יום ראשון, 6 ביולי 2014

השתלות שיניים



ההצלחה של השתלות שיניים בישראל
מי שבוחן את סטטיסטיקות ההצלחה של טיפולי השתלות שיניים בישראל, מגלה תמונה אופטימית במיוחד, הגם שהיא מדויקת מאד: כיום, כ93% מטיפולי ההשתלות בישראל בממוצע, עומדות בהצלחה כאשר חוזרים אל המטופלים, כחמש שנים לאחר הטיפול. מדובר אם כן על אחוזים גבוהים מאד שיכולים להראות לנו, שעבור המחיר הגבוה יחסית של טיפולי השתלות שיניים, המטופלים בהחלט מקבלים תמורה מלאה. יש להניח שגם ככל שהשנים עוברות והטכנולוגיה מתקדמת, אנחנו עוד נזכה לראות שאחוזים אלו יגיעו כמעט ל100%. אולם, מהו סוד הקסם מאחורי ההצלחה של הטיפולים הללו?

כל הסיבות להצלחת השתלים
הצלחת הטיפולים של השתלות שיניים היא מפתיעה אולי, לאור העובדה שמדובר ככל הנראה על טיפולי השיניים המורכבים ביותר שיש, אשר דורשים דיוק ומקצוענות ברמה הגבוהה ביותר שיש - עד לכדי כך שלא כל רופא שיניים עוסק בתחום! אולם, בכל זאת יש כמה סיבות טובות להצלחה של טיפולים אלו בישראל. ראשית, מעבר לעובדה שמדובר עלטיפולים מוצלחים, הרי שצוות הרופאים שמבצע אותם בישראל, הוא צוות של ממחים בעלי שם עולמי, ומכאן הצלחת הטיפול. כמו כן, העובדה שיש כיום מגוון רחב יחסית של טיפולי השתלות שיניים, מסייע מאד להצלחתם, שהרי כל אחד יכול כך למצוא את הטיפול שמתאים למצבו הרפואי והבריאותי, וכן למצב בלסת שלו.
עוד סיבה להצלחת הטיפולים של השתלות שיניים נעוץ בשתלים עצמם. מדבור על שתלי טיטניום דנטליים, באיכות הגבוהה ביותר שיש, שמאפשרים לקבל תוצאות מעולותגם לאחר שנים, והם נותרים מקובעים למקום ללא כל בעיה.

והאם יש סיכון?
בצד השני של המטבע, אפשר ששמתם לב שלא כל הטיפולים של השתלות שיניים מצליחים. יש לזכור שיש אוכלוסיות סיכון מסוימות בתחום - חולי סכרת אנשים שנוטים לשתות אלכוהול בכמויות גבוהות, וכן מעשנים.בקרב הציבור הכללי, אחוזי ההצלחה של הטיפולים הללו גבוהים עוד יותר, כך שעובר רוב האוכלוסיה, הטיפולים הללו בטוחים גמרי.


יום חמישי, 3 ביולי 2014

אורנג שירות לקוחות



בחירת תכניות, חבילות ושירותים דרך שירות הלקוחות של אורנג
מוקד שירות הלקוחות של אורנג מציע עבור המשתמשים מגוון תכניות, חבילות ושירותים מיוחדים. המטרה של המוקד היא להעמיד לרשות הלקוח אנשי מקצוע המכירים את תחום הסלולר ויכולים לעזור לו להתמצא בו. המוקד פעיל בשעות נוחות ויש לו יתרונות רבים בהשוואה לשימוש באתר האינטרנט של החברה. רוב הלקוחות מעדיפים לפנות אל המוקד ולא לבזבז זמן נסיעה על הסניפים השונים המפוזרים ברחבי הארץ. מעבר לכך, חברות הסלולר משקיעות משאבים רבים בתפעול מוקד ברמה גבוהה וזאת על מנת לתת מענה על כל צרכי הלקוחות.

לחברת אורנג שירות לקוחות אשר נותן שירותים הקשורים אל תכניות, חבילות, תיקונים והסדר תשלום. אפשר לפנות אל המוקד לקראת מעבר לתכנית חדשה ולשמוע על מבצעים רלוונטיים המותאמים לאופי השימוש של הלקוח. אפשרות אחרת היא לחייג אל מוקד שירות הלקוחות של אורנג כדי לברר על הצטרפות, עדכון, ביטוח מוצרים ושירותים או הוספת קו חדש. חברות הסלולר מקפידות להתעדכן בטכנולוגיות החדישות ביותר וזוכות לאמון הצרכנים והלקוחות.

שאלות ותשובות במוקד שירות הלקוחות של אורנג
רוב הנציגים של מוקד שירות הלקוחות יודעים להתמודד עם שאלות ותשובות של המשתמשים. יש כאלה הפונים אל המוקד לצורך שאלות על החשבונית, כגון היכן ניתן לצפות במצב החשבון העדכני, מתי החשבונית נסגרת ומתי היא נשלחת לחיוב. אחרים מעדיפים לפנות אל המוקד לצורך שאלות ותשובות על תפעול מכשירים. בסופו של דבר, השירות של חברת אורנג תלוי במידה רבה באיכות התפעול של המכשיר. שאלות בנושא הזה יכולות להתייחס אל הגדרת השעון במכשיר, ביטול שיחה מזוהה וכדומה.
לסיכום, מוקד שירות הלקוחות של אורנג מציע מגוון שירותים לרבות החלפת והתאמת תכניות. המוקד הוא חלק מהשירות ללקוחות עסקיים ופרטיים.