יום שישי, 31 בינואר 2014

בריכות שחיה לבית


אם אתם גרים בבית פרטי ויש לכם שטח לא קטן בחוץ, אז למה שלא תתקינו לכם בריכת שחיה פרטית שתוכלו ליהנות ממנה מתי שרק תירצו? אם עד היום לא עשיתם את זה כי חשבתם שהתקנת בריכות שחיה לבית זה עסק יקר מאוד, אז כדאי שתדעו שיש לכם טעות, כי בימינו אפשר לקנות בריכות שחיה לבית גם במחירים נוחים.


סוג הבריכה והגודל שלה
חשוב לדעת שכשמדברים על בריכות שחיה לבית מדברים למעשה על הרבה מאוד סוגים של בריכות ועל גדלים שונים, ולכן לפני שאתם הולכים לבדוק מחירים כדאי שתדעו מה נחוץ לכם. כמה גדולה צריכה להיות הבריכה שלכם ואיזה סוג של בריכה אתם רוצים? האם זו צריכה להיות בריכה קבועה או שאתם רוצים בריכה שאפשר גם להזיז?

התקנה וניקיון
עוד נקודה שכדאי להיות מודעים אליה כאשר בוחרים בריכות שחיה לבית, זה שהן זקוקות גם לתחזוקה. התחזוקה לא כוללת רק את הכלור שצריך לשים במים אלא גם את הניקיון שלהם ואת החלפתם מידי פעם. כל הנתונים האלה חשובים כיוון שהם משפיעים על המחיר וגם כיוון שהם דורשים תשומת לב,ידע ומקצוענות, ולכן חשוב להיות מודעים לזה לפני שקונים בריכה הביתה.


לקנות בריכה מהמומחים
במידה ואתם אכן רוצים לקנות בריכה הביתה, חשוב ביותר לשים לב ממי אתם קונים אותה. בריכות שחיה לבית חייבות להיות גם בטיחותיות וגם איכותיות, ולכן אתם צריכים לפנות אל המומחים בתחום. תוכלו כך לקבל גם ייעוץ וגם שירותי התקנה, ומעבר לכך, יש גם חברות שעוסקות בתחום הזה ויכולות להציע לכם שירות של תחזוקה בכל ימות השנה. אין ספק שקבלת שירות מקיף תהפוך את הכול ליותר נוח ולכן זה בהחלט מומלץ. 


יום שני, 27 בינואר 2014

מרכבים למשאיות



על בחירת מרכבים למשאיות
בחירה של משאית איכותית היא חשובה מאוד, אך חשובה לא פחות היא בחירת המרכב.
ייעודה של המשאית הוא להוות כלי קיבול להעמסת סחורה, ולכן הארגז שבתוכו תאוחסן כל הסחורה צריך להיות עמיד, יציב, חזק ואיכותי.

כך תבחרו מרכב למשאית שלכם
1.      התאימו את המרכב לצרכים שלכם. קיימים סוגים שונים של מרכבים למשאיות שנועדו להוביל סוגים שונים של סחורה, ואת המרכב יש לבחור בהתאם לסוג הסחורה שאמורה להיות מובלת במשאית.
בתי עסק בתחום הבנייה זקוקים למשאית שהמרכב שלה פתוח, למשאית המובילה סחורה שצריכה להישמר בטמפרטורות נמוכות יש לרכוש ארגז קירור והובלה של מוצרים יבשים צריכה להיעשות במרכב סגור.   



2.      בחרו מרכב שעשוי מחומר עמיד וחזק, שיוצר בטכנולוגיות מתקדמות ושעבר בקרת איכות.
את כל הקריטריונים הללו תוכלו לברר מול החברה שתספק לכם את המרכב.
3.      רכשו מרכבים מחברה שתספק לכם אחריות על המוצר, לכמה שנים לפחות, ושמציעה לכם שירות של תיקונים. כאשר יש תקלה במרכב וכל המשאית מושבתת, הפעילות העסקית שלכם תשובש, מה שבתורו ישפיע על הפרנסה שלכם. כדי להימנע מכך, עליכם לדעת, כי בעת הצורך יש מי שייתקן באופן מיידי את התקלה.
4.      בחרו מרכב שיגרום לכם להרגיש כיף לקום בבוקר. מרכב הוא חלק בלתי נפרד מהמשאית שלכם, וכפי שאתם תתחילו לפתח אליה חיבה אתם גם תפתחו "קשר" עם המרכב שלכם.
כדי תרגישו איתו טוב, בחרו מרכב שנראה טוב מבחינה חיצונית, שצבוע בצבע שאתם אוהבים ושמתכתב היטב עם המשאית שלכם.

