יום שישי, 26 באוגוסט 2011

כוכב נולד לילדים


כוכב נולד לילדים

משתתפי כוכב נולד היו צריכים להגיע קודם כל לגיל שש עשרה לפני שיכלו להשתתף בתוכנית. ילדים רבים התנגדו לכך ובצדק, מדוע רק מגיל שש עשרה ניתן להתפרסם ולשיר?
הילדים של היום מתבגרים הרבה יותר מהר, מה שנראה לנו מוקדם בגיל שלוש עשרה נראה להם כבר אפשרי ואף רצוי בגיל זה. אם אנחנו עוד הרגשנו ילדים בגילאים אלו הם כבר מרגישים שהם מגשימים את עצמם.

בהפקת כוכב נולד לילדים הבינו שגם ילדים יכולים לעלות על במת כוכב נולד ולשיר ולכן החליטו להפיק תוכנית חדשה כוכב נולד לילדים. בנוסף לכך הם חוגגים עשור לכוכב נולד ורצו לצאת בתוכנית חגיגית נוספת לכבוד עונה זו.





ההורים של ילדי כוכב נולד לילדים

יש כמה סוגים של ההורים לילדי כוכב נולד. יש את ההורים הלוחצים והמלחיצים, ההורים החוששים וההורים התומכים. ההורים הלוחצים והמלחיצים אלו הורים שמוכרים לנו עוד מילדות, לכל אחד היה מישהו בכיתה, ילד חמוד אך לא כל כך מוכשר שאימו התעקשה שיהיה בפסטיגל, לעיתים קיבלו אותו והוא היה מאושר אך לרוב הילד התאכזב מכיוון שלא קיבלו אותו ובכלל זה לא מה שהוא חלם לעשות. יש את ההורים החוששים שלא יודעים אם בנם מוכן להשתתפות בתוכנית כוכב נולד לילדים כי אולי זה יותר מדי עבורו, אך מצד שני הילד רוצה ויודע שהוא יכול.

הורים, עליכם לתמוך בילדכם בהחלטתו, לא לדחוף או להלחיץ אותו ולרשום אותו מבלי שירצה לתוכנית כוכב נולד לילדים כי אז רוב הסיכויים שהוא לא יתקבל וגם לא ייהנה. אם זוהי בקשתו תמכו בו, הסבירו לו את כל הקשיים מהם אתם חוששים ואם הוא עדיין יהיה מעוניין תמכו בו ולכו איתו לאודישנים של כוכב נולד לילדים.

הרשמה לתוכנית כוכב נולד לילידים

כהורים התומכים ברצונו של ילדכם להירשם אל כוכב נולד לילדים - עזרו לו להירשם. על הילדים להיות מעל גיל שמונה ומתחת לגיל ארבע עשרה. בתהליך ההרשמה של כוכב נולד לילדים יש צורך למלא טופס אינטרנטי קצר עם פרטים אישיים ולשלוח להפקה.

תוך זמן קצר ההפקה אמורה לחזור אליכם עם הזמנה רשמית לאודישנים. קרן פלס היא אחת השופטות בתוכנית כוכב נולד ויהיה מעניין לראות את האינטרקציה שלה עם הנוער המוכשר. 



וויפאאוט 2


וויפאאוט 2

לרוץ, לקפוץ, להשתולל, לעבור בין מכשולים מסובכים ומחליקים כדי לא ליפול לבריכות המים והבוץ – כל זאת ועוד מחכה לנו בתוכנית וויפאאוט 2. אם חיכיתם לעונה הראשונה של וויפאאוט אחרי שראיתם את התוכניות של מדינות אחרות בעולם, אז לתוכנית וויפאאוט 2 אתם בוודאי מחכים עוד יותר.

וויפאאוט 2 – למה אנחנו כל כך אוהבים את התוכנית?

וויפאאוט 2 הוא מסלול מכשולים מצחיק ומחליק, כל המתמודדים מתבקשים לעבור בין בריכות בדרכים מיוחדות, כמו לקפוץ על כדורי ענק מחליקים, לעבור בין קיר האגרופים מבלי ליפול לבריכת בוץ ועוד. כשאנחנו צופים בתוכנית אנחנו מרגישים שוב איך זה להיות ילדים, איך זה לצפות במתמודד שצריך לרוץ ולהירטב ולצחוק מבלי שיגידו לו שזה לא לגילו.

הרי כולנו עדיין ילדים באיזשהו מקום (גם אם הוא נסתר), כולנו היינו רוצים לנסות לעבור את מסלול המכשולים הזה (אולי לא כולם היו רוצים שכל עם ישראל יצפה בהם עושים זאת), וכולנו נהנים וצוחקים לצפות באותם מתמודדים עפים באוויר או נופלים לבריכת מים. לכן כולנו אוהבים לצפות בוויפאאוט ומצפים לתוכנית וויפאאוט 2.


