע דומה אך הוא לא תמיד כזה. ברור כי גם הלווה וגם מהלווה רוצים ליצור עסקה של קבלת מזומן בתמורה לסכום כסף שישולם לאורך השנים, אך המלווה רוצה לקבל כמה שיותר כסף בזמן שהלווה רוצה לשלם כמה שפחות.

מתי האינטרסים של שני הצדדים נפגשים
בכל הנוגע למשכנתאות האינטרסים של המלווים והלווים נפגשים כששני הצדדים רוצים לבצע את העסקה. בנוגע לכל השאר, הם ניגשים למשא ומתן בנוגע לפרטים כשהמטרה של הלווה היא לשלם כמה שפחות.



חישוב חודשי ומספר חודשים
בהסתכלות על הצעת משכנתא יש להסתכל על התנאים השונים כולל מה גובה התשלום החודשי ולאורך כמה חודשים (שנים) יימשך התשלום. בסופו של דבר המטרה של הלווה היא לשלם כמה שפחות לאורך כל התקופה אך גם להתמודד היטב עם התשלומים כאן ועכשיו.

תנאים נוספים

כל משכנתא מורכבת מתנאים שונים כולל התשלום החודשי, התשלום לאורך התקופה כולה וגם תנאים נוספים. ישנם גורמים שנותנים משכנתא אשר מאפשרים לוותר על תשלום אחד בשנה או לקבל הטבות שונות לאורך התקופה וגם בהטבות אלו יש להתחשב כבוחרים את הגוף ליטול ממנו את המשכנתא.

ניכיון שיקים

שירותי ניכיון שיקים הוא שירות פיננסי אשר מאפשר לאנשים שמחזיקים שיקים עם תאריך פרעון עתידי למזומן. ההליך של הניכיון הוא פשוט מאד וכל שיש לעשות כדי ליהנות ממזומן הוא ליצור קשר עם חברה המתמחה בתחום, לבחון יחד איתה את השיקים הקיימיםף לקבל הצעה להחלפת השיק העתידי במזומן ולקבל את הכסף ביד. ניכיון שיקים מאפשר לאנשים רבים ולבעלי עסקים להתמודד טוב יותר עם בעיות כלכליות וזאת כיוון שאם הם יודעים על כסף שאמור להיכנס לחשבונם בעתיד ועכשיו חסר להם כסף הם יכולים לשנות את המצב באופן חוקי לחלוטין וללא דאגה.



שירות לפרטיים
השירות של ניכיון שיקים ניתן גם לאנשים פרטיים שמחזיקים בשיקים דחויים וגם לבעלי עסקים. אנשים פרטיים אשר מחזיקים בשיקים דחויים יכולים להפוך אותם למזומן בקלות. למשל, אנשים אשר משכירים בית ומקבלים שיקים למשך כל השנה יכולים ליהנות מהסכום שמגיע להם כבר בתחילתה בלי לחשוש אם השיק יתקבל או לא ובלי להיות לחוצים על הכסף שחסר בחשבון הבנק.

שירות לעסקים
עסקים רבים מקבלים שיקים דחויים וזאת אף על פי שכבר ביצעו את העבודה או מכרו את הסחורה שברשותם. הנוהג של שוטף פלוס אשר נהוג בארץ גורם לכך שלבעלי עסקים רבים יש שיקים דחויים על עבודה שכבר עשו מזמן. אותם בעלי עסקים מוצאים ששירותי ניכיון שיקים יכולים להציל את העסק שלהם ולאפשר להם להמשיך את הקיום שלהם.

מה כולל השירות

שירות ניכיון שיקים הוא שירות פשוט מאד אשר אומר שמחליפים את השיק הדחוי בכסף מזומן. כמובן, כדי להבטיח את התשלום העסק שמבצע את הניכיון יבחן את השיק אך הוא יעשה זאת לפני שיקבל אותו לידיו וכך יבטיח לשני הצדדים את התשלום.

הכנת מצגות עסקיות

הכנה של מצגות עסקיות היא עניין רציני מאד אשר יכול להשפיע על העסק. המצגות צריכות להעביר מסר או לבצע פעולה של מכירה ולכן הן צריכות מקצועיות מאד ומדוייקות. המצגות חייבות גם להיות מקצועיות מבחינת הנראות שלהן וגם מבחינת התוכן שלהן. מי שמגיע לראות מצגות עסקיות מצפה לטוב ביותר. הוא מצפה למסר ברור ולמצגות מרשימות. בהכנת המצגות יש להתייחס למסר שרוצים להעביר, למי שעומד לצפות במצגת ובדרך בה המצגת תועבר בסופו של דבר.