 לבחור מרכב שמשך את העין ואת הלב
5.      כדי לבחור את ארגז המשאית הנכון לכם ביותר עברו על קטלוג החברה, הביטו בתמונות, התרשמו מהמבחר ובחרו את המרכב שהכי משך את עיניכם.

פירוק חברה



פירוק חברה על ידי בית משפט
פירוק חברה ניתן לעשות בשלוש צורות: פירוק מרצון, פירוק בידי בית המשפט או פירוק חברה בפיקוח בית המשפט. במאמר זה נתמקד בצורה השנייה – פירוק חברה על ידי בית המשפט.
בקשה לפירוק חברה בידי בית משפט ניתן לבקש על ידי מספר גורמים:
·         בעלי החברה
·         נושה של החברה
·         משתתף של החברה
·         הכונס הרשמי
·         רשם החברות
·         היועץ המשפטי לממשלה
על מנת להתחיל בתהליך הפירוק יש להגיש בקשה לבית המשפט המחוזי שבאיזור השיפוט של החברה, כאשר בית המשפט מהווה את הסמכות הבלעדית להוראת הפירוק. הגשת הבקשה לפירוק יכולה לנבוע מכמה עילות המצויינות בחוק והן: החלטה מיוחדת של החברה לפירוקה, הפסקה בניהול עסקים או חדלות פירעון, או בסעיף של "פירוק מטעמי צדק ויושר". את עותק הבקשה לפירוק יש להגיש גם לכונס הרשמי לפני הגשת הבקשה לבית המשפט. אם הבקשה מוגשת על ידי גורם שאינו החברה עליו להמציא העתק מהבקשה לחברה עצמה במשרדה הרשום.
ההליך
תקנות החברות מחייבות פרסום בדבר הבקשה לפירוק 14 יום לפני מועד הדיון בבקשת הפירוק. את הפרסום יש לעשות ברשומות ובעיתון יומי אחד בעברית. פרסום זה נועד לאפשר לכל הנוגעים בדבר להשתתף בדיון אודות פירוק החברה מטעמים שונים, או כדי להתנגד לפירוק החברה על ידי כתב התנגדות.
עם תחילת הדיון ממנה בית המשפט מפרק לחברה ועליו מוטלת האחריות לכנס את נכסי החברה, לפרקם ולממשם, ולחלק את התמורה בין נושי החברה ו/או בעלי המניות שלה.
ההליך מסתיים כאשר בית המשפט מוציא צו המורה שהחברה תחוסל סופית וזאת לאחר שבחן כי עסקי החברה פורקו כליל.
הביטול הסופי של החברה על ידי רשם החברות יכול להיעשות תוך שנתיים ממועד הצו, אך לאחר שנתיים יהיה החיסול סופי ומוחלט.

יום שבת, 25 בינואר 2014

כיצד בוחרים משקפי ראיה?



כיום לשמחתכם הרבה, משקפי ראיה הפכו להיות פריט אופנתי לכל דבר, ואין כמעט אדם שלא בוחר להרכיב משקפי שמש בשעות האור, בטח ובטח במדינות כמו מדינת ישראל ודומיה מבחינת האקלים. האמת היא, כי אם עד לפני שני עשורים, משקפי ראיה נחשבו לפריט בעייתי בלשון המעטה, הרי שהיום אנו רואים דווקא חזרה למשקפיים. אנשים מחפשים משקפי ראיה אשר יהיו גדולים ובולטים במיוחד, והדבר נחשב מחמיא במיוחד. יחד עם זאת, כאשר אתם מעוניינים לבחור משקפי ראיה לשימוש עצמי, אתם רוצים להיות בטוחים כי בסופו של דבר הם יחמיאו לפנים שלכם. אז איזה עיצוב כדאי לכם לבחור? מה יכול להתאים לכם, ואיך תדעו שאתם מבצעים את הבחירה הטובה ביותר?

