יום ראשון, 30 בנובמבר 2014

אחריות חברתית



תחומי הפעילות של אחריות חברתית
אחריות חברתית מחייבת הגדרה של תחומי עשייה מוחשיים. תחומים אלו עוזרים לארגונים לפעול ברוח האחריות והם מצטרפים לקריטריונים ברורים המאפשרים השוואה ומדידה. תחומי הפעילות של אחריות חברתית מקיפים את מגוון הקשרים של החברה עם מחזיקי העניין. אלו הם כל הגורמים המושפעים ומשפיעים על הארגון, הקשורים בשלטון מקומי או בממשל המרכזי.

כללי אתיקה, הגינות מסחרית ויחס הוגן
מכלול העשייה של אחריות חברתית בא לידי ביטוי בראש ובראשונה בכללי אתיקה. התנהגות נאותה ומניעת שחיתות חיוניים עבור אתיקה בעסקים. לצד האתיקה, מכלול העשייה כולל גם את תחום הפעילות של ממשל תאגידי. כאן הדגשים הם על שקיפות ראויה ודיווח על בסיס מנגנונים ברורים.
הגינות מסחרית מהווה גם היא תחום המבטא את מכלול העשייה של אחריות חברתית. במסגרת הגינות מסחרית, הארגון בוחר כיצד לנהל ולהתנהל בתהליכי פרסום, שיווק וגיוס לקוחות. במקביל נדרש הארגון להקפיד על מתן יחס הוגן לשותפים ולספקים. זהו תחום פעילות המאגד בתוכו את השותפים ואת שרשרת האספקה.

מאפייני התאגיד החברתי
הגינות מסחרית והקפדה על יחס הוגן עולים בקנה אחד עם הנטייה של ארגונים לשמור על זכויות האדם, זכויות האזרח והמחויבות לאיכות הסביבה. אחריות חברתית מחייבת מימוש עקרונות של קיימות והקטנת השפעות סביבתיות שליליות. חברות לא יכולות להקל ראש במחויבות לאיכות הסביבה, בעיקר לאור המודעות הגוברת בקרב הלקוחות.
מתוך תחומי הפעילות ניתן לזהות את מאפייני התאגיד המבקש להיחשב הגון, ראוי וחברתי. יחד עם זאת, יש להביא בחשבון את הקשיים במימוש העקרונות. אחריות תאגידית או חברתית מנוגדת לנטייה הטבעית של ארגונים. כל ארגון רוצה להגשים את מטרותיו על חשבון מטרותיהם של אחרים, בעוד האחריות מחייבת שינוי גישה ואזרחות ראויה. 

יום שלישי, 25 בנובמבר 2014

קופת חולים מאוחדת טלפון



ניתן לשער שגם אתם תקלידו במחשב "קופת חולים מאוחדת טלפון" במקרה שאתם שייכים לקופת חולים מאוחדת ותרצו לערוך בירורים שונים. בין היתר החיפוש אחר "קופת חולים מאוחדת טלפון" יהיה יעיל אם תרצו לקבוע לעצמכם תור לרופא המשפחה, לרופא מומחה או לבצע התייעצות ראשונית. אתם יכולים ליצור קשר בקלות עם קופת החולים שלכם ואין כל צורך לצאת לשם כך מהבית. בצד השני של הקו מחכים לכם נציגים אשר המטרה שלהם היא להקל עליכם ולתת לכם מענה לכל דרישה.

קופת חולים מאוחדת טלפון לאורך כל היום
לחברת קופת חולים מאוחדת טלפון אשר מספק מענה משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הערב המאוחרות. אם יש לכם צורך לקבוע תור דחוף לרופא, אין זה משנה היכן אתם נמצאים, אתם לא צריכים לעשות כל פעולה מיוחדת מלבד להתקשר לקופת החולים ולברר באיזו שעה תוכלו להגיע אליה ולטפל בעצמכם או באנשים היקרים לכם.

קופת חולים מאוחדת טלפון למומחים
כדי שלא תהיו לבד, עומדים לרשותכם מומחים סביב השעון. בכל שאלה או ספק לגביי מצב רפואי, ניתן ליצור קשר עם המוקד הטלפוני של קופת חולים מאוחדת ושם לדבר עם המומחים אשר יהיו שמחים מאד להיות זמינים עבורכם בכל שעה סביב השעון, גם אם מדובר ביום שבת או בחג כדי שתוכלו לשמור על הבריאות שלכם.

קופת חולים מאוחדת טלפון או שירות באתר
השירות באתר האינטרנט של הקופה גורם לכך שרבים לא צריכים את המענה האנושי. כמובן, אם אתם רוצים לשוחח עם נציג שירות אתם מוזמנים מאד לעשות זאת, אך אם נזכרתם שאתם רוצים לראות רופא והמוקד כבר סגור או שיש לכם שאלות בתחומים שונים, תוכלו לגלוש באתר, לקבוע תור או לקרוא מהמאמרים המקצועיים השונים הנמצאים בו.

