יום שלישי, 16 באפריל 2013

למה צריך מערכת הקלטת שיחות?



צרכנות בעידן של היום היא כבר מזמן לא דומה לצרכנות של לפני עשור או שניים. כיום כבר לא צריך לגשת אל בית העסק על מנת לברר פרטים אודות המוצר או השירות בו מדובר, וניתן לעשות זאת בצורה נוחה באמצעות המענה הטלפוני של אותו בית עסק בו מדובר. כמעט כל חברה או עסק מספקים היום שירותים טלפוניים ללקוחותיהם. בתור ספקי השירותים שמעוניינים לשפר את השירותים הטלפונים, חברות רבות רוכשות מערכת הקלטת שיחות שמתעדת את שיחות הנציגים. מאוחר יותר, ההקלטות משמשות לבקרת השירות וגם להסקת הלקחים וגם לשם בדיקת יעילות הפעילות. מכיוון שקיימים כמה סוגים של מערכת הקלטת שיחות, מאוד פשוט ונוח להתאים את סוג המערכת לפעילות החברה, להיקפה ולצרכיה.
 
אילו פתרונות קיימים בתחום מערכת הקלטת שיחות
ניתן למצוא היום מגוון פתרונות המגיעים בצורת מערכת הקלטת שיחות וזאת על מנת לאפשר את החבירה האופטימאלית ביותר לסוג החברה ולסוג הפעילות שלה. בין המערכות השונות, ניתן למצוא מערכת הקלטת שיחות לעמדה בודדת או למספר עמדות, מערכת המתאימה לעמדות מבוזרות וגם מערכת הקלטת שיחות מרכזית לכל מוקדי השירות. קיימות גם מערכות המיועדות לחדרי ישיבות ומערכת המשולבת עם מערכת ה-CRM של החברה. החידושים האחרונים בתחום, הן מערכות ניידות ומערכות שמקליטות ישירות למחשב.



למה נועדה מערכת הקלטת שיחות
מערכת הקלטת שיחות נועדה על מנת לאפשר ביצוע של עסקאות מכירה במסמך חסר, על מנת למנוע אי הבנות בעתיד, על מנת לתעד ולשפר את איכות השירות, על מנת לתעד את ההצהרה של הלקוח במקרה שמדובר על פוליסות ביטוח, על מנת לתעד את ביצוע הפעולות בטלפון וגם על מנת לקבל הצהרות בריאות בטלפון.

אילו אפשרויות הקלטה קיימות בתוך מערכת הקלטת שיחות
מגוון האפשרויות שקיימות היום במערכות ההקלטה המשוכללות, מאפשרות להתאים את סוג השירות בצורה מדויקת, על מנת לענות על הצרכים המדויקים של החברה. המערכות המשוכללות שמגיעות עם תוכנות ניהול ממוחשבות יהפכו גם את שליפת השיחות המוקלטות להרבה יותר פשוטה. מה שחשוב להקפיד עליו הוא כי המערכת עומדת בתקנים ומאושרת לשימוש על ידי משרד התקשורת.

פירוק חברה בע"מ



כך מבצעים פירוק חברה בע"מ
כאשר אתם עומדים בפני פירוק החברה אשר בבעלותכם אין כל ספק כי עליכם להיוועץ באנשי מקצוע מומחים בתחום של פירוק חברות על מנת שתוכלו להבטיח לעצמכם כי תעברו את התהליך הזה בצורה החלקה ביותר עד כמה שניתן. חשוב חומר כי כמובן שישנן מספר דרכים לבצע פירוק חברה בע"מ:  מדובר על מקרים של פירוק מרצון של בעלי המניות, מקרים של הליך פירוק הנדרש על ידי נושים, מצבים של פירוק על ידי בית משפט וכמו כן הליך פירוק המתבצע תחת פיקוח ובקרה של בית המשפט. חשוב להבין מה הן הפעולות אותן יש לבצע בכל הליך פירוק חברה בע"מ על מנת לעמוד בדרישות החוק ולבצע את ההליך בצורה מהירה ויעילה.

פירוק על ידי בעלי המניות
בזמן פירוק חברה בע"מ מרצון על ידי בעלי המניות יש להגיש תצהיר כושר פרעון לרשם החברות. לאחר מכן יש לשלוח הזמנות לאסיפה כללית של בעלי המניות, על מנת להחליט בה על הפירוק. על החברה להתכנס בתוך 21 ימים לכל היותר, אלא אם כן התקבלה החלטת ויתור התואמת את התקנון. לבסוף מועבר פרוטוקול האסיפה ומינוי המפרק אל רשם החברות ואז המפרק מתחיל את פעילותו לצורך כינוס הנכסים וסילוק החובות.



