יום שלישי, 27 במרץ 2012

צילום היריון


צילום היריון נחשב לאחד הצילומים המרגשים ביותר בתחום הצילום. אי אפשר להישאר אדיש אל מול הגוף המתעגל המצולם בצורה אסתטית ויפה. בתקופה האחרונה יותר ויותר נשים גילו את צילום ההיריון והחליטו להצטלם להצטרף גם.  אם בעבר צילום היריון היה נחשב לצילום חתרני ומאוד יוצא דופן ושונה, הרי שכיום ניתן לומר שצילום ההיריון הוא כבר ממש מיין סטריים בקרב נשות ישראל. צילום ההיריון יכול להיעשות בתוך סטודיו מאובזר או בלוקיישן בחוץ, הכל בתיאום מראש עם צלם ההיריון.

צילום היריון – לסגור את כל הפרטים לפני

חשוב מאוד שתיסגרו את כל פרטי הצילומים קודם לכן. מומלץ לשאול את כל השאלות הנכונות על מנת שלא יהיו אי הבנות. מה עליכן לשאול למשל? האם במסגרת הצילומים אתן מקבלות גם מאפרת או שזה מגיע בתשלום נפרד, האם הצילומים יהיו בסטודיו או בחוץ, כמה תמונות אתן מקבלות בסיום הצילומים, כמה זמן ייערכו הצילומים ועוד.

תיאום ציפיות ראשוני הוא המפתח להצלחת הצילומים. תיאום הציפיות צריך להגיע יחד עם פגישת היכרות במסגרתה תיבדקי את הכימיה עם הצלמת. צילום היריון שונה מצילום רגיל, הוא הרבה יותר רגיש, אינטימי ולעתים לא פשוט כלל. לא כל אישה מרגישה בנוח עם גופה ולפעמים צריך להסיר מספר שכבות של חוסר ביטחון על מנת להתחיל לצלם. 



צילום היריון – צלמת היריון

בהמשך ישיר לפסקה הקודמת, אין מי שתבין אותך טוב יותר מאשר צלמת היריון שכבר התנסתה בהיריון. אף גבר לעולם לא יוכל להבין את הפחדים, החששות והדימוי של אישה בהיריון. אישה שכבר עברה היריון מרגישה את התחושה הזאת והיא תוכל להרגיע ולנסוך במצולמת ביטחון, שיאפשר לה להיפתח ולהצטלם בצורה היפה ביותר.

ישנן כיום לא מעט צלמות היריון סופר מקצועיות ואיכותיות. בחרי לך את זאת שאת הכי מתחברת אליה ויחד תוכלו ליצור את הצילום המושלם. חשבי בינך לבין עצמך על קונספט הצילום הרצוי לך, האם את מעוניינת בצילום אמנותי, סקסי, או כל רעיון אחר שעולה לך בראש. בנוסף חשבי האם את מעוניינת להצטלם לבד או אולי עם בעלך (או עם אחד הילדים אם יש). צילום היריון הינו אירוע מרגש ומאוד מיוחד. המטרה שלך היא לבוא וליהנות מהרגע הזה. זה הזמן שלך להרגיש את עצמך, להגיע עם ביטחון ולהראות לכולם כמה שההיריון מחמיא לך. בהצלה!  

יום ראשון, 25 במרץ 2012

פתרונות אחסון למשרד

אחת מהנקודות החשובות ביותר שצריך להביא בחשבון כאשר מתכננים משרד הוא אחסון כל הציוד והמידע שהמשרד זקוק להם. מציאת פתרונות אחסון טובים למשרד היא מטלה אשר דורשת לא מעט חשיבה, תכנון והשקעה; אולם, בעידן המקוון, ניתן למצוא פתרונות רבים גם מבלי להזדקק למעצב פנים או אדריכל. ניתן למצוא כיום בקלות מגוון פתרונות אחסון למשרד באופן מקוון, פשוט ונוח.

סוגי פתרונות אחסון למשרד

אז כן, אחת הבעיות הגדולות של משרדים בכלל היא פתרונות אחסון. לעתים לא די בארון פשוט ויש צורך למצוא פתרונות יותר מתוחכמים. בין אם מדובר בארכיון,אשר נועד לאחסון תיקים רבים ואתם מעוניינים לחסוך במקום, ובין אם מדובר בפתרונות "קלים" יותר שנועדו להשתלב במשרד עצמו. מלבד פתרונות האחסון המסורתיים, הרי שמעת לעת יוצאים חידושים שונים אשר מאפשרים לכם לנצל בצורה מיטבית את שטח המשרד ולפתור בעיות אחסון שונות תוך מינימום בזבוז ומקסימום יעילות. 

