יום ראשון, 30 ביוני 2013

טיול לסין לנוסע העצמאי



כאשר אתם מתכננים לבקר בסין יש לכם כל מיני אופציות לסוגי טיולים, כאשר אחת מהן היא לא אחרת מאשר טיול לסין לנוסע העצמאי. לכאורה, טיול לסין לנוסע העצמאי נשמע כמו אתגר לא פשוט. סין היא מדינה מאד זרה ומאד שונה עבור התייר המערבי. למעשה, אפילו ביחס למדינות אחרות במזרח הרחוק כמו הודו, נפאל או תאילנד - סין נחשבת לכזו שתרבותה היא הזרה ביותר למערב, מה גם שמדובר על מדינה ענקית הן מבחינת שטח והן מבחינת גודל אוכלוסיה. אז איך מתכוננים כמו שצריך לטיול העצמאי שלכם?

לקבוע את המסלול הכללי
ראשית, כשאתם מתכננים טיול לסין לנוסע העצמאי עליכם לקבל החלטה האם אתם מטיילים בסין לבדה, או האם אתם משלבים את הטיול בסין ביחד עם מדינות אחרות. אם מדובר על טיול עצמאי, אפשר להקדיש לסין חודשיים לפחות לטיול עצמאי וארוך. מצד שני, טיול לסין לנוסע העצמאי שמשתלב עם מדינות אחרות גם הוא נהדר. במצב כזה, אפשר להקדיש כחודש לסין כדי לבקר באתרים המרכזיים ולחוות אותה כמו שצריך.

  
איך אתם מגיעים לסין?
כאשר אתם מתכננים טיול לסין לנוסע העצמאי, יש לכם שפע של אפשרויות להיכנס לתוך המדינה. אינכם חייבים לבחור בדרך של טיסה ישירה מישראל לבייג'ין. אפשרות נפוצה מאד היא להגיע ליעדים שונים שנמצאים בסמוך לסין או בחלקים אוטונומיים - לסין אפשר להיכנס דרך מקומות כמו הונג קונג, רוסיה, נפאל או הודו. דרכי הכניסה מהמדינות האלה היא בצורה יבשתית לחלוטין, ותחבורה ציבורית תוביל אתכם לתוך המדינה.

מתי כדאי לטוס?
מבחינת עונות השונה, יש לזכור שסין היא מדינה ענקית עם שפע של אזורי אקלים שונים - והעבודה שכל סין היא אזור זמן אחד רק מקשה לעתים על התכנון. לכן, אם אתם מתכננים טיול לסין לנוסע העצמאי כדאי פשוט לקרוא על האקלים באזור הספציפי שבו אתם תטיילו. לעתים, כשתתכננו טיול לסין לנוסע העצמאי אתם תבינו שעליכם לארוז מספר סוגים שונים של בגדים, ויש להיערך לכך בהתאם מבחינת המטען שלכם.

מניית קמהדע



מי שמסתכל על שוק ההון ומחפש מניות אשר נהנו מעליה בשנים האחרונות, לא יכול להתעלם מן העליה המעניינת במיוחד של חברת קמהדע. מדובר על חברה אשר עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של תרופות שונות כאלה ואחרות בשוק. מאז שהחברה הצליחה לפתח בהצלחה וגם למכור ולשווק תרופה בשם -גלסיה, המניות שלה רק הולכות ועולות כל הזמן. יחד עם זאת, חשוב להבין מה הוא התהליך אשר החברה עוברת, ולעמוד על השינויים אשר צפויים לה וודאי בהמשך הדרך העסקית שלה.

מה קרה למניה זו עד היום?
בשנתיים האחרונות, התבססה מניית קמהדע כמעט כולה על ההצלחה של התרופה גלסיה. התרופה הזו באה לטפל בבעיות של עירוי, ולספק מענה ראוי לחולים במחלת הנפחת התורשתית. המומחים מעריכים, כי כושר המיצוי של התרופה עצמה עדיין רחוק מלהגיע למלואו, ויש לה פוטנציאל להתרחב לשווקים נוספים בעולם כולו, לקול מצהלות אנשי החברה והמשקיעים במניותיה. כיום, התרופה משווקת בישראל, ארה"ב, אוסטרליה, וכמו כן גם כמה ממדינות מזרח אירופה.

ומה קורה לה כעת?
בחודש אפריל הודיעה החברה כי כעת יהיה ניתן לסחור במניות לא רק בבורסה של ישראל. החברה בעצם הגישה בקשה לבורסת הנסדא"ק בבקשה להנפיק מניית קמהדע גם בארה"ב. בעצם, מה שיקרה בקרוב הוא, שהחברה תתחיל להיות נסחרת גם בשוק האמריקאי, ולא רק בבורסה הישראלית. עדיין מקודם להגיד איך הדבר ישפיע על מניית קמהדע בארץ, שכן הדבר תלוי כמובן באישור שהיא צריכה לקבל, ובהצלחת התהליך כולו.