הסרת עין הרע


הכל מתחיל בנו

למרות שיש אנשים רבים אשר מזלזלים בקיום העין הרע, היא קיימת וכדי להיפטר ממנה עלינו לעשות פעולה מכוונת, לשנות את ההתנהגות שלנו ולבצע הסרת עין הרע אשר בסופו של דבר תסייע לחיים שלנו. הסרת עין הרע , זאת פעולה אשר מאפשרת לנו לחיות טוב יותר. ההסרה עצמה תלויה לא רק באדם חיצוני אחר אלא גם בנו, לעתים קרובות עלינו לשנות גם את ההתנהגות שלנו כיוון שישנן פעילויות שונות אשר יכולות לגרום לאנשים להטיל עלינו עין הרע, גם מבלי שאנחנו או שהצד השני התכוון לייצור את המצב.

קנאה
קנאה מובילה ליצירת עין הרע. אם אנחנו משוויצים במה שיש לנו, בהצלחות שלנו או בנכסים שלנו, אנחנו עלולים לגרום לקנאה של אנשים אחרים ואלו בטעות יכולים להטיל עלינו עין הרע בעקבות כך. הקנאה היא מקור לדברים שונים ורעים כאשר אם אנחנו משנים את ההתנהגות שלנו, אנחנו יכולים למנוע את הקנאה ובכך גם ליצור הסרת עין הרע מאנשים שבכלל לא התכוונו מלכתחילה ליצור אותה.




ייעוץ
על מנת לבצע הסרת עין הרע אנחנו יכולים לשנות את ההתנהגות שלנו ואנחנו יכולים גם לבקש ייעוץ על מנת שההסרה תתבצע כמו שאתם מצפים. הייעוץ עם אנשים מנוסים יוכל להוביל לשינוי משמעותי בחיים שלכם, הוא יוכל להשפיע עליכם לאורך כל החיים וכמובן כל זה יחד עם שינוי בהתנהגות שלכם אשר ירחיק מכם מצבים דומים של קנאה.

שינוי בחיים
אתם צפויים לחוות שינוי לטובה בחיים שלכם לאחר הסרת עין הרע. אם אתם חשים חוסר מזל בחיים או שנראה לכם שמישהו עשה עליכם עין הרע, מומלץ לפנות בהקדם האפשרי לשינוי המצב ולהרגיש טוב יותר מיד ולאורך המשך החיים שלנו.

יום שלישי, 11 בנובמבר 2014

הדברת חולדים



החולד הוא מכרסם ממשפחת החולדיים. החולד מתגורר במחילות מתחת לאדמה, הוא עיוור ורוב הישראלים מבלבלים בינו לבין החפרפרת שכלל אינה מצויה בארץ ישראל. החולד חי לבד ויוצר לעצמו מחילות תת קרקעיות בהן הוא מהלך, אוגר את המזון ועושה את צרכיו. מערכת המנהרות אותה יוצר החולד היא פנימית, ללא יציאה ויש לה טמפרטורה ולחות קבועה לאורך כל השנה. אחת הסיבות לביצוע הדברת חולדים היא הנזק שהם עושים לחקלאות ולגינות הירק.

נזקי החולד
הדברת חולדים נועדה כדי למנוע דבר ראשון את הנזק של החולד. כל חולד שחי לבד יוצר לעצמו מערכת מערות תת קרקעיות על שטח של מעל 300 מטר ומרובע. החולד הוא צמחוני (שלא כמו החפרפרת) והוא ניזון בעיקר מפקעות ובצלים אותם הוא מוצא בעת החפירה שלו. החולד גם יכול לאגור את המזון שלו כך שהנזק שהוא גורם בשטח המחייה שלו יכול להיות משמעותי מאד. כל מי שיש בגינתו או בשטח החקלאי שלו חולד מתוודע במהרה לנזק ומחפש אחר פתרונות הדברת חולדים.

ההדברה
הדברת חולדים מתבצעת באופן ממוקד שפוגע אך ורק בחולד מבלי לפגוע בגינה או בשדה. המדביר מאתר את המחילות של החולד ומכניס לתוכו חומר רעיל אשר ידביר אותו מבלי לפגוע בסביבה. החולד יאכל את הפיתיון שהציב לו המדביר ובכך תיפטר הבעיה בגינה או בשדה. ההדברה ממוקדת מאד ואת היבולים ניתן לאכול לאחר מכן ללא כל חשש.

הדברה מקצועית
הדברת חולדים דורשת היכרות עם השטח של החולד ואמצעי ההדברה השונים. המדביר המנוסה והמקצועי יאתר את המערות של החולד לפי סימני היכר וידע לפתור את הבעיה במהירות. כיוון שהחולד חי לבד, ההדברה ממוקדת מאד ואינה מתפרסת על שטח שאינו שטח המחייה שלו.