יום חמישי, 22 במאי 2014

סרט תדמית לעסק



כל מה שרציתם לדעת אודות הפקת סרט תדמית לעסק
הפקת סרט תדמית לעסק איננה קלה כמו שזה נשמע לרבים. הפקת סרט תדמית לעסק יכולה לקבוע רבות לגבי העתיד של עסקים וארגונים שונים ויש להקפיד בעשיית סרט תדמית ממש כפי שמקפידים בהפקת סרטון פרסומת לצרכי מכירות. סרט תדמית לעסק אינו סרט פרסומת והוא מיועד לקהלים אחרים ולמטרות שונות. יש סרטי תדמית שמיועדים לצרכי גיוס כספים ויש סרטי תדמית שמיועדים להקרנה בכנסים ותערוכות מסחריות, ויש סרטי תדמית המיועדים לצרכים פנימיים של הארגונים והחברות וכיוצא באלה. בכל מקרה, הפקת סרט תדמית לעסק צריכה להתחיל באפיון הסרט ומטרתו העיקרית.

הכל מתחיל בתסריט טוב
כמו בכל סרט אחר גם סרטי תדמית מתחילים בכתיבת התסריט על פי האפיון הראשוני של מטרת הסרט. כתיבת סרט תדמית לעסק איננה מלאכה קלה ויש צורך בניסיון רב כדי להכניס קונספט מסויים לתוך כמה דקות של סרט שיעניין, שיהיה מלהיב ושישאיר טעם של משהו מיוחד. כתיבת תסריט טוב מתחילה ברעיון בסיסי שסביבו רוקמים את כל היתר, ולא פלא שרבים מכותבי התסריטים הללו הם גם קופירייטרים במקצועם.


תקציב והפקה
הפקת סרט תדמית לעסק תלויה בתקציב העקרוני שעומד לרשות הפקת הסרט. ברוב המקרים מחליטים בעסק כמה כסף להוציא על הפקת הסרט וזו נקודת ההתחלה של הפקת סרט תדמית לעסק. את הקונספט ואת התסריט יש להתאים לתקציב ולא להיפך. לאחר כתיבת התסריט ואישורו על ידי המזמין נכנסת חברת ההפקה לתקופת ההכנות לקראת הצילומים על פי המופיע בתסריט. שלב הארגון כולל קביעת ימי צילום, ימי אנימציה, ימי עריכה, ימי אפקטים והקלטות סאונד שונות וקביעת יום למיקס (ערבול הצליל) בתום העריכה כולה. לאחר התכנון הפרטני יוצאים להפקה בפועל עד לסיום הכנת הסרט.
זמן הפקת סרט תדמית תלוי בתקציב העומד לרשות המפיקים, באורך הסרט ובמקרים רבים גם בתאריך היעד להקרנתו הראשונה.

יום רביעי, 21 במאי 2014

מוקד מודיעין דן


שעות פעילות ושירותים במוקד מודיעין דן
היכרות עם שעות הפעילות של המוקד הטלפוני המאוייש של חברת דן יכולה לתרום לכלל ציבור הנוסעים. המוקד פתוח בימים א' עד ה' בין השעות 05:30-00:00 בלילה, לעומת ימי ו' וערבי חג בהם הוא פעיל החל מהשעה 06:00 בבוקר ועד 15:00 אחר הצהריים. המוקד מחדש את פעילותו עם צאת השבת או החג ועד השעה 24:00 בלילה.

מלבד מוקד מודיעין דן מאויש בטלפון ישנה אפשרות לגשת אל עמדות המידע והשירות לציבור. עמדות אלו נמצאות בתחנות המרכזיות ובמקומות עיקריים ועתירי נוסעים. התפקיד של מוקדי השירות הוא לספק מענה על צרכי הקהל הרחב. דרך מוקד מודיעין דן ניתן לדווח על אבידות, לשמוע על תעריפים, לרכוש כרטיסים ולברר על קווים תיירותיים, הנתיב המהיר, מבצעים, חדשות והטבות. מעבר לכך, ישנו מענה אלקטרוני אליו ניתן לפנות באמצעות מייל או שיחת טלפון.

כיצד משתמשים במוקד של מודיעין דן?
רצוי לאמץ מספר עצות על מנת להשתמש במוקד הטלפוני המאוייש בצורה יעילה ומהירה ככל האפשר. כל עוד ניתן למצוא תשובה לשאלה ספציפית באתר האינטרנט של החברה, אין צורך לפנות באופן טלפוני אל מוקד מודיעין דן. המערכת מודיעה על מיקומכם בתור ולכן אפשר לעקוב אחר ההתקדמות במהלך ההמתנה עצמה. עדיף להיעזר במענה האוטומטי היות וזמן התגובה שלו מהיר, אולם בכל שלב ניתן לעבור אל המוקד המאוייש וזאת בכפוף לשעות הפעילות.
מי שמעוניין ליצור קשר עם נציגי מוקד מודיעין דן בנושאי אבידות ומציאות יכול לתאם איסוף מול אחד מעובדי החברה. יחד עם זאת, אבידה שלא נדרשת לאחר 3 חודשים נמסרת לתרומה או מועברת אל משטרת ישראל. לכן רצוי לטפל באבידות מוקדם ככל האפשר ולמנוע עוגמת נפש. 