פתרונות אחסון למשרד

פתרונות אחסון למשרד הם כיום מצרך חשוב לכל בית עסק. פתרונות אחסון מתאימים יכולים לחסוך לכם הרבה מקום במשרד, ובעיקר לייעל את העבודה בכל הקשור לאחסון הפריטים ושליפתם בעת הצורך. חשוב לפנות לחברות מובילות בתחום על מנת לקבל מענה מקצועי ולהתאים בדיוק את אופי הפתרונות לאופי העסק. 

מציאת פתרונות אחסון מתאימים

אז, כאמור, אנחנו נמצאים בעידן המקוון, בו ניתן למצוא את כל סוגי פתרונות האחסון שאתם יכולים להזדקק להם בקלות ובנוחות רבה ביותר. באמצעות חיפוש קצר ברשת האינטרנט תוכלו למצוא שפע של חברות המציעות פתרונות אחסון למשרדים, ובהם בוודאי תוכלו למצוא פתרונות אחסון המתאימים גם עבור המשרד שלכם. 

בחלק מהמקרים תוכלו לראות את הקטלוג המלא של הציוד המשרדי המוצע, ובמקרים אחרים תוכלו למצוא חברות המתמחות בפתרונות אחסון בלבד. באתרים מסוימים ניתן אפילו לבצע את הרכישה באופן מקוון, כך שאינכם צריכים אפילו להגיע אל המחסנים, כדי לבחור את פתרונות האחסון הדרושים לכם. במידה ואתם צריכים ייעוץ לגבי פתרונות אחסון למשרד שלכם, הרי שבדרך כלל תוכלו למצוא מספר טלפון של החברה באמצעותו תוכלו לקבל תשובות, הצעות ורעיונות. 

צימרים יפים


באמצע השגרה והלחץ צריך לקחת פסק זמן ולעשות ניקוי ראש אמיתי בתזמון נכון. זה הזמן לחפש חופשה זוגית או משפחתית במקומות יפים וכמובן בשילוב של צימרים יפים. היתרון של צימרים יפים על פני בית הארחה או בית מלון בחופשה זו הרגשת הטבע, השקט והשלווה שכה חסרים לנו בחיי היומיום העמוסים בשגרה ובעבודה. אווירה כזו נוכל למצוא אך ורק בחופשה בטבע, בצימרים ולא עיר הגדולה.
 


צימרים יפים- התפתחות ענף הצימרים בישראל

·       עד שנות השמונים רוב ענף התיירות בארץ התבסס על בתי הארחה במספר קיבוצים. הסיבה לכך הייתה שהענף שתפס את הפרנסה העיקרית היה ענף החקלאות ובו הושקעו המשאבים.

·       ממחצית שנות השמונים מספר יישובים מצומצם, בניהם קיבוץ אמירים ומכמורת, קיבלו תקציב והכרה ממשרד התיירות והתחילו לפתח את ענף הצימרים ואף הפכו ענף זה לענף הפרנסה העיקרית.

·       כיום המצב בצפון הוא שיש מספר בתי מלון המכילים חדרים לאירוח, אך יש כמעט מספר כפול של צימרים יפים באותו איזור.

·       כיום כתשעים אחוזים מענף הצימרים מתבסס על הצרכן הישראלי, אך יש ניסיון למשוך גם תיירות מחו"ל לענף הזה.

צימרים יפים - רומנטיקה של חורף

·       בחורף הכי כיף לצאת לחופשה עם צימרים יפים ולהתפנק עם שוקו חם ושמיכת פוך, לשבת בנחת למול הקמין בזמן שהגשם והסערה נשמעים מבחוץ.

·       יש מקומות שהכי טוב לטייל בהם דווקא בחורף. כמו לדוגמה בחוף הים בעכו. איך כמו התבוננות בים הסוער בחורף, לראות את הגלים המתנפצים על חומותיה של עכו בגשם השוטף.

·       מקום נוסף לטיול חורפי בצפון הוא נחל חצץ, אשר פריחתו של מלך הביצה, הנרקיס, במקום זה מאוד יפה דווקא בתקופה זו. נחל זה הוא אחד מהאתרים היחידים באזור שבו פורח הנרקיס בחורף.