הכנת המסר
רגע לפני שאתם פותחים את המחשב ומתחילים לעשות מצגות עסקיות אתם צריכים לחשוב מהו המסר שאתם רוצים להעביר. המסר הוא מה שישאר בסופו של דבר בראשו של מי שרואה את המצגת והוא יכול להיות מסר שיווקי, רעיון, הצעה או על מסר אחר.



התייחסות לצופים במצגת
כאשר מכינים מצגות עסקיות חייבים להתייחס גם לצד השני, להתייחס למי שמקשיב וקורא את הכתוב ולחשוב כיצד הוא ירגיש בהצגה. הצופה צריך לקבל את המסר, להבין אותו והשאיפה היא שבסופו של דבר הוא יפעל בהתאם לציפיות שלנו. ההתייחסות לצופה במצגות היא חלק בלתי נפרד מהתהליך ולכן חשוב לעבור עליהן גם בסיום העבודה.

כיצד תועבר המצגת

כשמכינים מצגות לעסקים חייבים להביא בחשבון לא רק את ההכנה של המצגת וכמה היא תהיה יפה אלא גם איך היא מועברת. לעתים עדיף לצמצם במסר הכתוב במסר כדי להשאיר מקום לשיחה ולהצגה עצמה. בהכנת המצגות חשוב מאד לחשוב גם על מי שעומד לצפות בה ואיך המסר יועבר. אם יש לכם ספק כיצד להכין את המצגת כראוי אתם יכולים לפנות לחברה המתמחה בתחום ולהיעזר בה גם בהכנה של המצגת וגם במחשבה כיצד להעביר אותה בפועל.

בחירת ארון לחדר שינה

כל מי שמעצב את הבית, עובר לבית חדש או משנה את חדר השינה בשל סיבות שונות יכול לחפש ארון לחדר שינה. התפקיד של הארון הוא לאחסן את הבגדים ואת הציוד שאתם צריכים בחדר השינה וכיוון שישנו מגוון רחב מאד של ארונות שיכול להיות שיכולים להתאים לכם חשוב להבין כיצד לבחור את הארון הנכון לכם מתוך המגוון. על ארון לחדר שינה להתאים קודם כול לדרישות האישיות שלכם ושל המקום. לאחר מכן על הארון להתאים לתקציב שלכם ולהיות איכותי כך שיחזיק מעמד לאורך שנים כפי שאתם מצפים ממנו.



דרישות אישיות
הדרישות האישיות שלכם יכולות לנבוע מהמקום שיש ברשותכם והן יכולות להיות קשורות ברצונות שלכם לאחסון. למשל, אם אתם מחפשים ארון לחדר שינה שישמש את הילדים שלכם תרצו אולי שהוא יכיל גם משחקים ופריטים שונים שקשורים לילדים ואז תרצו שהוא יהיה נגיש גם מבחינת היכולת של הילדים לפתוח את הארון וגם מבחינת היכולת שלהם להכניס צעצועים ולהוציא אותם בלי לעשות בלאגן גדול מסביב. אם אתם מחפשים ארון שישמש את חדר השינה שלכם, ההורים, בוודאי הדרישות יהיו שונות מבחינת המקום שאתם צריכים וגם החלוקה הפנימית אשר תתחלק בין שני בני הזוג.

מחיר
לפני שאתם מתחילים לחפש ארון לחדר שינה כדאי שתגדירו את התקציב שעומד לרשותכם. לאחר הגדרת הצורך האישי והתקציב שעומד לרשותכם תוכלו להתחיל לבחון את הארונות השונים ולבדוק מהי האיכות של כל ארון.

איכות
ישנם חומרים שונים שמהם עושים ארונות וגם אם כולם עשויים מעץ, ישנו הבדל בין עץ סיבית לבין עץ סנדוויץ ולכן כשבוחרים ארון לחדר שינה כדאי לבחון את העלויות גם לפי האיכות כך שהארון יחזיק מעמד לתקופה שאתם מצפים ממנו לשמש אתכם.



יום רביעי, 15 ביולי 2015

מספר הטלפון של ביטוח לאומי – מתי כדאי להתקשר



מספר הטלפון של ביטוח לאומי מיועד לתת שירות טלפוני לאזרחי מדינת ישראל שזקוקים לביטוח הלאומי. הסיבות ליצור קשר עם ביטוח לאומי הן מגוונות מאד, החל בלידה, קבלת דמי אבטלה, פתיחת עסק, הגשת בקשה לנכות ועוד סיבות רבות. כדי לא להגיע לביטוח לאומי שלא לצורך או בשעות הלא נכונות אפשר פשוט ליצור קשר עם מספר הטלפון של ביטוח לאומי ולקבל פרטים על השירות מראש.