כמה אפשרויות שעומדות בפניכם
ראשית, עולה השאלה איזה סוג של מסגרת אתם תרצו עבור משקפי ראיה. יש היום אפשרות למסגרת גדולה ועבה, ויש אפשרות לבחור מסגרות דקות יותר. כמו כן, יש אפשרות לבחור מסגרות שיקיפו רק חצי מהעדשות, וכך המשקפיים יהיו בולטים פחות. כמובן שגם לצבע של העדשות יש השפעה רבה על המראה של משקפי ראיה, כאשר אפשר לבחור צבעים שיהיו בולטים במיוחד, ואפשר לבחור צבעים בהירים, שישתלבו יותר עם העדשות. לעתים, אפשר גם לבחור משקפי ראיה בהתאמה לצבע הפנים שלכם, כאשר לאנשים בהירים או כהים, יכולות להיות בחירות שונות בנוגע לגוון המסגרת.



מעבר לכך, יש חשיבות גם לצורה של העדשות ולצורה של המסגרת. אפשר לבחור כיום משקפי ראיה שיהיו מלבניים, עגולים, ריבועיים, אליפטיים, או בכל צורה אחרת, בהתאם להעדפה האישית שלכם, ולצורת הפנים שלכם.

בוחרים בתוך החנות
כאשר אתם הולכים לחנות אופטיקה בכדי לבחור משקפי ראיה, מומלץ בחום שתגיעו ביחד עם חבר טוב, אשר יוכל לתת לכם חוות דעת על המראה של המסגרת על הפנים שלכם, משום שאתם לעתים תתקשו בכך ללא המשקפיים הרגילים שלכם. אפשר בהחלט לבחון מספר מסגרות שונות, ורצוי שלא למהר - אתם יכולים להתלבט גם במשך יום שלם, עד שתבחרו את המסגרת הטובה ביותר.

אמבטיון



אחד מהדברים אשר ללא כל צל של ספק יוכל לעזור לכם למכור מהר יותר ובמחיר גבוה יותר את הדירה שלכם, זה חדר האמבטיה, כי לרוב קונים פוטנציאלים בודקים לעומק את החדר הזה מטבע הדברים, וחדר אמבטיה חדשי ומודרני נותן תחושה טובה לכל מי שמגיע להתרשם מן הדירה על כל המשתמע מכך מן הסתם. לכן, אם אתם יכולים לשפר את המראה שלו על ידי כך שתיקנו אמבטיון חדש ותתקינו אותו, למה שלא תעשו את זה, ובמחיר לא גבוה במיוחד כלל וכלל תוכלו לייצר חדר אמבטיה מושלם הן מבחינת המראה שלו והן מבחינת הפונקציונאליות שלו? זו לא השקעה כלכלית גדולה מידי וסביר להניח שהיא תשנה פלאים את דעתם של הקונים הפוטנציאלים ועל כן זה בהחלט כדאי לכם.

כך תבחרו את האמבטיון שלכם
עוד לפני שאתם הולכים לחנויות שונות כדי לראות אופציות שונות של אמבטיון או מקלחון, כדאי שתראו קטלוגים שונים אונליין. זה יכול גם לתת לכם רעיונות וגם לגרום לכם לחסוך לא מעט זמן במעבר בין חנויות שונות, ולכן זה בהחלט כדאי. כך תוכלו לגלות את כמות העיצובים של האמבטיות ושל המקלחונים בימינו, וכך תוכלו להתחיל לגבש לעצמכם דעה לגבי העיצוב שמתאים לחדר האמבטיה שלכם. 





לקנות את האמבטיון המתאים
מתוך שלל אופציות שתראו, יהיה עליכם לבחור רק אמבטיון אחד, ואין ספק שאתם צריכים לבחור אמבטיון שיתאים גם בגודל שלו לחדר האמבטיה. לא כדאי לקנות אמבטיון שיהיה גדול מידי או קטן מידי, ולכן האפשרות של התייעצות עם איש מקצוע בהחלט יכולה לבוא בחשבון ובהחלט יכולה לעזור לכם לקבל את ההחלטה הסופית. 

להתקין את האמבטיון בצורה מקצועית
הדבר האחרון שכדאי לכם לשים לב אליו כשאתם קונים אמבטיה או מקלחון חדש, זה נושא ההתקנה. אין שום סיבה לוותר על שירותי ההתקנה, ולמעשה עדיף לכם שאיש מקצוע יעשה את זה עבורכם. כמו כן, בדרך כלל זה חלק מהשירות שמקבלים כאשר קונים ציוד מהסוג הזה ולכן גם לכם כדאי לנצל את האופציה של הזמנת שירותי התקנה.