יום רביעי, 14 במרץ 2012

ניתוח טכני


יתרונות המידע

משקיעים ואנשי מקצוע בשוק ההון זקוקים לנתונים טכניים מדויקים. באמצעות נתוני מספרים מתאימים ניתן יהיה לזהות אפשרויות להשקעות מניבות. את הנתונים נהוג להציג באמצעות דוחות ניתוח טכני מתאימים. השימוש במידע הטכני דורש הכשרה מקצועית בתחום והבנה בשפה המקצועית. השוק פועל באמצעות מגוון שיטות חישוב טכניות, כל איש מקצוע נוהג לעשות שימוש בכלים שונים בהתאם לאופי העבודה שלו וצרכיו המקצועיים.

מימוש רווחים

באמצעות דוחות ניתוח טכני מתאימים ניתן לזהות את הנקודות בהן משתלם ביותר לרכוש מניות ואת נקודת השיא בה מומלץ למכור את המניות ולגרוף רווחים מתאים. במהלך ההתנהלות בשוק ההון יש להיעזר בסבלנות ולבחון היטב את הנתונים בדוחות. מכירה מוקדמת של מניה עשויה לגרור הפסדים, כאשר המניה נמצאת במגמת עליה כדאי לחכות ולמכור ברגע השיא. את נקודת השיא ניתן יהיה לאתר באמצעות גרפים וכלי ניתוח טכני של תנודות השוק ונתוני המניה והחברה. סבלנות ושקילות הן תכונות אשר מסייעות להפוך כל משקיע מתחיל למשקיע מצליח ולאיש מקצוע אמתי בתחום.

כיצד להתמודד עם הפסדים

הפסדים כלכליים הם חלק בלתי נפרד מחייו של כל משקיע ואיש מקצוע בשוק ההון. כישורים מקצועיים יסייעו בצמצום ההפסדים אך לא ניתן למנוע הפסדים באופן גורף. הפעילות בשוק ההון כרוכה בסיכון כספים וכאשר מסכנים כספים ישנה אפשרות גם להפסד. שימוש נכון בדוחות ניתוח טכני ורכישת הכשרה עצמית לביצוע ניתוח טכני עצמאי תאפשר לאיש המקצוע להימנע מטעויות מיותרות. בכל מקרה בו ההשקעה כשלה חשוב לנתח היטב את המקרה ולהפיק לקחים מתאימים.



קריאת דוחות

בכדי למנוע סיכונים מיותרים מומלץ לא לסחור כנגד מגמת השוק. את בחירת ההשקעה המתאימה כדאי  לבצע בהתאם למגמות הנוכחיות בשוק ולא בהתאם למגמות עתידיות. קריאה נכונה של מצב השוק בהווה תאפשר למשקיעים לבחור השקעות נבונות. דוחות אשר מתבססים על ניסיונות לניבוי העתיד בשוק ההון עלולים להביא לסיכון מיותר של כספים. בכדי לפתח מיומנויות וניסיון מקצועי יש לפעול בצורה שקולה ולבחור בקורסי הכשרה מתאימים.

שירותי ניתוח מקצועי

דוחות ניתוח טכני הם דוחות אשר מבוססים בעיקר על גרפים המכילים נתונים רבים על המתרחש בשוק. בכדי להפיק את הנתונים המתאימים מהגרף יש לרכוש הכשרה מקצועית או להשתמש בשירותי מנתח דוחות מקצועי. במקרים בהם אין ברשותו של המשקיע כישורים מתאימים מומלץ להסתייע בשירותים מקצועיים של מנתח דוחות או בשירותי תכנת מחשב מתאימה למשקיעים מתחילים. ההשקעה בהתאם לניתוח הטכני היא השקעה בהתאם לתנודות השוק, דבר אשר הופך את ההשקעה לבטוחה, שקולה ומתאימה בעבור משקיעים מתחילים.

יום שני, 12 במרץ 2012

Barcelona Tours



Vacation to Barcelona, Spain

There are many places to see and things to do in the beautiful city of Barcelona, Spain. From fine dining to tours, you will look back on your vacation in Barcelona and have so many wonderful memories. Barcelona is the capitol of Catalonia located on the Mediterranean coast, which makes this location perfect for a relaxing scenic vacation. Barcelona tours are a great way to get the full experience out of your vacation.

Fine Dining

Spicy foods are a main dish in Barcelona, yet there are many other options if spice does not agree with you. For someone who enjoys trying new and unique foods, there are restaurants that offer eel and snail dishes. 

Barcelona Tours


Aside from these unique seafood dishes, paella is very popular in this region as well. Paella can be made in a variety of ways but it mainly consists of rice, green vegetables, and small game such as chicken, duck, or shrimp. If dessert is your favorite meal of the day, your pallet will be pleased with a variety of fruit custards and puff pastries.

