יום רביעי, 27 בפברואר 2013

אטרקציות לבר מצווה





אטרקציות לבר מצווה – אוכל ומוסיקה

ארגון מסיבת בר מצווה מצריך התמקדות בשני נושאים חשובים ביותר אשר יש לשים עליהם דגש רב מבעוד מועד – אוכל ומוסיקה. כאשר אתם חושבים על אטרקציות לבר מצווה עליכם לחשוב גם על אוכל ומוסיקה במונחים של אטרקציות לבר מצווה. אטרקציות לבר מצווה מסוג זה קיימות בכל מיני צורות ובכל מיני טעמים וכדאי לכם ללמוד אודותיהם על מנת להצליח ולארגן מסיבה אשר תיזכר לזמן רב הן על ידי האורחים אשר יגיעו לאירוע והן על ידי בעלי האירוע עצמו וכמובן חתן בר המצווה.


אטרקציות לבר מצווה בתחום האוכל

חשוב להבין, כי בתחום האוכל קיימות אטרקציות רבות במיוחד אשר מוצעות לכם כיום על ידי חברות רבות. מעבר לכיבוד הסטנדרטי ואפילו לארוחה שאתם מתכננים לאורחים ובני המשפחה שלכם באירוע הבר מצווה המתקרב תוכלו לשלב גם מתקני מזון שונים שנערים ונערות בגיל הזה מאד אוהבים. תוכלו להזמין מתקני נקניקיות, מתקני פופ קורן ושערות סבתא, מתקנים לתירס חם ואפילו מתקן להמבורגרים בלחמניות. מתקנים אלה תמיד מוסיפים טעמים מיוחדים לכל מסיבת בר מצווה לחדוות הדור הצעיר.



אטרקציות לבר מצווה בתחום המוסיקה

מוסיקה היא חלק בלתי נפרד מכל אירוע וכך גם לגבי בר מצווה. תוכלו להזמין די. ג'יי. המכיר את טעמם של ילדים בגיל הזה והוא כבר יוכל לארגן להם מסיבת ריקודים כמו שהם אוהבים, או שתוכלו להזמין להקה חיה שתעשה לכולם שמח ולא רק בשירים, אלא גם בהנחיית האירוע וכדומה. למי שמעוניין במוסיקה מסוג קצת אחר יוכל להזמין אטרקציות לבר מצווה מסוג מעגל מתופפים שבו בני הנוער עצמם משתתפים פעילים ביצירת המוסיקה של האירוע, והפעלה זו מאד מומלצת.


אטרקציות לבר מצווה – תכננו את האירוע היטב

שילוב אטרקציות לבר מצווה צריך להיעשות בתכנון נכון משתי סיבות עיקריות: אינכם רוצים להעמיס יותר מידי אטרקציות לבר מצווה במסיבה אחת, ויש להתחשב גם באלמנט הכספי על מנת שלא תחרגו מהתקציב שלכם. התייעצות עם חברה שמספקת אטרקציות לבר מצווה עשוייה לחסוך לכם כסף רב על ידי תכנון נכון של האירוע.

יום ראשון, 10 בפברואר 2013

שמלת כלה



שמלת כלה עם חצאית נפוחה - כן או לא?
אין כל ספק כי כלה חולמת להיות הכלה המוצלחת ביותר ביום החתונה שלה, ומתוך כך אתם וודאי מבינים כי עומדת להשקיע זמן רב בחיפוש אחר השמלה האולטימטיבית אשר היא תלבש באירוע הכל כך מרגש הזה. האמת היא, שבהקשר זה, אפשר לציין, כי אחד מן הוויכוחים המפורסמים ביותר בתחום שמלות כלה קשור לשאלה, האם לבחור שמלת כלה נפוחה בסגנון השמלות של המאה ה -17 או האם ללכת על שמלת כלה ללא האלמנט הנסיכי ואשר דומה יותר לשמלת ערב קלאסית. אם כן, יש כלות שיבחרו במראה הגרנדיוזי עם שמלת כלה בעלת כמה חצאיות עבור החופה ובהמשך האירוע יחליפו לשמלה פשוטה ונוחה יותרו ויש גם כלות שלעולם לא יבחרו בשמלה בעלת המראה  Zהמרהיב רק על מנת להבטיח לעצמן את הנוחות המרבית במהלך החתונה.
נוחות של שמלת כלה

לאחר נושא העיצוב, הפרמטר החשוב ביותר בעת בחירת שמלת כלה הוא עניין הנוחות. שמלת כלה נפוחה יכולה להיות לא נוחה או לא מחמיאה ובכך ליצור את האי נוחות. במידה ובוחרים שמלת כלה שניתן לפרק את השכבות של החצאית הנפוחה שלה, הרי שהבעיה של אי נוחות ניתנת לפיתרון. מצד שני, גם שמלת כלה שאינה נפוחה יכולה להיות לא נוחה ומהודקת מדי או לא להחמיא לגזרה של הכלה, לכן, נפח השמלה לא בהכרח מעיד על היותה לא נוחה או לא מחמיאה.

