יום שבת, 22 במרץ 2014

טיפולי רפלקסולוגית



טיפולי רפלקסולוגית באמצעות כף הרגל
כפות הרגליים משקפות (רפלקס) את חותם החיים שנטבע בהן במהלך החיים וניתן ללמוד מכך רבות על מצבו הפיזי והנפשי של האדם. כף הרגל משמשת כמראה של גוף האדם וניתן לאבחן באמצעותה קשיים, בעיות ואף מחלות במערכות הגוף השונות.
טיפולי רפלקסולוגית מתמקדים בבחינת כף הרגל על מנת לאבחן בעיות אלה באדם ועל מנת להציע טיפולים שונים להבראה או למניעה. כאשר מביטים בכף הרגל ניתן להבחין בסימנים רבים המצויים בהם לרבות: צבע וטקסטורה, קווים שונים, יבלות או חריצים, ציפורניים במצבים שונים, אצבעות קצרות או ארוכות או עקומות וכדומה. לכל סימן כזה יש משמעות בעיני הרפלקסולוגית. טיפולי רפלקסולוגית מתחילים בבחינת כף הרגל באופן יסודי על מנת ללמוד אודות האדם ומצבו.
טיפולי רפלקסולוגית לשקט נפשי וגופני
באמצעות המגע בכפות הרגליים ניתן להגיע לשקט נפשי. טיפולי רפלקסולוגית בכפות הרגליים מניחים לראש לנוח מטרדות היום הרבות ומאפשרים לאדם מנוחה מרבית. זו אחת הדרכים להגיע לזרימה נכונה של האנרגיות בגוף ולהשקטת כל "הרעשים" הפנימיים המפריעים לנו.
בצורה דומה, טיפולי רפלקסולוגית יכולים להרגיע את הגוף עצמו על ידי זרימה מכפות הרגליים לכל יתר חלקי הגוף. משמעות הזרימה היא חיים נוחים יותר, רצון לעשייה וליצירה, להתחדשות, להתאהבות ולאפשרויות חדשות בכל הנוגע ללמידה ממקום רגוע ושליו.



טיפולי רפלקסולוגית למניעת בעיות
טיפולי רפלקסולוגית לא רק מאבחנים בעיות באדם, אלא שהם יכולים לאבחן גם בעיות שעומדות לצוץ או כאלה שנמצאות בהתהוות ראשונית. טיפולי רפלקסולוגית מאפשרים למטפלת להבחין גם באלה ולהצביע על דרכי טיפול או שינויים באורח החיים על מנת למנוע את הופעתם כלל.
טיפולי רפלקסולוגית נעשים באווירה רגועה ונוחה והם נחשבים כיום לטיפולי בריאות אלטרנטיביים מאד מבוקשים.



יום שבת, 8 במרץ 2014

גן אירועים



כל אירוע טוב מתחיל בבחירת מקום יפה שאליו אפשר להזמין את כל האורחים, ולכן אין ספק שגם אתם צריכים להתחיל לארגן את החתונה שלכם על ידי כך שתבחרו גן אירועים מקסים. גן אירועים זו הבחירה הטבעית והטובה לכל חתונה ולכל אירוע כיוון שאפשר ליהנות גם מכך שהגן מטופח ויפה וגם מהאווירה הטובה ולכן זה רעיון שכדאי לכם לשקול. 

השקיעו בבחירת הגן
גן אירועים אפשר לבחור הן על ידי אתרי האינטרנט השונים והתמונות שבהם והן על ידי המלצות שתוכלו לקבל מחברים. מובן שהדרך הטבעית ביותר לבחור גן אירועים היא אם יצא לכם להיות באירוע של מישהו אחר ואהבת את הגן שבו התקיים האירוע, אך לא תמיד זה קורה. יש מקרים שבהם צריך להיעזר או בהמלצות של חברים או בהמלצות של גולשים אחרים באינטרנט, ושתי האופציות האלה נמצאות יעילות בדרך כלל.

