יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

דנה תדמור



דנה תדמור בונה לכם תיק השקעות אישי
אין כל צל של ספק כי להשקעות עצמאיות בנדל"ן יש את היתרונות שלהן לכל הדעות - אתם חופשיים להשקיע בכל נכס אשר רק תרצו, ויכולים לקבל את כל ההחלטות בעצמכם. יחד עם זאת, היתרון יכול להיות גם חסרון - לא תמיד אתם מודעים למלוא המשמעויות של השקעות הנדל"ן שלכם, בוודאי אם מדובר על השקעות בחו"ל לצורך העניין. אין זה סוד כי קשה לשמור על קשר עם השוכרים והקונים, לא תמיד מכירים את הביורוקרטיה המקומית ואת כל החוקים והנהלים - וכאן מתעורר אתגר מסוים. כאן חברת אקסיום, ניהולה של דנה תדמור יכולה לסייע לכם רבות. חשוב מאד להבין שבתור בית השקעות איכותי בתחום הנדל"ן - מתחייבים באקסיום לאפשר לכם לבנות תיק השקעות אישי, דנה תדמור מסבירה כיצד הדבר מתאפשר.

הולכים לקראתכם ולקראת מצבכם הפיננסי
לדברי דנה תדמור, ניתן לחלק את המשקיעים של אקסיום לשני סוגים מרכזיים. הסוג הראשון הוא של המשקיעים הסולידיים. אלו פונים לשוק הנדל"ן משום שהוא נחשב בטוח יחסית - ואם מדובר על נדל"ן עסקי מניב, על אחת כמה וכמה הניסיון שלדנה תדמור וצוות אקסיום מבטיח את התשואה הקבועה. עבור אנשים אלו, מדובר בעיקר על השקעות בשווקים חזקים, מבוססים ומפותחים.
הסוג השני של המשקיעים לדברי דנה תדמור, הוא אלו שרוצים ליהנות מתשואות גבוהות יותר, ולכן גם מוכנים ללכת לכיוונים מעט יותר ספקולטיביים (אם כי עדיין לא מדובר על השקעות ספקולטיביות ברמה של שוק ההון). אלו אנשים שרואים בשוק הנדל"ן, בוודאי בחו"ל -הזדמנות לרווחים גבוהים, אם מזהים הזדמנויות ברגע הראשון. עבור אנשים אלו, השקעה במדינות מתפתחות נחשבת מושכת במיוחד.



ומה מתאים לכם?
אקסיום בניהולה של דנה תדמור, מאפשרת לכם כמובן להפנות את הכסף שלכם לכל שוק שרק תרצו. כמובן שיש אנשים שאוהבים לשלב בין השווקים השונים - וליצור השקעות בטוחות, לצד השקעות עם תשואה גבוהה אפשרית. אתם מכל מקום, מוזמנים ליצור קשר עם החברה, להיפגש עם הצוות המקצועי, וכך יבנה לכם תיק השקעות מתאים.

יום שבת, 28 בספטמבר 2013

הזדמנויות עסקיות



איך אפשר לבחור הזדמנויות עסקיות?
ככלל, האינטרנט שינה לא מעט דברים בחיינו ללא כל עוררין ופתח בפנינו לא מעט אפשרויות כאלה ואחרות כמעט בכל תחום שנעלה על הדעת. הוא סייע לנו לשמור על קשר עם קרובים רחוקים, סייע לנו ליצור רשתות חברתיות חדשות, וכיום הוא גם יכול לסייע לכם באיתור של הזדמנויות עסקיות חדשות, מכל סוג שהוא, ובכך להפוך את הנושא הזה לפשוט וקל הרבה יותר מהעבר. יחד עם זאת, כאשר אתם קוראים על הזדמנויות עסקיות מכל סוג שהוא דרך האינטרנט, אתם כמובן רוצים להיות בטוחים שלא מדובר על הונאה אפשרית חלילה וחס. אז איך אפשר לדעת שאתם נכנסים להזדמנות עסקית שיש בה באמת פוטנציאל טוב לרווח חיובי בסופו של דבר בשטח? הנה כמה דברים אשר בהחלט כדאי לבדוק, לפני שממהרים לחתום על החוזה.