כלה מרקדת
אם את רוצה להרגיש חופשייה ומשוחררת מאוד ולרקוד כל החתונה, לא כדאי לך לבחור בשמלה נפוחה וזה ברור. יחד עם זאת, אם את בכל זאת חולמת על שמלת כלה נסיכית אמיתית, תוכלי לבחור שמלה נפוחה שלא מגיעה עד הרצפה. שמלת כלה כזאת תאפשר לך חופש תנועה.
מחיר שמלת כלה
שמלות כלה נפוחות וגדולות עולות בדרך כלל הרבה יותר לעומת השמלות הפשוטות. יחד עם זאת, קיימות גם שמלות כלה מאוד פשוטות וקלאסיות שיכולות לעלות הרבה יותר מכל שמלה נפוחה, לכן, נפח השמלה לא יעיד בהכרח על מחירה.

קניית דירה מקבלן



גם קניית דירה מקבלן 'חייבת' בנקיטת משנה זהירות
כידוע, רכישת דירה למגורים הינה לא רק הרכישה היקרה ביותר בחיים של כל אדם ממוצע, אלא גם הרכישה החשובה ביותר שתהיה לו סביר להניח לאורך החיים. בטח כאשר מדובר בנכס אשר ישמש כל צורך ומטרת מגורים של הרוכשים שלו. על כן, רוב רוכשי הדירות מעדיף קניית דירה מקבלן חדש לחלוטין מאשר קניית דירה יד שנייה. יחד עם זאת, גם קניית דירה מקבלן חדשה ויד ראשונה 'חייבת' בנקיטת משנה זהירות מטבע הדברים.

על קניית דירה מקבלן – צעד אחד צעד
על מנת ליהנות מכל היתרונות הגדולים והבלעדיים אשר מאפיינים קניית דירה מקבלן, חובה לבצע קנייה יסודית, מעמיקה ו'חכמה' ביותר, ממש באופן של צעד אחר צעד. באופן מובן ביותר, כל קניית דירה מקבלן מתחילה במקום אחד, בדיקת החוזה שמו. הלכה למעשה, כל חוזה נדל"ני הינו ארוך, מורכב וכולל אינספור סעיפים ונתונים אודות מחיר הדירה, רישום בטאבו, רכוש משותף, זמני בנייה ומסירת הדירה ועוד. במילים אחרות, מומלץ להעביר את החוזה לבדיקה חיצונית של עורך דין מומחה בנדל"ן.



יש לעקוב כל העת אחר תהליך בניית הדירה בפועל
גם חוזה הרכישה המיטיב ביותר עם הצד הרוכש, כלל לא יכול לנבא את המציאות בשטח, כלומר, במסגרת אתר הבנייה. לכן, לאחר קניית דירה מקבלן כלשהו, מומלץ להיות כל העת עם ה'יד על הדופק', לעקוב אחר תהליכי הבנייה, עמידה בסטנדרטי בנייה ובדיוק לפי מה שרשום בחוזה ועוד. בנוסף, לפני חתימה על חוזה קניית דירה מקבלן, מומלץ גם להחתים את הקבלן כבעל האחריות הישיר על ליקויי בנייה, מפרט דירה לא תקין ועוד.

בנוסף, קניית דירה מקבלן – לא לפני מימון בטוח
היום, רוב הקבלנים בונים דירות באופן מודולרי, הן מבחינת תקציב והן מבחינת שלבי הבנייה, וזאת בעבור מניעת עוגמת נפש לקבלן ולרוכש הדירה כאחד. לכן, קניית דירה מקבלן, לא לפני מימון בטוח, בין אם בדמותה של משכנתא מאושרת ומטעם בנק מממן כלשהו, ובין אם באמצעות 'העמדה' מראש של כל סכום הכסף הדרוש לקניית הדירה.



שילוט רכב



פרסום בעלות נמוכה
שילוט רכב הוא ללא ספק כלי הפרסום המדויק והחסכוני ביותר שקיים כיום בתחום הפרסום והשיווק במדיות השונות אשר מציעות היום חשיפה לעסקים ממגוון רחב של תחומי פעילות כאלה ואחרים. מיתוג כלי הרכב הקיימים מאפשר בסופו של דבר לעסק להגיע ללקוחות בפריסה רחבה ביותר ברחבי הארץ, על אף החיסכון המשמעותי בעלויות אשר כרוכות בדרך כלל בהשכרת שטחי פרסום וזמני מסך. עיצוב חכם ונכון של שילוט ימשוך את העין ויגדיל את החשיפה למותג או לעסק הקטן, בעלויות חד פעמיות של עיצוב והפקה, וימשיך להיחשף בעיני הקהל הרחב לאורך כל תקופת זמן בה תחפצו ללא כל עלות נוספת מצידכם.

