יום חמישי, 23 באפריל 2015

פנגו שירות לקוחות



מה תפקידם של נציגי שירות הלקוחות של פנגו?
נציגי מוקד שירות הלקוחות של פנגו עוברים הכשרה והדרכה במטרה לספק תשובות לכל שאלות הלקוח. כל אחד מהנציגים מקבל תסריט שיחה ומשתמש באמצעים מתקדמים על מנת לנהל את החשבונות השונים. תפקידם של נציגי שירות הלקוחות של פנגו הוא בין היתר לענות על שאלות הקשורות לנושאים כגון חניה בכחול לבן, חניון מהיר, שטיפומט, פנגו תדלוק, שירות תיקון פנצ'ר וכמובן הורדה ותפעול של אפליקציה. הנציגים מספקים שירות טכני ומפנים את הלקוח לבירורים כספיים מיוחדים.

תפקיד נוסף של נציגי שירות הלקוחות של פנגו הוא לספק פתרונות בזמן אמת. לקוחות פנגו שמחפשים חניה ולא מכירים את הגבלות השירות לא תמיד יודעים מה לעשות. היות והאפליקציה הסלולרית מוגבלת מבחינת המידע שהיא מספקת, מוקד השירות הוא הפתרון הנוח והזמין ביותר. תפקידם של נציגי שירות הלקוחות של פנגו הוא לעמוד לרשות הלקוח ולשמור על גישה סבלנית ואדיבה.

למידע נוסף לחץ כאן - פנגו שירות לקוחות

גיוס עובדים למוקד שירות לקוחות
חברת פנגו משקיעה משאבים רבים בגיוס עובדים ברמה הגבוהה ביותר עבור מוקד שירות הלקוחות. למרות שרוב השירות ניתן על בסיס פלטפורמה סלולרית ואינטרנטית, יש חשיבות גדולה למוקד אנושי המופעל על ידי נציגים מקצועיים. המוקד תורם לשימור לקוחות והוא מגדיל את תפוקת החברה. בעזרת מוקד איכותי ניתן למנוע נטישת לקוחות ולספק שורה ארוכה של תשובות ופתרונות לבעיות בלתי צפויות.

מוקד שירות הלקוחות של פנגו הוא חלק בלתי נפרד מהחברה. השקעה במוקד משמעותה השקעה בלקוח, גם בטווח המיידי וגם בטווח הארוך. נציגי פנגו זכאים לקבל את השירות הטוב ביותר ולכן החברה מעמידה לרשותם נציגים מקצועיים. הדגש מבחינת החברה הוא על גיוס עובדים והכשרתם. רק לאחר מכן מקבלים העובדים את הזכות לענות לטלפונים ולספק תשובות ללקוחות.

יום שבת, 18 באפריל 2015

טיולים מאורגנים לברזיל



מתוך הרבה הנאות שיש לנו בחיים, אין ספק שנסיעה לחו"ל זה משהו שלא כדאי לוותר עליו. זה לא משנה מתי הייתם בפעם האחרונה בחו"ל, כי בכל מקרה כדאי לכם לפרגן לעצמכם חופשה. אחת מהאפשרויות המושכות ביותר זו האפשרות של טיולים מאורגנים לברזיל, כי האמת שטיולים כאלה יתנו לכם את האפשרות להכיר עולם שכנראה עד עכשיו לא יצא לכם להכיר. טיולים מאורגנים לברזיל יוצאים פעמים רבות בשנה מישראל כך הדבר היחיד שאתם צריכים לעשות זה לבחור את הקבוצה שאליה תרצו להצטרף.

טיול עם הילדים
הרבה פעמים קורה שבחיי היום יום אנחנו לא מספיק מבלים עם הילדים, וגם במובן הזה טיולים מאורגנים לברזיל זו בחירה נכונה כי זה יכול להיות זמן איכות שתבלו ביחד. טיולים מאורגנים לברזיל יכולים למצוא חן בעיני הילדים שלכם כי הם יתלהבו בוודאי להגיע למדינה רחוקה ושונה כל כך מישראל. הנופים המרהיבים של ברזיל לא משאירים אדישים אף אחד, אפילו לא ילדים צעירים ולכן זה כדאי.