קבלת פרטים על הסניפים השונים
כל בקשה מביטוח לאומי היא אישית וייחודית. בקשה לקבלת דמי לידה אינה דומה לבקשה לדמי אבטלה או לפתיחת עסק. לכן, כדאי לוודא מראש כי ההגעה לביטוח לאומי נעשית כשיש קבלת קהל בנושא וכמובן שיש בסניף מי שנותן את המענה לנושא זה. דרך מספר הטלפון של ביטוח לאומי אפשר לדעת לאן לפנות ובאלו שעות וכך לחסוך זמן והתרוצצויות מיותרות.

כיצד ליצור קשר עם הביטוח הלאומי
כדי לא להגיע שלא לצורך לביטוח הלאומי כדאי ליצור קשר עם מספר הטלפון של ביטוח לאומי ולקבל שירות מקצועי מנציגים שהוכשרו לכך. לפני כל הגעה אפשר ואפילו קל יותר לברר פרטים מול נציגים שהמטרה שלהם היא להקל על הפונים לביטוח לאומי.

למידע נוסף לחץ כאן - ביטוח לאומי טלפון

נציגי שירות מקצועיים
פניה אל מספר הטלפון של ביטוח לאומי תתקבל על ידי נציגי שירות מקצועיים. הנציגים עוברים הכשרות לטפל בשאלות השונות הקשורות בביטוח הלאומי ולפי התחומים המתבקשים. חשוב לדעת כי ישנם מצבים שלא ניתן לטפל בהם. למשל הנציגים העונים לטלפון לא יכולים להוריד עבור המתקשרים טפסים והם אינם יכולים למלא אותם, אך הם בהחלט יכולים לתת מידע מקצועי ברמה גבוהה וביעילות ופעמים רבות הפנייה יכולה לחסוך את ההגעה לביטוח הלאומי עצמו.

יום שני, 13 ביולי 2015

קניית זהב



בשנים האחרונות קניית זהב הפכה לנפוצה מאוד בקרב יותר סקטורים בחברה הישראלית. הרבה אנשים מבינים כיום שזאת יכולה להיות השקעה מצוינת לעתיד, שתניב רווחים גדולים בטווח הארוך. זה קורה מכיוון שמחיר הזהב עולה ככל שעובר הזמן. מהצד השני של התופעה הרבה אנשים מוכרים את הזהב הישן שלהם, בו אין להם צורך (בעיקר תכשיטים ישנים שעברו אליהם בירושה). יש הרבה חברות שעיסוקם הוא קניית זהב מאנשים פרטיים לצורך מכירתו ברווח גבוה. מחיר אונקיית זהב מתעדכן כל הזמן באופן בלתי פוסק, לכן כדאי לעקוב אחריו באופן קבוע כל זמן קצר, כשעושים עסקה של קניית זהב. מעבר לחברות שכלל עיסוקן הוא הפקת רווחים מעסקאות זהב, כיום יש הרבה מידע זמין, בעיקר באינטרנט, שיכול לעזור לאנשים פרטיים "להרוויח מהצד" בעסקאות של קנייה ומכירה של מתכת הזהב. 

עובדות על הזהב

זהב הוא מתכת, שהיא יסוד כימי ונמצא בטבלת היסודות. זהב לא נוטה ליצור קשר כימי עם חומרים אחרים, לכן קל ונפוץ למצוא אותו בטבע בעיקר בצורתו הטבעית והטהורה. לזהב יש מוליכות חשמלית גבוה ביותר. לכן, נהוג להשתמש בו רבות בטכנולוגיה ובאלקטרוניקה. יש סיכוי גדול שאפילו חיבור האוזניות שלכם עשוי מזהב, וגם בטלפון הנייד ובמחשב יש רכיבים מזהב. בעבר, היה שימוש במטבעות זהב. קניית זהב החלה אחרי תקופה זו.

יחידות המידה החשובות

כשמדברים על זהב, וכשרוצים לסחור בו, לקנות ולמכור, חשוב לדעת את יחידות המידה שלו. מבחינת משקל הזהב, הוא נמדד ביחידת האונקיה. אונקיית זהב היא בערך 31 גרם של זהב. זו מידה קבועה המשפיעה כמובן על המחיר. קראט היא איכות הזהב ומשפיעה על קניית זהב.