Historical and Recreational Attractions/Barcelona Tours

When visiting this beautiful city, Barcelona tours are a must. Spain is known for their fine wine and there are a number of wine tours for you to experience. If you are interested in the historical aspect of Barcelona , you can take a tour of The Church of the Sacred Family or Saint Mary of the Sea Cathedral.

Barcelona tours are a great way to see the city from a residen't perspective. If you enjoy sports and recreation, there are many options as far as trail and guided Barcelona tours of this beautiful city which is extremely rich in history.

The Heart of Barcelona

Passeig de Gracia is also a very famous spot in Barcelona. After you have experience a few Barcelona tours, you might enjoy spending some time exploring the city with your fellow travelers. It is here you will find an endless number of bars and restaurants as well as architecture created by Gaudi, an extremely well known and respected architect.

Barcelona Spain is the perfect location for a relaxing getaway. From Barcelona tours to fine dining, Barcelona and has something to offer each and every one of its many visitors.

יום שבת, 10 במרץ 2012

קבלה


הקבלה נמצאת במרכזה של המסורת המיסטית ההודית במשך אלפי שנים ומשמשת לדרך של התפתחות אישית והגשמה עצמית. שורשיה נמצאים אי שם בפרובאנס, דרך צרפת ובצפון ספרד בשלהי המאה ה- 12 לספירה.

לקבלה הייתה השפעה עצומה על המסורת היהודית ועליה התבססו תנועות רוחניות רבות, ביניהן השבתאיות והחסידות. המחשבה הקבלית מתמקדת בשאיפתו של המקובל כמיסטיקן להתאחד איחוד רוחני ותודעתי עם האלוהות, תוך צמצום פערים בינו לבין העולם הגשמי בו הוא חי. עם זאת, חשוב לזכור כי קבלה ומיסטיקה יהודית נחלקת לשני זרמים: הראשון הוא זרם תאוסופי-תאורגי העוסק בעיקר בלימוד המהות האלוהית ועשר הספירות באמצעות ספר הזוהר והשני הוא זרם של קבלה אקסטטי העוסק בהיבט החווייתי של הקבלה ובשימוש בטכניקות מעשיות (כישופים מעשיים).

קבלה – קצת היסטוריה

משמעות המילה קבלה היא "גילוי" של מהותו הפנימית של האדם. בבסיסה ניצבת מפת עץ החיים, שהינה דיאגרמה העוסקת בתודעת האדם. הקבלה משמשת השראה מתמדת למחפשי האמת, מבטאת את הקשר שבן חיינו הגשמיים לחיינו הרוחניים והיא גם מציעה תשובות הגיוניות על כל השאלות הנצחיות: כיצד נוצר העולם, מה מקומינו בו, מטרותינו ואפילו – מה היינו בגלגולים הקודמים. במשך שנים רבות מעמדה לא היה ברור כ"כ והעיסוק עצמו בקבלה נחשב למסוכן ומיועד אך ורק לרבנים וצדיקים גדולים. אומנם היום המצב שונה והקבלה פתחה את שעריה בפני כל המבקשים לדעת את האמת ולהתקרב לבורא עולם. 



קבלה ומיסטיקה – המצב כיום

כחלק מהגלובליזציה העולמית והדתית בפרט, והמודעות הגוברת לקיומו של הצד האחר של החיים, זוכה הקבלה היהודית לעדנה מחודשת. וזוהי לא סתם עדנה אלא הכרה עולמית חסרת גבולות שבאה לידי ביטוי בהמוני מאמינים מכל קצבות תבל, לא רק יהודים, ובאינספור כוכבי תעשיית הבידור העולמית כמו מדונה, דמי מור, אשטון קוצ'ר, גאי ריצ'י, דונה קארן ואחרים המגלים עניין רב בלימוד קבלה ומיסטיקה יהודית. לאור המצב נפתחו ברחבי העולם סניפים של מרכז הקבלה הישראלי, בהם ניתן ללמוד אודות נסתרי הבריאה, לפי נקודת ראיה יהודית.

קבלה ומיסטיקה – הלימודים

כשהרב קוק, הרב הראשון של ישראל, נשאל מי יכול ללמוד קבלה הוא השיב ללא היסוס: "כל מי שרוצה!". והכוונה היא לכל אחד ואחת שרוצה לגלות לשם מה הוא חיי, ללא קשר לרמת הדתיות ואפילו ללא קשר לדת עצמה. זוהי למעשה הבדיקה העצמית היחידה שיש לערוך בטרם מתחילים להתעניין בלימודי קבלה – האם יש באדם את הרצון לגלות את תכלית החיים.