חשיפה רחבה
בכל בוקר אנחנו מקבלים עדכונים על עומסי התנועה בכבישים המהירים וברחובות הסואנים ברחבי הארץ כולה. שילוט רכב מנצל את הזמן הזה, כך שהנהגים נחשפים לפרסומת מבלי שהיא מפריעה להם בשגרת יומם. גם כאשר הרכב חונה, שילוט רכב ממשיך לעבוד ועוברי אורח נתקלים במותג ונחשפים אליו. זהו כלי שיווקי אפקטיבי שלא מצריך מהחברה או מבעל הרכב לבצע כל שינוי בהרגלים.


פגיעה במטרה
שילוט רכב צריך להיות מדויק כדי לפגוע במטרה ולהביא לחשיפה רחבה, אבל בעיקר מוצלחת. שימוש בטקסט קצר ובאותיות גדולות מודגשות יעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר וימשוך את עיניהם של העוברים ושבים. באמצעות פרסום מדויק ניתן להגיע לקהל לקוחות רחב מבלי לקטוע את שידור תכנית הטלוויזיה האהובה עליו ומבלי להשקיע סכומי עתק בשטחי פרסום שעשויים להתברר כלא-יעילים.

ניצול משאבים קיימים
מרבית החברות ובתי העסק מחזיקים כלי רכב, מכוניות מסחריות ו/או משאיות. עלויות האחזקה הן עלויות קבועות ולכן ניצול צי כלי הרכב הללו הוא דרך מצוינת לחסוך כסף ולהגביר את החשיפה, שילוב שנראה לעיתים כלא-מציאותי. שילוט רכב הוא פרסומת ניידת ומרבית העסקים כבר זיהו את הפוטנציאל האדיר הטמון בה. חברות מזון, אופנה, ריהוט וטיולים משתמשות בכלי זה באופן הולך וגובר וכך נחשפות בפני קהל יעד רחב. גם המותגים הגדולים והמוכרים ביותר משתמשים בכלי זה ומשמרות את קיומן בתודעת הקהל.


תא צילום – עשרים שניות ויש לכם תמונה מודפסת


כאשר אנחנו צריכים להחליט איזה סוג של אטרקציות כדאי לנו להביא לקראת אירוע כזה או אחר שאנו עומדים לערוך, הרי שאין כל ספק כי עומדות לפנינו אין ספור של אפשרויות מגוונות ביותר לבחירה, על מנת לספק לאירוע שלנו את הערך המוסף החשוב כל כך בכל אירוע ואירוע כיום.
תא צילום הפך בזמן האחרון לאטרקציה המובילה בחתונות ובמסיבות בר מצווה או בת מצווה. תא צילום הינה אטרקציה כל כך מבוקשת כיום שכמעט ולא ניתן להשתתף באירוע בלי להיתקל בתא צילום. ההבדל בין אטרקציה מסוג תא צילום ואטרקציות אחרות שתזמינו לאירוע שלכם הוא שתא צילום משמש את כולם וכל אחד יכול לעשות בו שימוש לפי ראות עיניו, ואת הצילומים ניתן לקבל באופן מיידי תוך עשרים שניות.
מה זה בדיוק תא צילום?
תא צילום הוא מקום שבו יש מצלמה ותאורה, רקעים שונים לצילום, אביזרים שונים ובגדים שניתן ללבוש ולהתקשט איתם והכל כדי לביים צילום כפי שאתם אוהבים. תא צילום הוא מקום סגור שבו כל אחד ואחת יכולים להצטלם במהלך האירוע ולקבל את הצילומים בו במקום. בנוסף, ניתן להעלות את הצילומים ישירות לפייסבוק ואף להקרין אותם על גבי מסך מיוחד עוד בזמן האירוע. כך יוכלו המצטלמים לראות את עצמם יחד עם כל האחרים בזמן אמיתי.


יתרונות תא צילום
יתרונות תא צילום באירועים הם משמעותיים. תא צילום מאפשר לכל אחד להשתמש בו לפי רצונו והוא מסוג האטרקציות שלא רק מעניקות למשתמש הנאה בזמן השימוש, אלא שיש לו ערך מוסף במובן שהוא מייצר מזכרות מן האירוע. מזכרות אלה יכולות לשמש את האורחים ואת המארחים על ידי הוספת הצילומים השנים לאלבום האירוע.
איפה להשיג תא צילום
כיום ניתן להשיג תא צילום בחברות רבות המתמחות באטרקציות לאירועים. לפני ההזמנה מומלץ לעשות סקר שוק קטן כדי להבין את השוק ואת מחיריו. יתכנו פערים גדולים במחירי ההשכרות שיכולים להתבטא באלפי שקלים ולכן מוטב לבדוק ולברר חברות שונות, וניתן לעשות זאת באינטרנט בקלות.