לנסוע בעונה הכי טובה שיש
טיולים מאורגנים לברזיל מתקיימים כל השנה, אך אין ספק שהעונה המומלצת ביותר זו עונת הקרנבל. כולם רוצים לראות אותו ולקחת בו חלק, והאמת היא שזה כדאי כי ברזיל בעונת הקרנבל זו חוויה שאי אפשר לשכוח.

טיול במחיר הוגן
הרבה אנשים בטוחים שחוויה כמו טיולים מאורגנים לברזיל עולה הרבה מאוד, אך האמת היא שהמחירים לא תמיד צריכים להיות מוגזמים. אומנם זה נכון שהטיסה לשם ארוכה מאוד ולכן יקרה, אך מצד שני השהייה שם לא עולה יותר מידי ולכן בסיכומו של דבר מדובר על טיול חוויתי שבוודאי תוכלו לעמוד במחיר שלו. אל תדחו את הנסיעה כי מגיעה לכם חופשה במקום הקסום הזה.

שמירה על סדר בתוך ארון הזזה



מי שיש לו ארון הזזה יודע שלא תמיד קל לשמור על הסדר. יחד עם זאת, אין להקל ראש בחשיבות השמירה על הסדר בתוך הארון. הסדר מונע שחיקה מואצת, בלאי מתקדם ושומר על הארון לאורך זמן. אם משקיעים אלפי שקלים ברכישת ארון חדש, אין טעם לוותר על שמירה על הסדר. בנוסף, תמיד אפשר לנצל את ההזדמנות ולחנך את הילדים לשמירה על הסדר. כדאי להראות להם דוגמא אישית ולפקח אחר האופן בו הם מסדרים את הבגדים בתוך הארון.

שמירה על הסדר מתחילה בהתאמה אישית של ארון הזזה. כדאי לתכנן את גודל הארון, את המבנה הפנימי שלו, את כמות המגירות ואת כמות אביזרי התלייה. ארון הנותן מענה על צרכי הלקוחות עוזר לשמור על הסדר לאורך זמן. לעומת זאת, ארון שלא מתאים לצרכי המשפחה או בעל העסק עלול לגרום הרבה עוגמת נפש. חשוב לאמוד את מספר הפריטים ובהתאם לכך להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי התאמה אישית של ארון הזזה.



מה הקשר בין תדירות השימוש לבין מבנה הארון?
טיפ נוסף לשמירה על הסדר בתוך ארון הזזה הוא להקפיד על ארגון הפריטים בהתאם לתדירות השימוש. בגדים בהם אתם משתמשים לעיתים קרובות צריכים להיות קרובים אליכם ככל האפשר. מנגד, בגדים שאינם נמצאים בשימוש יכולים להיות מרוכזים מאחורי אחת הדלתות הצדדיות או בתוך מגירה סגורה. אחסנו את פריטי הלבוש הבסיסיים בהישג יד וכך תפיקו את מלוא היתרונות של ארון הזזה איכותי.

לסיכום, כדאי להמליץ על מיון כמות הפריטים והעברת חפצים ישנים למיחזור או תרומה. כך תוכלו גם לעשות מצווה וגם לשמור על הסדר. היפטרו מהחפצים המיותרים ותמצאו הרבה מקום פנוי בתוך הארון.

המלצות על רכישת מרכזיות לעסקים



בעלי עסקים שרוצים לנצל את כל היתרונות של מרכזיות לעסקים צריכים לדעת כיצד לבחור אותן. ראשית, כדאי לציין שכל מרכזיות ה-IP מיועדות לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים. הגודל של העסק הוא לא תמיד פונקציה בבחירת המערכת. המטרה היא להתאים בין המפרט הטכני של מרכזיות לעסקים לבין כמות העובדים, סוג התקשורת עם ספקי השירות וכמובן מספר הלקוחות. שנית, מוקדי שירות טלפוניים עושים שימוש בשירותי מרכזיות ולכן יש היצע רחב של פתרונות תקשורת. שלישית, תמיד ניתן לשלב בין מכשירי טלפון רגילים לבין מרכזיות IP או מרכזיות בטכנולוגיות אחרות.