הכלים לבחון את העסקה
ראשית, חשוב מאד לאתר הזדמנויות עסקיות שמתאימות ליכולות הפיננסיות שלכם. בלוחות המקוונים שמציעים לכם הזדמנויות עסקיות - בין אם מדובר על זכיינות, שותפות, רכישת עסק וכיו"ב - תמיד כדאי לשים לב למחיר הנקוב. גם אם אין מחיר סופי - שימו לב שהדבר תואם לטווח המחירים אשר הולם את התקציב שלכם. כך תוכלו תמיד לדעת שאתם לא רוכשים את העסק בסכומים גבוהים מכפי יכולתכם. כמו כן, כשאתם קוראים על הזדמנויות עסקיות, בקשו גם לקבל מידע נוסף על ההיסטוריה של העסק - מתי הוא הצליח יותר ומתי פחות, האם הוא כבר עבר מספר בעלים בעבר, היכן העסק נמצא וכמה סניפים יש לו, כמה כוח אדם מועסק וכיו"ב. הדבר יסייע לכם לצייר תמונה שלמה יותר אודות העסק, ולהבין האם רכישתו היא רלוונטית עבורכם. 



לא להתפתות לעסקאות שווא
יש כיום לעתים הצעות של הזדמנויות עסקיות שנשמעות מאד קוסמות בהתחלה - עם הבטחות לרווחים מהירים תוך זמן קצר. צריך לזכור שתמיד, הזדמנויות עסקיות דורשות מכם כמובן לא מעט השקעה, רצינות, מקצועיות וגם תהליך למידה, כך שכל גורם שמבטיח לכם רווחים מוחלטים ומהירים - כדאי לבחון בשבע עיניים.

רכישת דירה



כך תבצעו רכישת דירה בצורה תקינה
איך שלא נביט על כך נראה כי רכישה של דירה היא אחת מן העסקאות היקרות ביותר שנבצע במהלך חיינו, ככל הנראה היקרה מכולן מטבע הדברים. כאשר אתם רוצים לבצע רכישת דירה, חשוב מאד לזכור שמדובר על תהליך שבו אתם מקבלים את הזכויות הן על קרקע והן על נדל"ן אשר נבנה על הקרקע. מדובר על תהליך שלעתים נראה מעט מורכב, ולכן חשוב להבין מהם הכללים אשר חלים עליו. ככלל, מכיוון שמדובר על העברת זכויות על הקרקע, תמיד חשוב לוודא לפני רכישת דירה, שהזכויות רשומות באמת על זכות האדם אשר מוכר לכם את הנכס. לעתים, אם אתם רוכשים את הדירה מקבלן, אפשר שהזכויות רשומות עליו במסגרת של עסקת קומבינציה (שכן לאדם שמכר לו את הקרקע יש עדו זכויות מסוימות בנדל"ן), ויש לוודא שעל שמו של הקבלן יש הערת אזהרה בטאבו - שמאפשרת לו למסור לכם את הזכויות בעת רכישת דירה.

מה עוד צריך לבדוק?
כאשר אתם רוצים לבצע רכישת דירה, כדאי גם לוודא כי תשלומים וחובות שונים של בעל הדירה  - כולם כבר שולמו מראש, ובמידה ולא שולמו - הרי שיש הבטחה מצדו לשלם אותם בהקדם, לפי תאריך אשר נקבע בתוך החוזה הדבר נפוץ בעיקר כאשר אתם מבצעים רכישת דירה מיד שניה. במקרים הללו לעתים תשלומי ארנונה, חשמל ומים מגיעים, כאשר חלק מהם חל בעצם על התקופה שבה שהה הגורם המוכר בדירה - ויש לוודא שהוא יתחייב לשלם אותם, או להסכים ביניכם על חלוקה, במידה והתאריכים חופפים לתאריך של העברת הנכס על שמכם. 


בדיקה של המשכנתא
כמו כן, בעת רכישת דירה יש לוודא כי במידה והייתה משכנתא קודמת על הנכס (לא כזו שאתם נטלתם לאחרונה) הרי שהיא סולקה, ולבנק אין שום טענה לתשלום המשכנתא. כך, אתם תוכלו להיות בטוחים שהכנס כולו עובר לבעלותכם. כמובן שאתם יכולים לפנות לעורך דין מקצועי בתחום המקרקעין, כדי שיסייע לכם לכל אורך התהליך של רכישת דירה, ויבצע את כל הבדיקות עבורכם.

יום שישי, 27 בספטמבר 2013

צילום יום הולדת



סוגים שונים של צילום יום הולדת
מתעניינים בנושא של צילום יום הולדת? חשוב לדעת כי בסופו של דבר נראה כי מדובר בעצם על מגוון רחב מאד של צילומים אפשריים, ולא מדובר על מיקשה אחת ללא כל צל של ספק. צילום יום הולדת יכול להיות למסיבות בכל גיל - החל מגיל שנה ועד גיל 100 לצורך הענין מן הסתם. הצילומים יכולים להיות כהכנה ליום ההולדת, והם יכולים להיות בזמן המסיבה עצמה. צילום יום הולדת יכול להיות מתוכנן מראש על ידי חתן או כלת השמחה ואפשר שאלה אתם, ואפשר שאתם בכלל רוצים לארגן יום צילומים בהפתעה, בתור מתנת יום הולדת לקרובי משפחה או חברים אשר חוגגים יום הולדת. לכן, חשוב לעשות סדר ולהבין מה כל אחת מהאופציות כוללת.

