יום שלישי, 30 ביוני 2015

נוהל גילוי מרצון



נוהל גילוי מרצון החדש – מהם השינויים החדשים

נוהל גילוי מרצון החדש מביא שני שינויים חשובים לנוהל גילוי מרצון. נוהל גילוי מרצון הוא נוהל אשר מאפשר לאנשים שלא דיווחו בעברם על כספים המחייבים במס לדווח עליהם ובתמורה לקבל חסינות מפני אישום פלילי. כדי לקיים את הנוהל על המדווח לבוא בתום לב, בכנות ועליו להקדים את החקירה של רשות המיסים. המטרה של נוהל גילוי מרצון היא יצירת שיתוף פעולה בין רשות המיסים לבין מעלימי המיסים כשעל פניו כולם אמורים להרוויח מהתהליך וכדי להקל על האנשים בדיווח מגיע נוהל גילוי מרצון החדש.




לעבור את התהליך מהר

נוהל גילוי מרצון החדש מציע לאנשים לדווח על כספיהם שלא דווחו ולסיים עם ההליך במהרה. כדי לבצע זאת במהירות על המדווחים להיות בעלי הון שלא עולה על שני מליון שקלים וכמו כן עליהם להיות בעלי חוב שנמוך מחצי מיליון שקלים. המטרה של ההליך המזורז היא לאפשר לפקידי השומה לבצע טיפול בבקשות ללא עריכת ביקורות מס. 

להישאר אנונימי

נוהל גילוי מרצון מאפשר לאנשים להימנע מאישום פלילי בתמורה לגילוי על הכנסותיהם. הנוהל אינו אומר שהאנשים יקבלו פטור ממס ולכן ישנם אנשים אשר רוצים לדעת כמה מס יהיה עליהם לשלם לפני שהם חושפים את עצמם. נוהל גילוי מרצון החדש מאפשר לאנשים להישאר אנונימיים עד לשלב מתקדם של התהליך וכך לדעת כמה מיסים עליהם לשלם לפני שהם נחשפים.

לבצע את הנוהל

העלמת מיסים היא עבירה חמורה שיכולה להסתיים מאחורי סורג ובריח ולכן מומלץ לכל מי שהעלים מס לברר על אודות נוהל גילוי מרצון החדש ולבחון את יישומו. כמובן, מומלץ מאד להתייעץ עם אנשי מקצוע המומחים בתחום לפני שפונים אל רשות המיסים ולקבל ייעוץ או ליווי לאורך הדרך.

יום שלישי, 2 ביוני 2015

שירות הלקוחות של 012



 שירות הלקוחות של 012 מאפשר לכם לקבל שירות ממוקדי החברה בכל הנושאים. השירותים של חברת 012 הם שירותים טלפוניים ושירותי אינטרנט. כדי לקבל מידע מדויק על השירותים השונים של החברה ולהתאים לכם את החבילות הנכונות ביותר אפשר ליצור קשר עם החברה בטלפון.

שירותי הטלפון של החברה
שירות הלקוחות של 012 יספק לכם מידע על השירותים השונים של החברה בתחום הטלפון. החברה נותנת שירות ללקוחות ביתיים בקוי הטלפון (אשר מתבססים על תשתית האינטרנט הביתית או העסקית), נותנת שירות לעסקים, לשיחות לחו"ל וכן שירות סלולרי. שירותי הטלפון של החברה הם מגוונים וכל בית ועסק יכולים למצוא את השירותים המתאימים במיוחד עבורם. החברה מציעה ללקוחות שלל פתרונות כמו למשל קווים מרובים או חבילות שיחה לחו"ל. כל החבילות השונות והשירותים הקיימים בחברה יכולים להתאים באופן ספציפי לפי הדרישות שלכם.

שירותי האינטרנט של החברה
התקשרות עם שירות הלקוחות של 012 תאפשר לכם לברר אילו פתרונות אינטרנטיים יתאימו לכם. כמובן ישנו הבדל בין הצורך הביתי לבין הצורך העסקי וכך גם הבדל בין כל מקום. לכן מומלץ לברר מוקד שירות הלקוחות של 012 אלו חבילות ניתן להציע לכם וגם איזה שירות יתאים לדרישות השונות אצלכם.

כל המידע במקום אחד
בין אם אתם לקוחות של חברת 012 ובין אם לא תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה ולהעלות את כל השאלות שלכן. השאלות יכולות להיות בנוגע למתן שירותים מהחברה (הטלפון והאינטרנט) וכן בנוגע לפרטים ספציפיים של המנויים כמו החלפת אמצעי התשלום, בירורים על חשבוניות, שינוי של החבילות הקיימות שלכם וכל שאלה או עניין אחר.