יום חמישי, 26 באפריל 2012

תא צילום לחתונה


חוויה בלתי נשכחת בתוך תא צילום לחתונה

התארגנות לקראת אירוע חתונה היא ללא ספק מורכבת ביותר. צריך לדאוג לכל כך הרבה פרטים, לתאם מול כל הגורמים המעורבים ולהחליט החלטות רבות במהלך התהליך. אחת ההחלטות החשובות היא בחירת אטרקציה לחתונה.

אתם רוצים שהתיעוד של החתונה שלכם, יהיה תיעוד מקסים ומרגש, ובחלקו אף לא פורמלי. נכון שהתמונות עם כל המשפחה הן מרגשות מאד, אבל מה עם תמונות של החברים שלכם שחוגגים ונהנים? ומה אפילו עם תמונות שלכם כשאתם משתטים קצת באמצע האירוע? במצב כזה, כדאי מאד להזמין תא צילום לחתונה שלכם, שיוכל לתת לכם את התיעוד המושלם.

מה קורה בתוך תא הצילום?

באופן עקרוני, תא צילום לחתונה כשמו כן הוא - תא צילום מיוחד, שמאפשר לכמות שבין אדם בודד ל4 אנשים להיכנס אליו, ולהצטלם. אלא שכאן, זה לא הזמן להציג את החיוכים הרשמיים מול הצלם. בתוך תא צילום לחתונה אפשר לעשות פרצופים מצחיקים, להשמיע קולות, ואפילו להתפוצץ מצחוק. למעשה, ככל שהתמונה של אנשים בתוך תא צילום לחתונה היא יותר משוגעת - כך היא יותר מוצלחת. אנשים יכולים להגיע ממש מתוך רחבת הריקודים אל תא הצילום, להצטלם בכמה פוזות שונות, ולחזור אל תוך החגיגה שלמעשה מעולם לא הפסיקה.



יש גם אביזרים מתאימים בתוך תא צילום לחתונה

חשוב מאד לציין, שבתוך תא צילום לחתונה תוכלו למצוא אפילו אביזרים שונים, שיהפכו את הצילומים של האורחים למשעשעים עוד יותר. ליד תא הצילום יחכו לאורחים שלכם מגוון עצום של אביזרים ופאות שונות, שיהפכו את הצילום למשעשע במיוחד. האורחים חופשיים לשים כל אביזר שהם רק רוצים, להיכנס אל תא צילום לחתונה, ולהצטלם וליצור סט משעשע במיוחד של תמונות בלתי נשכחות.

התמונות שלכם ושלהם

ראוי לציין, שאחד מהיתרונות המרכזיים של תא צילום לחתונה, הוא בכך שהמזכרת היא כפולה. מצד אחד, כל התמונות שצולמו יגיעו לידי האורחים שלכם (בהנחה שהם אלו שהצטלמו כמובן). בסופו של דבר אתם גם מקבלים את סך התמונות הכולל שצולמו, וכך יש לכם תיעוד מקסים של החתונה שלכם.

יום שני, 23 באפריל 2012

פירנאים


פירנאים – רכס הרים פראי

רכס הרי הפירנאים מהווה את אחת משמורות הטבע היפות ביותר ביבשת אירופה. אזור צפון ספרד מאופיין בתרבות שונה מהתרבות הספרדית המוכרת, באזור שוכנים 4 עמים שונים אשר נכבשו על ידי ספרד לפני שנים רבות. תושבי האזור חיים בעיירות קטנות ומתפרנסים בעיקר מחקלאות ותיירות. בעונת הקיץ ניתן לפגוש באזור תרמילאים מכל רחבי העולם ואילו בעונת החורף מהווים הפירנאים גן עדן של ממש בעבור חובבי הסקי וספורט החורף. באזור פועלים אתרי הסקי המבוקשים ביותר באזור אירופה.

שמורת המים המנשבים

השמורה מכילה נוף טבעי ופראי אשר עוצב ללא מגע האדם, בעלי החיים באזור נמצאים בסכנת הכחדה ונעשים מאמצים גדולים לשיקום אוכלוסיית הבר באזור והגנה על הצמחיה והנוף הטבעי של האזור. באזור שמורת המים המנשבים ניתן למצוא עיירות קטנות וכפריות אשר מנהלות אורח חיים מסורתי ושלו לצד הנוף המרהיב. שמורת המים המנשבים היא אחת משמורות הטבע היפות ביותר באירופה ומומלץ לבקר בה בכל ביקור באזור.


פירנאים - המסע בהרים

עבור רבים, המושג פירנאים מעלה ישר תמונות של פסגות מושלגות. יש בכך מידה של צדק, ומסע בהרי הפירנאים כרוך במאמץ גופני ניכר ואינו מתאים לכל מטייל. במהלך המסע ניתן ללון ולסעוד בחוות קטנות אשר שוכנות סמוך למסלול. בכל אחת מהחוות ניתן לקבל מיטה חמה, מקלחת חמה, ארוחה וצידה להמשך הדרך. הארוחות מכילות בשרים, גבינות טריות וירקות שזה עתה נקטפו מהגינה. את המסע ניתן לשלב בנסיעה בג'יפים וטרקטורונים קטנים, לכל אורך המסלול ניתן למצוא מתקני רפטינג, קיאקים, מתקני קפיצות באנג'י, טיפוס, רכיבה על אופניים ועוד. בעבור חובבי ספורט אתגרי מהווה המסע באיזור הרי הפירנאים חוויה בלתי נשכחת. 