חובה להגיע למקום
אם החלטתם לבחור גן אירועים בעזרת האינטרנט, כדאי שתדעו שזה לא מספיק ואתם בהחלט חייבים להגיע למקום כדי להתרשם ממנו. אומנם באינטרנט ניתן לראות תמונות יפות אך אי אפשר להתרשם מהריח ומההרגשה שהמקום יוצר ולכן כדאי מאוד לא לוותר על ההגעה אל גן האירועים שנראה לכם רלוונטי. 

אל תיקחו גן יקר מידי
השכרתו של גן אירועים זו בדרך כלל ההוצאה הגדולה ביותר בחתונה, ולכן כדאי לכם לבדוק היטב את המחירים לפני שאתם בוחרים את גן האירועים שלכם. אין סיבה לשלם מחיר גבוה מידי, וזאת למרות שאתם בוודאי רוצים גן יפה ומיוחד, כי אין טעם להיכנס לחובות בגלל החתונה. השוו מחירים וזכרו שעל ידי מיקוח ועל ידי הזזת תאריך החתונה אפשר לחסוך לא מעט כסף ולכן זה מאוד כדאי. 


מערכת זימון התורים של קופת חולים מכבי



היתרונות של מערכת זימון התורים הממוחשבת של קופת חולים מכבי
זימון תורים בקופת חולים מכבי נעשה כיום בעיקר על ידי המערכת הממוחשבת שלה ורק במעט מקומות עדיין משתמשים בזימון תורים ידני. מערכת זימון התורים הממוחשבת של קופת חולים מכבי היא מערכת המקלה לא במעט על הלקוח ומאפשרת לה להיות יעילה וחסכונית יותר.

היתרונות של מערכת זימון התורים מכבי לקופת החולים
היתרונות של מערכת זימון התורים של קופת חולים מכבי לקופת החולים ולנותני השירות באים לידי ביטוי ביעילות הרבה יותר גדולה של המערכת לרבות:
·         המערכת מאפשרת ניהול יעיל של יומני התורים של כל נותני השירות באופן מקוון
·         המערכת מחייבת באופן אוטומטי את מקבל השירות במידה והשירות כרוך בתשלום
·         המערכת שולחת ללקוח תזכורת לפני מועד התור שנקבע לו בטלפון או באינטרנט
·         המערכת מאפשרת ללקוח לבטל את התור באמצעות המערכת על מנת לאפשר לקבוע תור ללקוח אחר במקומו במהירות
·         וכיוצא באלה

היתרונות של מערכת זימון התורים של קופת חולים מכבי ללקוח
המערכת מאפשרת ללקוח לקבל שירות הרבה יותר מדויק, יעיל ומהיר. שתי הצורות שניתן לקבל את השירות ממערכת זימון תורים זו של מכבי היא על ידי צלצול למוקד השירות באמצעות הטלפון או על ידי גלישה באינטרנט באון ליין. השירות הטלפוני ניתן על ידי מענה של נציג שירות המסוגל לראות את כל יומני התורים של כל הרופאים והמכונים שאיתם עובדת קופת חולים מכבי באון ליין ולקבוע ללקוח את התור במועד הרצוי לו לפי זמינות נותן השירות (הרופא, המכון וכדומה). השימוש באינטרנט עוד יותר יעיל ללקוח מכיוון שהוא יכול לעשות זאת בעצמו באותו האופן אך ללא המתנה ארוכה למענה אנושי בטלפון.

אין ספק שהיתרונות הרבים של מערכת זימון התורים של קופת חולים מכבי הפכה את השירות ליעיל ולמהיר הרבה יותר וכיום המגמה היא לעבור יותר ויותר לשירות אינטרנטי שמקצר את התורים ומצמצם את עלויות מכבי בהחזקת נציגי שירות אנושיים.