יום שישי, 9 בספטמבר 2011

אל תפיל את המיליון לילדים


אל תפיל את המיליון לילדים

הילדים הם צופי הטלוויזיה העיקריים, בסופו של דבר הם אלו שמחליטים מה נראה בטלוויזיה (גם אם יש להם אחת כזו בחדר). בחירה של הילדים בתוכניות טלוויזיה היא לא רעה, ברוב המקרים יש להם טעם טוב והם בוחרים בתוכניות הכי איכותיות. ילדים רבים אוהבים לצפות בתוכנית אל תפיל את המילון, הם יושבים עם הוריהם במתח מול המסך ועונים על השאלות, לעיתים טוב יותר מהוריהם.


בעקבות הצלחת השעשועון אל תפיל את המיליון בקרב ילדים החליטו להוסיף לתוכנית אל תפיל את המיליון גם אל תפיל את המיליון לילדים. התוכנית אל תפיל את המיליון לילדים מצולמת בשיתוף פעולה מיוחד בין ערוץ 2 – קשת לבין ערוץ הילדים.



מהו אל תפיל את המיליון לילדים?

בשעשועון אל תפיל את המיליון לילדים לקחו את הפורמט המקורי ויצרו פורמט שיתאים יותר לילדים. בפורמט זה במקום מיליון השקלים (שהמתמודדים צריכים לשמור שלא יפלו בעקבות תשובה לא נכונה) מציבים על הדלפקים מטמון עליו צריך לשמור. 

בשעשועון אל תפיל את המיליון לילדים החליפו את הכסף במטמון על מנת להוריד את המסרים החומריים שמייצגים שטרות הכסף, מסרים שנתפסים כפסולים עבור הילדים. החלפת מיליון השקלים במטמון לא משנה את העובדה שהמתמודדים זוכים בפרס. ככל שהמתמודדים שומרים על יותר מטבעות של המטמון כך הם מקבלים יותר פרסים.

אל תפיל את המיליון לילדים – איך משחקים?

אל תפיל את המיליון לילדים מאוד דומה לאל תפיל את המיליון למבוגרים. הילדים משחקים עם הורה, יחד כזוג הם צריכים לענות על חמש שאלות טריוויה בכל סיבוב. השאלות הן במגוון נושאים הבוחנים ידע כללי. להורה ולילד המתמודדים בשעשועון אל תפיל את המיליון לילדים יש כחצי דקה לבחור בתשובה נכונה ולהניח עליה את המטמון. במידה והם צדקו ובחרו בתשובה הנכונה הם עוברים לשלב הבא, במידה ולא צדקו והמטמון נפל הם נפסלים.

הפרסים למתמודדים שהצליחו לשמור על המטמון הם פרסים שכל ילד אוהב, בניהם קורס גלישת גלים, אייפוד, מערכת כלי נגינה ועוד.

הרשמה לאל תפיל את המיליון לילדים – במה זוכה ההורה?

הרשמה לאל תפיל את המיליון לילדים עם הילד שלך אולי לא תזכה אותך בפרס כספי גבוה אך היא תאפשר לך לחוות חוויה מיוחדת (שלא כל הורה זוכה לה) עם הילד שלך. אתם תלמדו יחד לתוכנית ובסופו של דבר תזכו בחוויה המיוחדת מכל ותצטלמו לתוכנית אל תפיל את המיליון וכל החברים והמשפחה יצפו בכם.


יום שלישי, 6 בספטמבר 2011

בתים למכירה בכפר סבא


בתים למכירה בכפר סבא

בתים למכירה בכפר סבא, הפכו היום לאחד המצרכים המבוקשים בשוק ובדומה לבתים ולדירות בתל אביב ובשאר אזורי מרכז הארץ ואזור השרון, מחיריהם זינקו בשנים האחרונות בעשרות אחוזים. כבר לא מדובר בזוגות צעירים ומשפחות מעוטות יכולות שחיפשו מפלט מיוקר המחייה בהרצליה וברעננה אלא משפרי הדיור בעלי אמצעים מהערים הסמוכות וגם מתל אביב. מפני שכפר סבא מציעה היום את השילוב הייחודי של קרבה למרכז ולצירי התחבורה הראשיים ושל איכות חיים כפרית ואקולוגית. שכונת כפר סבא הירוקה היא הדוגמא המצוינת לכך – סביבת מגורים בעלת צביון כפרי וחיי קהילה תומכים, דירות בסטנדרט בנייה בינלאומי ונגישות מקסימאלית לצירי תחבורה ראשיים. 



בתים למכירה בכפר סבא – חדש או ישן?

השוק של בתים למכירה בכפר סבא מציע לרוכשים מגוון רב של אפשרויות, אם כי בשל הביקושים הגבוהים ההיצע הוא יחסית לא גבוה. ישנם בתים חדשים וישנם בתים ישנים, כאשר העדיפות מושפעת בעיקר מהתקציב. היתרון של דירה חדשה ידוע לכולם אך אין לשכוח כי מרבית הקבלנים המוכרים היום דירות בכפר סבא מוכרים אותן על הנייר. זה כמובן כרוך בסיכון והוצאות על שכר דירה. לעומת זאת, כולנו גם מודעים ליתרונות של דירות יד שנייה: הן יותר זולות והרוכשים מקבלים את המוצר ליד. אך גם כאן קיימים חסרונות לא מעטים: השקעה בשיפוץ, רישום בטאבו (שלעיתים יכול להפוך לסאגה מתמשכת ולא נעימה) וכמובן ירידה בערך הנכס (בלאי).

בתים למכירה בכפר סבא – איפה לקנות?

לכל המחפשים היום בתים למכירה בכפר סבא ומתלבטים באיזו שכונה עדיף לקנות, כדאי קודם כל להחליט מה מטרתו של הנכס. האם זה נכס להשקעה עבור השכרה לסטודנטים – אז כדאי שיהיה בסמוך למכללת בית ברל, האם זה נכס להשכרה עבור משפחות אמידות – מוטב שיהיה בסמוך לעורקי התחבורה הראשיים או בסמוך למתחם ההיי-טק או האם זה נכס למגורים – רצוי שיהיה ממוקם בשכונה חדשה ואיכותית, בעלת תשתיות מפותחות ובקרבה למוסדות חינוך.

בתים למכירה בכפר סבא – כמה עולה?

מחירי בתים למכירה בכפר סבא זינקו בשנים האחרונות בעשרות אחוזים. אם בתחילת העשור, דירת 4 חדרים מרווחת כחדשה נמכרה בכ- 600 אלף שקל, הרי היום מחירה טיפס לכ- 1.7 מיליון שקל. הנה כמה דוגמאות מהשטח: דירת 4 חדרים בשטח 117 מ"ר במרכז העיר, סמוך לקניון G והפארק העירוני מוצעת היום למכירה תמורת 1.65 מיליון שקל. דירת דופלקס 160 מ"ר בשכונת הדרים החדשה, במצב מעולה עם חנייה ומעלית מוצעת למכירה בתמורת 1.93 מיליון שקל.