ההמלצה החשובה ביותר היא לבדוק את רמת ההוצאות על המערכת בטווח הקצר והארוך. הוצאות בטווח הקצר מורכבות מעלות ראשונית, התקנה וביצוע התאמות או שינויים במבנה העסק. לעומת זאת, הוצאות בטווח הארוך נובעות מאופי ההתנהלות של החברה ומכמות התיקונים הנדרשים. מרכזיות לעסקים ברמה גבוהה יעזרו לחסוך בהוצאות וימנעו עוגמת נפש מיותרת.




איפה מוצאים מרכזיות לעסקים?
המלצה לא פחות חשובה היא לקבל מידע על מרכזיות לעסקים דרך אתרי אינטרנט העוסקים בתחום. סקירה קצרה של דגמי מרכזיות יכולה לעזור לבעלי עסקים בכל רחבי הארץ. במהלך הסקירה כדאי להתמקד בעיקר במפרט הטכני של מרכזיות, בהבדלים בין הטכנולוגיות ובאופן בו המחיר מושפע מתכונות כמו גודל המסך, שפת השירות וכן הלאה. לקוח שמשתמש במקורות מידע מתאימים יכול לחסוך אלפי שקלים בשנה על מרכזיות.

רכישת מרכזיות היא משימה קשה מכפי שנהוג לחשוב, אולם כל בעלי העסקים חייבים לבצע אותה. מרכזיה היא צומת התקשורת המרכזי של העסק והיא אחראית על התנהלות בין עובדים, ספקים ולקוחות. המרכזיה צריכה לתרום לעסק בטווח הקצר והארוך ולעזור לו לחסוך בהוצאות תפעול שוטפות.

איך מבצעים הכרויות גייז?



גייז שרוצים להכיר אנשים חדשים יכולים להשתמש במגוון רחב של שיטות ואמצעים. הדרך הטובה ביותר היא קודם כל לנצל את אתרי האינטרנט. באתרים המיועדים להכרויות גייז אין צורך בחשיפה מוקדמת ואפשר לשמור על דיסקרטיות ואנונימיות. האתרים מתאימים להכרויות לטווח קצר, למפגשים מזדמנים או למערכות יחסים ארוכות. גייז מכל רחבי הארץ משתמשים באתרי אינטרנט ומנצלים את היתרונות שלהם. אתרי האינטרנט זמינים לגייז מכל מכשיר טלפון או מחשב. אין הגבלה לכמות הכניסות לאתרים ולרוב גם אין צורך בתשלום.

דרך נוספת היא לתאם הכרויות גייז דרך המלצות של חברים ובני משפחה. המלצה של אדם קרוב היא שיטה מצוינת להכיר אנשים חדשים. חברים ובני משפחה מכירים את התכונות של כל אחד מהצדדים והם יכולים לתאם פגישה אישית או בקבוצה. יחד עם זאת, החסרון הוא שלא ניתן להכיר אנשים חדשים דרך חברים ובני משפחה כל עוד לא מצהירים על ההעדפות המיניות. 



סינון בין אפשרויות
הכרויות גייז הן חלק מתחום רחב ורגיש. יש הרבה שיקולים המשפיעים על השאלה כיצד להכיר אנשים חדשים או איך לקבוע פגישות ראשונות. הטיפ בהקשר הזה הוא להשקיע בסינון בין אפשרויות. אפשר לסנן לפי מקום מגורים, גיל, תחומי עניין ואפילו מראה חיצוני. אין טעם לבזבז זמן ואנרגיות על הכרות עם אנשים שלא מתאימים מבחינת אופי. בנוסף, כאן אין הבדל בין הכרויות גייז לבין הכרויות של סטרייטים. הצלחת ההכרות תלויה בדינאמיקה בין בני הזוג וברצון שלהם לפתח מערכת יחסים.

לסיכום, הכרויות גייז מתבצעות מדי יום בדרכים שונות. גברים ונשים שרוצים להכיר אנשים חדשים יכולים להשתמש באתרי אינטרנט או בהמלצות של חברים ובני משפחה, אך עליהם גם לסנן בין אפשרויות.