חופשת סקי בהרים

ישראלים רבים נוהגים לצאת בעונת החורף אל חופשות סקי בכל רחבי אירופה, כולל איזור פירנאים. הפירנאים מהווים אתר סקי מבוקש במיוחד וישראלים רבים פוקדים את האזור. הטמפרטורה בחודשי החורף באזור יורדת אל מתחת לאפס וההרים כולם מתכסים בשכבה עבה של שלג לבן וקסום. באזור פועלים מספר אתרי סקי וניתן לרכוש חבילות סקי שונות בהתאם לתקציב. בשעות הערב מבלים הגולשים במסעדות באזור ובמועדונים אשר מפעיל האתר. בכל ביקור באזור כדאי לטעום את היין המשובח שמכינים באזור. 

פירנאים - טיולי אופניים בהרים

עם בוא האביב נמסים השלגים והאזור כולו הופך ירוק ופורח. חובבי ספורט החורף עוזבים את המקום ואת מקומם תופסים מטיילים חובבי טבע, מטפסי הרים ורוכבי אופניים. באזור הפירנאים ניתן למצוא מסלולים רבים המיועדים לרכיבת שטח באופניים. ישנם מסלולים ארוכים לרוכבים מיומנים ומסלולים קצרים יותר בעבור רוכבים מתחילים. מסע האופניים מתמשך על פני מספר ימים ובלילות ניתן ללון בבקתות ובכפרים באזור המסלול.

יום שלישי, 10 באפריל 2012

חיסכון סלולרי


חיסכון סלולרי

לארגונים וחברות רבות בארץ, יש מנויים ומכשירים סלולריים בכמות גדולה. הסיבה לכך היא בשל מתן מכשיר סלולרי לעובדי החברה, לעתים כמכשיר המשמש כלי עבודה, ובמקרים אחרים, כהטבה לעובדי החברה. בפועל משלמות חברות אלו הון עתק לספק הסלולר שלהם, בשל חוסר הבנה ומודעות לדרכים בהם יכלו לחסוך בהוצאות החודשיות. היום יותר מתמיד חשוב לבדוק היטב את ההסכם הסלולרי שמציעה לכם חברת הסלולר, על מנת של תגיעו למצב בו תשלמו הוצאות מיותרות שניתן היה להימנע מהן מראש.

מהיום חוסכים בסלולר

לרוב מתבצע הסכם בין החברה, לספק הסלולר, בו מסוכמים עיקרי הדברים, הקשורים לשיחות פנים ארגוניות, תעריפי שיחות לחו"ל, דמי מנוי, הודעות טקסט וכיוצ"ב. בפועל, מקבלת החברה מספר עצום של דפי חשבוניות מדי חודש, וקשה מאד להתעמק בהן, ולבצע בקרת תאימות בין ההסכם, לבין החיובים בפועל. כך יוצא, שחברות משלמות סכומי עתק לחברות הסלולר, סכומים שיכולים היו בקלות להיחסך לחברה.


חיסכון סלולרי

חיסכון סלולרי מתחיל למעשה במועד חתימת ההסכם עם חברת הסלולר. במעמד זה, יש לשים דגש רב על הסעיפים השונים, במיוחד אלו הרשומים באותיות קטנות, ולעתים בצורה המשתמעת לשתי פנים, וקשה להבין אותם במלואם. כך למשל, סעיף המדבר על יציאה מההתקשרות עם ספק הסלולר בטרם עת, נותר מיותם, ולא ממש נותנים עליו את הדעת, עובדה שבעתיד יכולה להתגלות כטעות חמורה, ואם ברצון החברה לסיים את ההתקשרות טרם, מועד ההסכם, היא תגלה שהיא לכודה בין רצונה לעבור לספק אחר, לבין תשלום קנסות יציאה דרקוניים.

חיסכון סלולרי ברמה יומיומית

כיום קיימות חברות חיצוניות רבות, המסייעות לארגונים, אשר ברשותם מנויי סלולר ומכשירי סלולר רבים, לחסוך בהוצאות. הדבר מתבטא בעיון בפרטי החוזה, בהסבת תשומת לב הארגון לסעיף זה או אחר, שאינו לטובת הארגון, ובקרה קפדנית על כל החשבונות המגיעים מדי חודש מחברת הסלולר. בצורה זו, מתבצע חיסכון סלולרי של אלפי שקלים, ואף יותר.
חברות אלו, מסייעות לארגונים השונים לנהל מו"מ בדבר העלויות, לשפר תנאים קיימים, ומנתחים את המצב, עד למציאת דרכים לחיסכון אופטימלי בהוצאות על השימוש בטלפונים ניידים.