כל האפשרויות לפניכם
ראשית, יש להבין האם אתם רוצים צילום יום הולדת בסטודיו, או תיעוד של המסיבה עצמה. האפשרויות הללו כמובן לא סותרות אחת את השניה, וניתן ליצור קשר עם צלם מקצועי שיוכל לספק לכם את שתי האפשרויות. אם מדובר על צילומי סטודיו, הרי שהדבר יכול להיות כהכנה למסיבה עצמה (הדבר נפוץ בעיקר במסיבות בר ובת מצווה), או פשוט כמזכרת מרגשת מהתקופה של יום ההולדת. כמובן שאפשר לערוך צילום יום הולדת לא רק עם חתני השמחה עצמם - אלא להזמין חברים, קרובי משפחה, וכו'. אם מדובר על תיעוד של המסיבה עצמה, הצלם מגיע עם הציוד - ופשוט מתעד את הרגעים המרגשים ביותר מהמסיבה. יש צלמים שאף מנפיקים כיום מגנטים מהתמונות שלהם, ואפשר לברר האם שירות זה ניתן.



מתכננים יום צילומים בהפתעה
לעתים, את תרצו להפתיע חבר או חברה קרובים, את ההורים, האחים או הילדים שלכם - ולספק להם יום צילומים מדהים לכבוד יום ההולדת. מדובר בעצם על צילום יום הולדת שמהווה הפתעה מדהימה. אין מה לדאוג באשר למראה שלהם או לעובדה שהם לא התכוננו ליום צילומים - במתחם הסטודיו אפשר למצוא מאפרת וספר מקצועי, שיאפשרו לחתני וכלות השמחה להתכונן תוך זמן קצר וליהנות מהמתנה.

לימור בן יוסף



חתונה... כדי שהאירוע החד פעמי הזה יהיה בלתי נשכח וחוויתי בצורה יוצאת דופן, ראוי שיתוכנן בצורה טובה. אצל לימור בן יוסף, תוכלו לקבל את מלוא תשומת הלב לטובת הכנתה של הכלה לאירוע החשוב בחייה. שם היא תקבל מושג אודות תלבושות ואופן האיפור האפשרי עבודה, בכלה ביום חתונתה. אצל לימור בן יוסף יסייעו לכלה לבחור את השמלה הלבנה שתלבש באותו יום חשוב, השמלה המופלאה אותה יש להכין מראש ובקפידה כך שתתאים לכלה בדיוק.

לימור בן יוסף – זה לא רק חתונה
אצל לימור בן יוסף, תוכלי גם לקבל יעוץ לגבי שמלות ער. במכון של לימור בן יוסף, יסייעו לך למצוא את שמלת הערב המתאימה ביותר לך וכמובן, גם לאופיו של האירוע אותו את הולכת לפקוד בקרוב. שמלות ערב זהו עולם ומלואו ואין ספקות שאצל לימור בן יוסף תיחשפי לדברים שלא ידעתם קודם אודות עולם חדש זה. שמלות הן לא רק ליום יום, אלא גם לאירועים מיוחדים. עולם שמלות הערב יחדש לך כמה דברים שלא ידעת קודם לכן על לבוש.


מה עוד ניתן למצוא אצל לימור בן יוסף?
המכון של לימור בן יוסף הוא ביתה של כל אישה הרוצה להכין עצה לקראת אירוע מיוחד, אם מבחינת לבוש, אם מבחינת איפור ואם מבחינות נוספות, כגון – תסרוקות ועוד. אצל לימור בן יוסף תקבלי גם הצעות לימי פינוק לכלה. פינוק ביום החתונה חשוב לכלה, כך היא יכולה להתפנק ולשכוח מכל הלחץ שעברה בתקופה שלפני החתונה והגיע רעננה ויפה לחופה. באם את עומדת להינשא בקרוב. שם זה הבית שלך לכל השאלות והתהיות שיש לך אודות כיצד את יכולה להתלבש בערב כלולותיך.

ללא כל ספק – לימור בן יוסף ...
אצל לימור בן יוסף יעניקו לך את כל המידע שאת צריכה ויספקו לך את הביטחון לאירוע מושלם. אז אם את מתלבטת לקראת החתונה שלך, היכן לרכוש את שמלת הכלה והיכן להתפנק בכיף ביום החתונה, הרי שלא כל צל של ספק לימור בן יוסף היא בדיוק הכתובת הנכונה עבורך, אם את רוצה להגיע לחתונה במיטבך, מחויכת, רגועה ומאושרת מתמיד לכל הדעות.