יום שלישי, 25 בפברואר 2014

בורר



נתקלתם בבעיה שבה כל אחד מהצדדים חושב אחרת וסבור שהשני חייב לו פיצוי ? אם כך, הגיע הזמן להבין שלא תמיד בית המשפט הוא הכתובת הראשונה שאליה כדאי לכם לפנות. אומנם זה בהחלט נכון שיש מקרים שבהם אי אפשר יהיה ליישב את המחלוקת ללא שופט מקצועי, אך האמת היא, שיש מקרים שבהם בורר יוכל לעשות את כל העבודה עבורכם.


מה עושה הבורר בפועל?

בורר הוא אדם ניטראלי שלא קשור לאף אחד מהצדדים, כך שלמעשה בהחלט אפשר לראות שאין לו אינטרס לטובת צד כזה או אחר. התפקיד של הבורר הוא לשמוע את שתי הגרסאות ולהציע פשרה שתוכל להתאים לשני הצדדים, ואין ספק שזה יכול לחסוך לא מעט זמן בבית המשפט.


איך בוחרים את הבורר?

הדבר החשוב ביותר שצריך לדעת, זה שעל פי החוק הבורר לא חייב להיות איש מקצוע והוא גם לא צריך להיות בקיא בתחומי החוק או המשפט. בורר יכול להיות גם אדם שמעולם לא עסק בבוררות ושאין לו כל ניסיון, כי הדבר החשוב הוא ששני הצדדים יסכימו לראות באותו אדם בורר שיעזרו להם.



האם אפשר לבחור את הבורר?

למרות שעל פי חוק כל אחד יכול להיות בורר, אין ספק שבפועל זה לא עובד ככה. מי היה רוצה לתת לאדם שלא מכיר את החוק ולא בקיא בנושא הספציפי של המחלוקת להיות אחראי על הפתרון שלה? מובן שזה לא ריאלי, ולכן בפועל שני הצדדים בוחרים ביחד בורר ליישוב הסכסוך. חשוב לציין שיש פעמים שבהם שני הצדדים אפילו לא מצליחים לבחור ביחד את הבורר ולכן לעיתים בית המשפט הוא זה שיקבע עבורם מי יהיה האיש שיעזור להם לפתור את הסכסוך בנושא מסוים.

יום שבת, 8 בפברואר 2014

פתיחת מזל



פתיחת מזל לבית ולעסק
כולנו היינו רוצים שהמזל יאיר לנו פנים, אבל יש מקרים בחיים שהמזל מתרחק מאיתנו ונראה לנו כי גורלנו נגזר ללא דרך חזרה. אבל החיים הגשמיים שלנו אינם מכילים את החיים כולם ואינם מסתכמים בהם. ישנם דרכים שונות לעשות פתיחת מזל כדי לטהר את הבית או את העסק ולהוביל לשגשוג, הצלחה ואהבה במקום שבו שררו חושך, חוסר מזל ותחושת מועקה רבה שהובילו לייאוש ודיכאון.
 

כיצד לעשות פתיחת מזל לבית ולעסק
על מנת לעשות פתיחת מזל לבית או לעסק יש להכין ערכת טיהור לגוף, לבית ולעסק. ערכה זו מורכבת מסגולות מזל יחד עם פתיחות ועם ניסים. ערכת טיהור זו היא שילוב מאד חזק לפתיחת מזל, טיהור הגוף הבית והעסק, וכן להסרת עין הרע ולשיפור הפרנסה, זוגיות, אהבה, פוריות, בריאות כללית וכדומה. יש לעסוק במלאכת הטיהור עם הערכה אחת לשבוע במועד קבוע למשך שלושה שבועות ויש לחזור על הפעולה אחת לשנה לטיהור כל בני המשפחה.

פתיחת מזל עם תליון עין החתול והגנה מפני עין הרע
דרך נוספת לעשות פתיחת מזל ואף להגן מפני עין הרע היא על ידי שימוש בסגולות עין החתול שהיא אבן מיסטית בצורת עין של חתול הנמצאת בתוך מסגרת כסף ותליון. סגולות אלה מאד חזקות בהגנה מפני עין הרע, למציאת חן, להגברת הבטחון העצמי, להוספת כריזמה, פתיחת מזל וכיוצא באלה. את התליון יש להניח על הצוואר מול עיני המתבוננים בכם למשך ארבעים יום ברצף. כך יקרה שכל עין הרע שינסו לשים עליכם תחזור לאדם המבקש את רעתכם ואתם תשארו מוגנים.
פתיחת מזל נעשית בדרכים שונות ואין להיכנס לייאוש כאשר אתם חשים בתקופה שבה נראה לכם כי הגורל מתאכזר אליכם. פנו לאנשי מקצוע והיעזרו בהם לפי הדרך שבה אתם מאמינים.