יום ראשון, 25 בנובמבר 2012

שתלים בשיניים



כך תבחרו שתלים בשיניים באופן חכם
התהליך של הכנסת שתלים בשיניים מלאכותיות הוא אחד מהתהליכים המרתקים והמורכבים ביותר שיש היום בכל מה שנוגע לתחום של שיקום הפה. חשוב שיהיה לכם ידע מקצועי ומבוסס, שכן התחרות היום היא עזה. רופאים שונים ינסו לפתות אתכם באמצעות מבצעים שונים. חשוב שאתם תבינו איך לבחור שתלים בשיניים שלכם, ומה הם הקריטריונים לתהליך אשר צריכים לעמוד לנגד עיניכם .

לבדוק את טיב השתל
ראשית, בבחירה של שתלים בשיניים מומלץ לבחון באיזה שתלים משתמש הרופא שאליו אתם פונים. ההבדלים בין השתלים הם בעיקר ביכולות. בעוד שהשתלים הזולים ביותר מתאימים למי שאיננו סובל מאף בעיה מיוחדת, ויש לו גם עצם שן חזקה, הרי שיש שתלים מיוחדים יותר, שגם עולים יותר. כך לדוגמה, אם תרצו לבצע השתלת שיניים עם שתלים קצרים ( כך שאין צורך לבצע הרמת סחוס גם במקרה של כמות קטנה של עצם שן ), הרי שהדבר מעלה את מחיר הטיפול באופן משמעותי .

לקחת בחשבון את זמן הטיפול
לעתים קרובות, המרפאות ינסו לשכנע אתכם לעבור תהליך של הכנסת שתלים בשיניים באמצעות טיפול " All on Four ". זוהי שיטה שבה בעצם מכניסים את כל השתלים לשיניים שלכם ביום אחד. שיטה זו אכן יעילה מאד לאנשים רבים, אך חשוב ללכת למרפאה שלא רק תבטיח לכם אלא גם תקיים. לפני שעוברים את התהליך הנ"ל של הכנסת שתלים לשיניים ביום אחד, חשוב לראות שאתם עוברים בדיקות מקיפות, שיוכיחו כי אתם תעמדו בתהליך .

ולבדוק גם את ההסמכה של הרופא
בעיקרון, כל רופא שיניים יכול לבצע תהליך של הכנסת שתלים בשיניים. עם זאת, כדאי מאד שתבחרו רופאים אשר תחום ההתמחות שלהם הוא שיקום הפה. אלו רופאים אשר מתמחים באופן ספציפי בטיפולים של הכנסת שתלים לשיניים, כך שהתוצאות מובטחות ברמה הגבוהה ביותר . לצורך כך, עליכם לבצע סקר שוק מקיף, לקבל המלצות מכמה וכמה מטופלים על מנת שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ולבחור ברופא השיניים המתאים ביותר לטיפול שאתם צריכים לעבור.