במה שונה ווייפאוט 2 מהעונה הראשונה?

מסלול וויפאאוט 2 תהיה שונה מעט מהמסלול המוכר לנו מהעונה הראשונה של וויפאאוט. בדומה לעונה הראשונה ההפקה של וויפאאוט 2 מעוניינת לבחור במתמודדים מצחיקים ומיוחדים יותר. מתמודדים שיגיעו בתלבושות מיוחדות, ימציאו לעצמם שם מיוחד ויצחיקו את הקהל בבית לא רק בגלל הסלטות המיוחדות שהם יעשו במהלך המסלול, אלא גם מתחפושת שלהם ומסיפורים שיספרו לפני כל מסלול.

הרשמה לתוכנית וייפאאוט 2

העונה הראשונה של וויפאאוט נגמרה לא מזמן ומאז הפקת התוכנית קיבלה טלפונים רבים מצופים שאהבו את העונה הראשונה ורצו לדעת מתי תשודר וויפאאוט 2. כמו כן קיבלה ההפקה בקשות רבות של אנשים המעוניינים להירשם לתוכנית.

ההרשמה לתוכנית וויפאאוט 2 כבר החלה, אם אתם מעוניינים להירשם אל וויפאאוט 2 היכנסו לדף ההרשמה של וויפאאוט 2, שם תתבקשו למלא את טופס קצר. חשבו על סיבות שמתאימות לרוח התוכנית ואולי תזכו להתמודד במסלול המכשולים המטורף בעולם. המתמודדים שיזכו לטוס למסלול וויפאאוט 2 יטוסו לארגנטינה שם נמצא המסלול ומצולמת התוכנית.

עד שיודעו לכם אם התקבלתם לתוכנית או עד שתתחיל וויפאאוט 2 אתם מוזמנים לשחק באתר של ערוץ עשר במשחק מחשב של וויפאאוט, במידה ותצליחו במשחק תוכלו לזכות בפרסים.

יום רביעי, 24 באוגוסט 2011

מיסטיקנים און ליין


מיסטיקנים און ליין – ייעוץ מיסטיקה בטלפון
ודאי שמעתם כבר על שירות מיסטיקנים און ליין – שירות המיסטיקה המוביל בישראל. מדובר בשירות ייחודי, המאפשר לכם להתייעץ עם מיטב המיסטיקנים של ישראל בשיחת טלפון פשוטה. לא צריך כרטיס אשראי, אין התחייבות מראש ורק אתם קובעים את אורך השיחה. כדי לעזור לכם לבחור את המיסטיקן שלכם, ריכזנו עבורכם מידע לגבי סוגי המומחים בשירות:

קבלה ויהדות


אנו ממליצים מאד להתייעץ עם מומחי הקבלה של שירות מיסטיקנים און ליין. ניתן לקבל שירותים מגוונים מאנשי קבלה: בדיקת שמות, שינוי שם, תחזית אישית, בדיקת התאמה זוגית, קבלת ברכה לפוריות, ברכה למציאת אהבה, ברכה לשלום בית, הסרת קללות, הסרת עיכובים במזל, קמעות, פתיחת מזל, קריירה, כספים, זוגיות ועוד... הקבלה היא תורת הסוד של היהדות ובאמצעות נוסחאות סודיות ניתן להכניס הרבה שפע ושמחה לחיים.



תקשור עם עולמות עליונים

מתקשרים מסוגלים לתקשר עם מימדים גבוהים של המציאות שלנו. יש מתקשרים שמתקשרים עם יישויות אור, עם מלאכים, עם נשמות טועות, עם נשמות שעברו מן העולם, עם האני הגבוה שלנו ועם מדריכים אישיים. בשירות מיסטיקנים און ליין, תוכלו למצוא מתקשרים מדהימים, המסוגלים לספק ייעוץ והכוונה בכל תחומי החיים: קבלת החלטות קשות, יציאה מדיכאון, מציאת אהבה, פתיחת מזל, חיזוי עתידות, קריירה, לימודים ועוד. ייעוץ עם מתקשר יכול להשנות את מהלך החיים.

