יום ראשון, 2 באוקטובר 2011

משרדי תיווך בכפר סבא


תיווך בכפר סבא הפך לאחד הביטויים הפופולאריים והנדרשים בתחום הנדל"ן בישראל, זאת מפני ששוק הנדל"ן בכפר סבא, שהתאפיין עד לפני כשלוש ארבע שנים כשוק רגוע ולא מבשר עתיד גרנדיוזי לנכסים ולבעליהם, הפך בימינו לפנינת הנדל"ן של אזור השרון ואזור המרכז בכלל.

תחילה אלה היו משפחות צעירות וסטודנטים שחיפשו אלטרנטיבה ליוקר המחייה בתל אביב ובערים השכנות כמו רמת גן, גבעתיים, פתח תקווה וכו'. אליהם הצטרפו משפרי דיור מאזור השרון שמצאו בכפר סבא אזור איכותי וקרוב מאוד למרכז. כיום, מי שרוכש דירה בכפר סבא שייך למעמד סוציו אקונומי יחסית גבוה, בעיקר בשל המחירים הגבוהים לנדל"ן, לשירותיים עירוניים ולחינוך. 

משרדי תיווך בכפר סבא


משרדי תיווך בכפר סבא – דירות להשכרה

כל מי שמבקש היום לשכור דירה בכפר סבא, יצליח לעשות כן רק באמצעות משרדי תיווך בכפר סבא. עד לפני כמה שנים, דירות להשכרה זה משהו שאפשר היה למצוא דרך מודעות בעיתונים או חברים. כיום, כשהשוק לוהט והביקושים מייצרים פער ענק בינם לבין ההיצע בפועל, יותר ויותר אנשים פונים לתיווך. הנה כמה דוגמאות.

דירת קרקע שהיא יחידת דיור צמודה לווילה פרטית בשכונת קפלן, כחדשה עם מזגן ורהיטים מוצעת היום להשכרה ב- 3,000 שקל בחודש. דירת חדר וחצי ברחוב רוטשילד במרכז העיר, משופצת ומאובזרת בקומה שנייה מתוך 3 עולה 2,600 שקל בחודש. דירת שלושה וחצי חדרים בשכונת משה שרת הוותיקה, תעלה 4,200 שקל.

משרדי תיווך בכפר סבא – דירות למכירה

משרדי תיווך בכפר סבא מציעים לא רק דירות להשכרה אלה גם דירות יד שנייה למכירה, ולעיתים גם דירות חדשות בפרויקטים חדשים שכעת נמצאים בשלבי הבנייה. בדומה לשוק הדירות החדשות, גם שוק דירות היד שנייה מתאפיין היום בביקושים גבוהים ובמחירים שמסרבים לעצור ולרדת. 



כך למשל, דירת 5 חדרים במרכז העיר בשטח של כ- 135 מ"ר תעלה לכם כ- 1.7 מיליון שקל. דירת 4 חדרים בשכונת הדרים החדשה, בשטח של 120 מ"ר תעלה כ- 1.6 מיליון שקל.

כיצד לחפש דרך תיווך בכפר סבא

כדי למצוא משרדי תיווך בכפר סבא, אין צורך ללכת רחוק ואפילו אין צורך לצאת מהבית. תיווכים רבים פתחו היום אתרי אינטרנט בהם ניתן לקבל את כל האינפורמציה הדרושה, לשוחח עם מתווך ואפילו לסגור עסקה. במידה והינכם יודעים את האזור בו תרצו להתגורר, כדאי לפנות לתיווך באותו האזור או באותה השכונה. בדרך כלל לתיווכים מקומיים ישנו מאגר גדול יותר של דירות ונכסים באזור, מאשר לרשתות תיווך גדולות במרכזי ערים.