יום שבת, 17 במאי 2014

הרמת סינוס



מהי הרמת סינוס?
הרמת סינוס הוא ניתוח מאד מוכר ושכיח בתחום רפואת השיניים. זהו הליך כירורגי מורכב שאחוזי ההצלחה שלו גבוהים מאד והוא נועד לעבות את העצם שעליה יש צורך להרכיב שתלים דנטלים. ניתוחים אלה מאד נחוצים במקרים אלה והם הפכו למאד פופולאריים בשנים האחרונות בעקבות שיטות העבודה והטכניקות החדשות שפותחו בתחום זה.
מה כולל ניתוח הרמת סינוס?
הרמת סינוס מתאימה במקרים רבים שבהם יש צורך בשתלים דנטלים. הניתוח מתבצע לאנשים שאין להם מספיק עצם באיזור השיניים הטוחנות של הלסת העליונה. על מנת שניתן יהיה לבצע שתלים דנטלים מעבים את העצם על ידי הניתוח ומאפשרים לקבע את השתלים בצורה בטוחה ועמידה. הדבר נעשה כאשר העצם איננה גבוהה מספיק לצורך השתלים. על העצם להיות בגובה של 10 מ"מ לפחות כדי לקבע את השתלים הדנטלים. במידה ואין די עצם מתבצע ניתוח הרמת סינוס לפני השתלת השיניים בשיטת השתלים הדנטלים. את הניתוח עושה רופא שיניים מומחה לדבר ולא כל רופא שיניים.
כיצד זה מתבצע?
הרמת סינוס נועדה לעבות את העצם הממוקמת ברצפת הסינוס על מנת ליצור אחיזה טובה יותר של השתלים. הניתוח מתחיל בהשתלת עצם חלופית, סינתטית או חלופית, תחת רצפת הסינוס ולאחר כמה חודשים של המתנה מבצעים את ההשתלה הרצויה. קליטת השתלים בשיטה זו אורכת כמה חודשים.
במידה וכמות העצם מאפשרת זאת ניתן לבצע את החדרת השתלים ביום הניתוח של הרמת הסינוס. במקרים אלה נחסך זמן רב ומסיימים את שני ההליכים ביום אחד ללא המתנה ארוכה בין הליך אחד למשנהו.
כאשר העצם דקה במיוחד הניתוח מתחיל בהפשלת החניכיים ופתיחת חלון בתוך העצם לצורך הרמת רצפת הסינוס ומיד לאחר מכן מוחדר תחליף העצם לתוך החלל ולאחריו מכניסים את השתל.


יום שבת, 3 במאי 2014

מלגזות



רישיון הפעלת מלגזות
מלגזות משמשות במקומות עבודה רבים לרבות מפעלים, מחסנים, מחסני לוגיסטיקה, אתרי בנייה, שטחים חקלאיים וכדומה. אנשים רבים המעוניינים להשתלב בעבודה בכל אחד מענפים אלה יעשה נכון אם יוציא רשיון להפעלת מלגזות. רישיון כזה ניתן על ידי משרד התחבורה והוא אינו כרוך בפרוצדורות רבות. למעשה די קל להוציא רישיון להפעלת מלגזות ולפניכם כל המידע הנחוץ.


הדרך להוצאת רישיון מפעיל מלגזה
התהליך הוא פשוט וכל אחד יכול ללמוד לנהוג ולהפעיל מלגזות באופן פרטי. על מבקש הרישיון להיות מעל גיל 18 ועליו להיות בעל רישיון של רכב פרטי לפחות, או לטרקטורון. בתום לימודי נהיגת המלגזה מקבל התלמיד היתר 129 לרישיון הנהיגה המתיר לו להפעיל מלגזות עד משקל העמסה של 20 טון. אם יש לתלמיד רישיון לרכב משא מדרגה 03 הוא יקבל היתר 130 לרישיון הנהיגה שלו המתיר לו להפעיל מלגזות ללא הגבלת משקל. יש צורך בהוצאת  טופס ירוק מאחת מתחנות הצילום של משרד התחבורה, ואין צורך לעבור בדיקות רפואיות כפי שנדרש בעת הוצאת רשיון נהיגה רגיל.

הלימודים וקבלת הרישיון
הוצאת רישיון מלגזה כרוכה בלימודי נהיגה מעשיים ותיאורטיים בבית ספר לנהיגה מיוחד לצרכים אלה. בתום השיעורים נדרש התלמיד לעבור מבחן עיוני ומעשי. החלק התיאורטי של הלימודים מתרכז בסוגי מלגזות שונות וייעודן, בעומסים מותרים, באחזקת המלגזה, בשיטות ההפעלה השונות ובכללי בטיחות בעת הפעלת המלגזה.
החלק המעשי מתרכז בנהיגה במגרשים מיוחדים המדמים מפעלים או מחסנים שונים שמתרגלים בהם העמסה ופריקה של מטענים במצבים רבים תוך שמירה על כל כללי הבטיחות שנלמדו. תהליך הלימוד אורך כ 9 שעות ומתקיים במשך כיומיים או שלושה.
לאחר קבלת הרשיון מחוייב מפעיל מלגזות לעבור קורסי רענון אחת לשנה.