פירוק על ידי נושים
גם במקרה של פירוק חברה בע"מ מרצון על ידי נושים צריכה החברה לערוך אסיפת חברים. בנוסף, עליה לזמן אסיפת נושים, לשלוח הזמנות בדואר ולפרסם זאת בעיתון המקומי. על הדירקטורים של החברה להציג באסיפה דו"ח עסקי מלא ומפורט. הנושים ונציגי החברה רשאים להציע מועמדים למינוי מפרק ולאחר מכן יש להמשיך בהליכי הפירוק, לפעול כמו במקרה של פירוק מרצון ולהגיש לרשם החברות הצהרה על כושר פרעון.

פירוק על ידי או בפיקוח בית המשפט
פירוק חברה בע"מ על ידי בית משפט או בפיקוח שלו מתחיל לאחר הגשת בקשה. מלבד החברה עצמה, רשאים להגיש את הבקשה נושה של החברה, משתתף של החברה, הכונס הרשמי ורשם החברות. הפירוק מתחיל כמו פירוק מרצון ובהמשך מתנהל בהשגת בית המשפט.

סלולר פור לס



הניידות והזמינות הם ערכי מפתח להצלחה בעידן אשר בו אנו חיים כיום. על מנת ששירותים הכרחיים בכל הקשור לטלפונים הניידים אשר אנו עושים בהם שימוש לא יצריכו עלויות גבוהות מן הרגיל, הרי שבאופן טבעי ביותר עליהם להתאים אל סוג הפעילות ואל רמת השימוש האישית של כל אחד ואחת מאיתנו. יש לציין, כמובן כי במיוחד כאשר מדובר על מנויים עסקיים, צריך להיות עם יד על הדופק על מנת שלא להיגרר לתשלומים גבוהים יתר על המידה ושלא לצורך כלל וכלל. סלולר פור לס יכולים לסייע לכם להשיג זאת בלי שתצטרכו  לשלם על השירות הייחודי מראש. מכיוון ששירותים של סלולר פור לס כוללים גם יעוץ מקיף ובדיקה מעמיקה, זה יאפשר לכם לא רק להוזיל את העלויות של הסלולאר, אלא גם לייעל את ההתנהלות שלכם בעולם התקשורת.
 
אילו בדיקות עורכת חברת סלולר פור לס
על מנת לספק את השירות המקיף והמקצועי ביותר, חברת סלולר פור לס תתאים את ציפיותיכם ובהמשך תבדוק את הנתונים הבאים: את תקופות החיוב השונות, את השימוש הספציפי של כל אחד מהקווים שברשותכם, את חבילות  הגלישה שלכם ואת חבילות  זמן האוויר והסמסים, את דמי השימוש  הקבועים ואת העלות  של תקשורת בינלאומית. הבדיקות המקיפות נועדו על  מנת לבחון לעומק את כל האספקטים של השימוש הסלולארי, וזאת כדי להמליץ על השינוי המומלץ.


השגת הזיכויים וניהול משא ומתן
לאחר שחברת סלולר פור לס תאסוף את כל הנתונים שיתקבלו בבדיקה, היא תסיק מסקנות ותגיש לכם את ההמלצות בהתאם לנתונים. אם יידרש וימצא כי יש אפשרות לקבל זיכויים על  חיובי העבר, החברה תפעל מול חברת הסלולאר לקבלת הזיכויים המגיעים לכם.

ההמלצות שלנו וקבלת ההחלטות שלכם
את כל  התהליך  החברה תבצע תוך שמירה על שקיפות מלאה , כאשר המילה האחרונה בכול תהיה שלכם. אתם תקבלו את המסקנות וההמלצות ועל פיהן תחליטו כיצד ברצונכם לפעול. במידה ותהיו  מעוניינים ליישם את ההמלצות של סלולר פור לס, החברה תערוך בשמכם את משא ומתן הדרוש מול חברת הסלולאר.

כיצד מבצעים מחיקת רישום פלילי?



על מנת שתוכלו להוציא תעודת יושר, על מנת שתהיו מזוכים מכל רישום פלילי כזה או אחר ועל מנת שחייכם לא יושפעו מטעות אשר עשיתם מתי שהוא, פעם בעבר, ניתן לפנות לעורך דין פלילי בבקשה להגיש בקשת מחיקת רישום פלילי ולהיפטר מן הסטאטוס הלא רצוי הזה בקורות החיים שלכם. גם אם לא מדובר על עברה גדלה, רישום פלילי עלול להשפיע על חיי האדם ולהכתים את התדמית האישית שלו ללא כל צל של ספק. על מנת להימנע מכך, ניתן להגיש בקשה למשטרה, לפרקליטות או לנשיא המדינה, זאת יש לעשות באמצעות עורך דין אשר בקיא בנהלי מחיקת רישום פלילי.
 