האם היא תקבל את האישור?
מרבית המומחים מעריכים כי אכן יהיה אפשר בעתיד הקרוב לסחור במניות של קמהדע גם בבורסת הנסדא"ק בארה"ב. הם מבססים זאת על העובדה כי מניית קמהדע נהנית מעליות קבועות בישראל, ומן העובדה שמדובר על חברה רצינית ביותר בכל קנה מידה, אשר כבר הצליחה לייצר בעצמה תרופה אחת מוצלחת, ולכן אפשר שהאמריקאים יראו זאת בחיוב. עם זאת, חשוב מאד להמתין ולראות מה תהיה ההחלטה הרשמית. חשוב להתכונן גם למצב שההנפקה לא תאושר, ובמצב כזה אפשר שהמניה תרד.

טיול לדרום אמריקה



אם אתם מתכננים לצאת לטיול בחו"ל, ומעוניינים שהוא יהיה באמת יחיד ומיוחד במינו, ויותיר אתכם עם חוויות יוצאות דופן, המאמר הזה הוא בדיוק עבורכם. מחפשים יבשת חווייתית במיוחד אשר עד היום לא הכרתם בכלל? אם כן, כדאי לדעת, כי ישראלים רבים החלו לגלות בעשורים האחרונים את יבשת דרום אמריקה, ת שפע המדינות אשר יש בתוכה, ואת האנשים המיוחדים אשר מתגוררים שם. טיול לדרום אמריקה שונה מטיולים באזורים אחרים שכן הוא יכול לכלול הן מסלולי הליכה או נסיעה, אבל גם מקומות נופש מדהימים, וזאת לצד פסטיבלים וקרנבלים יוצאי דופן.

איך מגיעים ליבשת?
אם אתם רוצים לערוך טיול לדרום אמריקה, כדאי להתחיל במציאת הטיסה המתאימה. ככלל, יש כמות מוגבלת של טיסות סדירות בין ישראל לבין דרום אמריקה, ואלו בעיקר מגיעות למקומות מרכזיים כמו בואנוס איירס בארגנטינה או ריו דה ז'נרו בברזיל. אם אתם רוצים לערוך טיול לדרום אמריקה באזורים אחרים, כדאי לחפש מידע על טיסות פנימיות בתוך היבשת, או לאתר טיסות צ'ארטר, או טיסות עם חניית ביניים.



להתרגל לאוכל חדש
כאשר אתם יוצאים אל טיול לדרום אמריקה, כדאי לקחת בחשבון שהאוכל במדינות הללו הוא שונה מהמטבח המקובל שאתם מכירים. המטבח בדרום אמריקה מבוסס על מאכלים בשריים מאד, ומעט מאד מאכלי חלב. לצמחוניים שביניכם כדאי להתרגל לבקש אורז או ירקות נטולי בשר, שכן ההנחה בדרום אמריקה היא שהבשר משתלב כמעט בכל, אפילו במדינות העניות יחסית.

לקבל מידע על האקלים
אחד השלבים החשובים ביותר בתכנון של טיול לדרום אמריקה הוא לקבל מידע על האקלים שיהיה באזור שבו אתם מטיילים. במידה ואתם מטיילים מספר חודשים במספר אזורים שונים, כדאי פשוט שתארזו אתכם את כל סוגי הבגדים במלתחה. האקלים בדרום אמריקה הוא טרופי וייחודי, ולכן כדאי להתרגל לימים שיהיו חמים ולחים, אך עם כמות גבוהה של גשמים. כמו כן, לפני שיוצאים אל טיול לדרום אמריקה כדאי להצטייד באפליקציה מתאימה שתיתן לכם תחזיות מזג אוויר אמינות, כדי שתדעו איך להתלבש בכל יום.

סנטריקס



סנטריקס – מערכת טלפוניה בענן
אין עוררין על כך, כי כל בית עסק רציני אשר מכבד את עצמו ומעוניין לתת מענה טלפוני ראוי לכל מי שמתקשר אליו, זקוק ללא כל צל של ספק לשירותים של מרכזיית טלפונים ברמה טובה. אחת מן האפשרויות אשר מוצעות כיום בתחום זה היא – סנטריקס – מערכת טלפוניה בענן. מרכזייה זו הינה משוכללת ביותר ומתאימה לעסקים מכל סוג. היא נועדה למעשה לספק את המענה הנדרש לצרכיהם החדשים של חברות ועסקים. מרכזיית סנטריקס ברוב המקרים תהווה תחליף טוב למרכזיה הקיימת בבית העסק (טלפון קווי, לצורך העניין). היא כוללת אפשריות ופונקציות שליטה חדשות (תוך דגש על יעילות ועבודה עסקית.