נומרולוגים בשירות מיסטיקנים און ליין

נומרולוגים הם מיסטיקנים המספקים תחזיות אישיות מדויקות להפליא ע"ס השם המלא שלכם ותאריך הלידה. שירות מיסטיקנים און ליין מאפשר לכם לקבל תחזית מדויקת לגבי עצמכם ולגבי הקרובים לכם: מתי אכנס להריון? האם בן הזוג מתאים לי? מתי הילד ימצא אהבה? מתי נצא מהדיכאון? מתי כדאי לעבור דירה?  מומחי נומרולוגיה התפרסמו מאד בתקופה האחרונה בזכות תחזיות מדויקות להפליא למאזינים ברדיו. התקשרו גם אתם לקבל תחזית אישית מדויקת. חשוב לציין כי בשונה מהרדיו, השיחה היא דיסקרטית לחלוטין – "אחד על אחד".

אסטרולוגיה

מפה אסטרולוגית היא כמו צילום רנטגן לנשמה. שירות מיסטיקנים און ליין מפגיש אתכם עם אסטרולוגים מובילים בישראל, התקשרו עכשיו לקבלת תחזית אישית. כל אחד רוצה לדעת מה יהיה איתו בעתיד, מתי תגיע אהבה, האם להתפטר מהעבודה, והאם הגיע הזמן להתחתן... התקשרו עכשיו אל טובי האסטרולוגים של ישראל.

יום ראשון, 7 באוגוסט 2011

תקשור רוחני


תקשור רוחני
החיבור למחשבות על גבוהות ולאני האינטואיטיבי, היודע מה טוב ומה רע, לא מפחד מכלום וטומן בתוכו המון פוטנציאל למימוש העצמי - זה, מה שמציע לנו תקשור רוחני. משה רבנו, שקיבל את התורה שלנו בהר סיני, עשה זאת באמצעות תקשור רוחני -  יצירת קשר עם אלוהים לקבלת הנחיות להדרכת עם ישראל וחובה היה לקבלן. גם באיסלם, הנביא מוחמד תקשר עם המלאך ג'יבריל ודרכו קיבל את תורתו לעם.

יש דוגמאות רבות, פחות ידועות אולי, לאנשים ששימשו כשליחים של אלוהים, מלאכים
או ישויות. לתופעה זו עדיין לא נמצא הסבר מדעי, בעיקר מפני שמדובר בתחושות סובייקטיביות של האדם כמו שמיעה, ראיה, תחושות ורגשות. עם זאת, מאז ומתמיד, תקשור רוחני היה נפוץ בחברה האנושית ואנשים מכל שכבות האוכלוסייה וקהילות דתיות, ראו בו כלי נפלא להצצה אל העולם הנמצא מעבר לתחושותינו הפיזיות.


תקשור רוחני – חיבור אישי

תקשור הוא כאמור הליך של יצירת קשר עם ישויות עליונות במטרה לקבלן מהן הדרכה, הכוונה או תשובה לשאלה כלשהי. מכאן, אנו מדברים על הליך מאד אינדיווידואלי, במהלכו המידע שמקבל האדם הוא מאד אישי ולרוב מובן רק לו.

תקשור מאין זה יכול להתבצע במספר רב של דרכים: חלימה שהיא הדרך הנפוצה ביותר, כתיבה או ציור אינטואיטיבי, קריאה בקלפים או בקפה ואפילו חיזויים. הוא יכול לקרות לאדם באופן מפתיע, ככה סתם באמצע יום העבודה או באמצע נסיעה והוא גם יכול להתרחש באופן מודע, כשהאדם עושה מדיטציה או מבקש ליצור קשר עם מישהו ספציפי.

תקשור – פנייה למומחה

צריך להסביר את זה כמו שצריך: תקשור רוחני הוא תהליך אינטימי שכמעט כל אחד יכול לחוות עם עצמו. העניין הוא שרובנו לא מספיק רגישים ומדויקים להבין מה אנחנו מרגישים או מה המסר הרוחני שאנו מקבלים. מתקשרים מומחים נולדים עם יכולת יוצאת דופן ובמהלך השנים הם מחדדים את החוש השישי שלהם.

בשביל זה, אנשים פונים למתקשרים רוחניים שתפקידם להאיר להם את הדרך ולהיות עבורם מתווך. משימה זו דורשת מהם אמינות רבה, מסירות ואהבה אינסופית, במיוחד כשמדובר בפרטים מאוד אישיים מחייו של האדם.

תקשור רוחני – אפשר גם ללמוד

תקשור רוחני, להבדיל מהסטיגמה כי זהו כישרון מולד בו בורכו בודדים, היא למעשה יכולת שיש לכל אחד מאיתנו. אך במרוץ החיים המטורף, כשכולנו סובלים מחוסר זמן, אנו לא מצליחים להשתמש בה כראוי.

תקראו לזה "העין השלישית" או "החוש השישי" אך את התקשור הרוחני יכול לעשות כל אחד. כל מה שצריך זה ללמוד כמה טכניקות מהמומחים והכי חשוב – להיות אדם בעל מודעות אישית גבוהה.