מתי זה אפשרי?
במידה ואדם אשר הורשע בעברה כל שהיא כזו או אחרת, לא חזר על מעשה העברה ולא ביצע עבירות נוספות, ניתן להגיש בקשת מחיקת רישום פלילי תוך התחשבות בתקופת ההתיישנות. זאת יש לעשות תוך הנמקה כי הדבר יסייע לאדם לחזור לחיות בחברה ולהיחשב בתור נורמטיבי. חשוב לציין כי מרבית הבקשות אשר מוגשות על ידי עורכי דין עם הנמקה זו, מתקבלות בחיוב בסופו של יום. 



ההבדל בין רישום פלילי לבין רישום משטרתי
על מנת להתאים את סוג הבקשה ואת צורת הגשתה, יש להכיר בהבדלים בין הרישום הפלילי לבין הרישום המשטרתי, מכיוון שמדובר על שני רישומים שונים אשר מצריכים טיפול שונה. כאשר מדובר על מחיקת רישום פלילי במשטרה, ניתן להשיג זאת בזכות טענה למחסור בראיות, מחסור באשמה או מחסור בעניין ציבורי. במידה ומדובר על רישום פלילי בפרקליטות, ההליך מורכב יותר.

כיצד מבצעים מחיקת רישום פלילי שאינו משטרתי
מחיקת רישום פלילי ניתן להשיג באמצעות הגשת בקשת מחיקת רישום פלילי באמצעות עורך דין פלילי. בקשה זו נשלחת לפרקליטות תוך פירוט כל הנסיבות. שיטה נוספת להשיג את המחיקה המיוחל היא הגשת בקשת חנינה לנשיא המדינה. במקרה זה יהיה על בעל הרישום לפנות לעורך דין מומחה בתחום זה, שמכיר את החוקים, את נהלי המחיקה ואת כל האפשרויות לקיצור תקופת ההתיישנות או תקופת המחיקה.

הליך פירוק חברה מרצון



המושג פירוק של חברה בוודאי לא נשמע כמו מהלך נעים כל כך עבור איש מבעלי החברה שבה מדובר. אך בואו ונבדוק מה בדיוק קורה ומה זה אומר כאשר מדברים על מצב של פירוק חברה מרצון. אם כן, יש לציין, כי הוא הליך אשר מתנהל כאשר בעלי החברה מעוניינים להוציא את הונם העצמי. במידה והחברה היא בעלת כושר פירעון מכיר הדין בזכויות של בעלי החברה ובעלי המניות ליזום את הפירוק ואף לנהל אותו לצורך העניין. ההגדרה של חברה בעלת כושר פירעון מתייחסת אל היכולת של החברה לשלם את כל חובותיה תוך שנה מיום הפירוק.
 
החלטה של האסיפה ומינוי מפרק
חשוב לדעת, כי על מנת להתחיל בהליך פירוק חברה מרצון יש לקבל החלטה של האסיפה הכללית וזאת על פי סעיף 319 לפקודת החברות במדינת ישראל. בעלי המניות ממנים את המפרק ויכולים גם לדרוש את פיטורו, במידה וירצו בכך. חשוב לזכור כי המפרק הוא האדם אשר בסופו של דבר לידיו מועברים נכסי החברה. המטרה של המפרק היא להוציא אל הפועל את הליך הפירוק, הוא אינו רוכש זכות בקנייני החברה והוא משמש בתור נאמן בלבד.



פירוק מרצון בהיעדר כושר פירעון
פירוק חברה מרצון המתנהל על ידי מפרק בזמן שהחברה מוגדרת כבעלת כושר פירעון אינו נתון לפיקוח ישיר של בית המשפט. יחד עם זאת, בעלי המניות יכולים להתחיל הליכי פירוק חברה מרצון גם כאשר החברה איננה בעלת כושר פרעון. במצב כזה נוטה החוק להעביר את ניהול הפירוק לידי הנושים. על החברה לזמן אסיפת נושים, אשר ממנים את המפרק ואת ועדת הביקורת. פירוק חברה מרצון ללא הצהרת כושר פרעון מתנהל כמו פירוק בידי בית המשפט מחמת חדלות פרעון.

מעורבות בית המשפט
לעיתים נדרש בית המשפט להתערב גם במהלך פירוק חברה מרצון. יחד עם זאת, הסיכוי לכך נמוך משום שבעלי החברה משתפים פעולה ומעוניינים לסיים את התהליך מוקדם ככל האפשר. המפרק, בעלי המניות והנושים רשאים לפנות אל בית המשפט על מנת לבקש שיכריע בסוגיות.