מערכת טלפוניה בענן של ממשק ידידותי
מרכזיית סנטריקס תאפשר לעובדיך ולך לנהל את העבודה תוך שימוש בממשק אינטרנט נוח למדי, עם שלל פונקציות שונות לטובת העבודה. עם לחיצת כפתור, יוכלו העובדים לנהל ביעילות רבה את שלוחתו האישית (בין אם הוא נמצא במשרד או מחוץ למשרד). נוכל להרחיב כאן מעט על פונקציות המערכת השונות, ולומר כי ישנם – הגדרת הפניה אוטומטית, בנוסף למענה קולי העובר דרך המחשב וללא שימוש כלשהו בטלפון הקווי, העברה של שיחות וכן – תא קולי חכם ופונקציות נוספות. בזמן שתעבדו עם מרכזיית סנטריקס, תוכלו לחוש באופן מיידי שסוף סוף הטלפון עצמו מתחיל לעבוד עבורכם ולא להפך. כבר לא תצטרכו להוציא אנרגיות רבות במרדף אחרי הטלפונים.


עוד אודות סנטריקס
כיצד ניתן להרחיב עוד אודות סנטריקס, מעבר כל היתרונות שכבר מנינו עד כה במאמר זה? נדגיש ונאמר גם שסנטריקס – מערכת טלפוניה בענן, הינה ללא ספק, מערכת גמישה במיוחד. מערכת זו כוללת מגוון אפשרויות רחב של ניטול ובקרה מרחוק.

תמיכה טכנית צמודה
מובן שהחברה ראויה, המעמידה בראש ערכיה את נתינת השירות הטוב, האמיתי והאדיב, לכל לקוחותיה, תספק להם תמיכה טכנית מלאה, ככל שניתן. ניתן לפנות בכל שאלה למוקד שירות הלקוחות שלנו, לטובה של קבלת סיוע לביצוען של הפעולות השונות. עסקים לא מעטים יעידו ששדרוגה של מרכזיית העסק שלהם, הביא לשינוי משמעותי בהתנהלות העסק.

יום שבת, 15 ביוני 2013

שולחנות משחק



שולחנות משחק ושיחקתם אותה!
מתי אנחנו אומרים על אירוע חגיגי שהשתתפנו בו, שהוא נחשב לאירוע איכותי וכזה שגרם לנו כיף והנאה רבה במהלך כל הזמן? ברוב המקרים כאשר כל האלמנטים השונים שקשורים באירוע מובאים בצורה איכותית ובהתאמה מלאה לנו, האורחים במקום. על מנת שזה יקרה, כל מי שמתכנן לקיים אירוע כל שהוא צריך להתייחס אל העניין הזה במלוא כובד הראש, ולדאוג כי תהיה באמת איכות לאירוע שלו. זה מתחיל בסוג המזון אשר יוגש באירוע, הן מבחינת הטעם, המגוון וכיוצא בזה, זה ממשיך בבחירת תקליטן או מוסיקת רקע מתאימה שיהיו ערבים לאוזנם של האורחים, אבל זה יותר מכל קריטי בכל מה שקשור לתוכן האירוע מבחינת כיף והנאה של האורחים מפעילות כזו או אחרת. דוגמא טובה לתוכן מהנה במיוחד האהוב על כל סוגי הקהלים הוא כמובן שולחנות משחק.

כולנו אוהבים לשחק!
כאשר זה מגיע לשולחנות משחק, אין אירוע שזה לא מתאים לו. שולחנות משחק מתאימים גם לאירועים של ילדים קטנים ובו בזמן גם לאירועים של אנשים בוגרים או בני נוער. המגוון הרחב של שולחנות משחק הקיימים כיום בשוק האטרקציות לאירועים בארץ, מזמן לכל מי שמתכנן להפיק אירוע כל שהוא, אפשרות לבחור מספר שולחנות משחק אשר יותאמו לאופי קהל היעד המוזמן לאירוע, ויאפשרו לאורחים לעבור מעמדה אחת לעמדה האחרת  ולשחק לאורך כל הערב במגוון שולחנות משחק שיוצבו במתחם האירוע.


במה תרצו לשחק?
כאמור, מאחר ומדובר במגוון רחב של שולחנות משחק, הרי שיש לכם לא מעט אפשרויות לבחירה. תוכלו לבחור בין שולחנות משחק של כדורגל, או אולי שולחנות משחק של הוקי אוויר. תוכלו לבחור באותם שולחנות משחק סנוקר שכל כך פופולאריים כיום, ועוד ועוד אפשרויות שונות אשר פתוחות בפניכם.

חברות שמשכירות שולחנות משחק
יש לא מעט חברות אשר משכירות שולחנות משחק לכל מטרה, ואתם צריכים לבחור את החברה האיכותית מכולם ולשכור ממנה את השולחנות המועדפים עליכם. החברה חייבת להיות מנוסה בתחום, אמינה ומקצועית ביותר על מנת לספק לכם ולאורחים שלכם שולחנות משחק איכותיים ביותר.