יום ראשון, 26 בדצמבר 2010

החזרת אהבה


כל מי שחווה אהבה נכזבת, לילות הארוכים ללא שינה, אובדן, צער ושברון לב, יעשה הכול כדי להחזיר אליו את האהבה. חסידי המיסטיקה טוענים בלהט כי  החזרת עבודה פועלת. במקרים רבים כאשר יש משברים בזוגיות, כאשר רק צד אחד מאוהב או כאשר אחד מבני הזוג חדל לפתע לאהוב, זה הזמן לפעול בתחום של החזרת האהבה.

החזרת אהבה- טיפים וסגולות מועילות

  • פרחי האהבה- פעמיים בשבוע, ביום שני וביום חמישי, יש לקחת קופסת שימורים ריקה ונקייה, להניח בתוכה את תמונת האהוב ולשים על האש.  על תמונת האהוב יש לכתוב את שמו ואת שם אמו, לשפוך לתוך הקופסה שקית של פרחי אהבה וללחוש את הפסוק הבא: "כשם שדברים אלו נשרפים כך יישרף לבו של אהובי ויחוש געגועים עזים ויחזור אליי ויאהב אותי אהבה אמיתית וכנה"

  • חומר מיסטי המונע בגידות - לקחת את תמונת הבוגד, להוסיף חומר מיסטי, לעטוף בנייר כסף ולקבור באדמה. את מקום הקבורה יש להשקות בכוס מים וללחוש עשרים ושתיים פעמים את שם הבוגד ואת שם אמו. מיסטיקנים רבים טונים כי זוהי סגולה מוכחת של החזרת אהבה.

  • זרעי אהבה- זרעי אהבה מיועדים לכל מי שחווה עיכובים בדרך לחופה. כדי למנוע את העיכוב יש להכניס למעטפה את תמונות בני הזוג,  להוסיף את זרעי האהבה ולקבור באדמה. מומלץ ללחוש עשרים ושתיים פעמים את שמו של בן הזוג המעכב את הנישואין, את שם אמו ולדמיין אתכם עומדים תחת החופה.

  • טיפות אהבה - טיפות אהבה ידועות כחומר מזרז בתחום של החזרת אהבה. כל יום צריך לטפטף שלוש טיפות על תמונת האהוב במשך עשרים ואחד ימים.
החזרת אהבה


החזרת אהבה לפי תורת הקבלה

  • לפי הקבלה לשם הניתן לתינוק בשעת הלידה יש משמעות ויכולת להשפיע על גורלו ועל נתיבי חייו. כאשר חווים אהבה נכזבת מומלץ לשנות את השם. החזרת אהבה תיעשה באמצעות שינוי השם ושינוי נתיב הגורל.

  • חשוב לדעת כי כאשר רוצים לבצע החזרת אהבה באמצעות שינוי השם לא כדאי לעשות זאת לבד. מומלץ להתייעץ עם מומחים בתורת הקבלה על אודות השם החדש. לעתים שינוי שם לא נכון יגרום למזל רע ולא יפעל בכיוון הרצוי. 


יום שני, 20 בדצמבר 2010

לעוף על המיליון


לעוף על המיליון היא תוכנית כסף חדשה בערוץ 10 – כל יום שני בשעה 21:00  בערב תמצאו אותנו מול המסך מתחרים בבית מול המתחרים בטלוויזיה. מדובר באחלה תוכנית, קצת דומה לתוכנית של קשת "אל תפיל את המיליון" אבל הקצב שונה, המשחק שונה והמיליון אותו המיליון.



המנחה הלא מוכר, שהוא גם חבר של אפרת גוש, עושה אחלה רושם. קליל, מצחיק, שנון ונותן למשחק לזרום בלי לקחת אליו יותר מדי את אור הזרקורים. כל מתמודד מקבל את דקת התהילה שלו בניסיון לנצח את המתמודד הראשי – המיליונר הפוטנציאלי!

לעוף על המיליון – מהם חוקי המשחק?
 
חוקי המשחק של לעוף על המיליון הם די פשוטים. ישנו מתמודד אחד כמו ברוב השעשועונים, שמתחרה מול 10 מתמודדים אחרים. כל אחד מהמתמודדים, כולל המתמודד הראשי עומד מעל בור, כן ממש בור. בכל שלב במשחק בו מתמודד מפסיק בהתמודדות של השאלות – הוא פשוט נופל לתוך הבור. לא ברור לאן הוא נופל, אם זה מפתיע או כואב – אבל זה קורה וזה מצחיק בטירוף! זה מצחיק במיוחד כשזה קורה במפתיע...

לכל אחד יש 20 שניות לענות!

בכל פעם, המתמודד הראשי של לעוף על המיליון בוחר לעצמו מתמודד אחר מולו הוא יתחרה באותו הסיבוב. התחרות היא על שאלות טריוויה לא קשות במיוחד שהולכות ונעשות קשות. לכל מתמודד יש במצטבר 20 שניות לענות על השאלות השונות. כל פעם מורידים מה-20 שניות את השניות שלקח  למתמודד לענות על השאלה האחרונה. כלומר כמעט תמיד מי שגמר את ה-20 שניות שלו הפסיד את המשחק ויעוף מהתוכנית לעוף על המיליון.

מטבעות עם כסף!

העניין הוא שכל מתמודד עומד על מטבע עם ערך כספי. יש 5 זוגות של מטבעות בערכים הללו: שקל,5000,10000,20000,50000.  כלומר הכי מבאס לנצח מתמודד שעמד על מטבע של שקל אחד (כמו שקרה למתמודד הראשון בתוכנית לעוף על המיליון), והכי כיף לנצח מתמודד שעמד על מטבע של 50,000 ₪. 

אפשר לברוח עם הכסף של לעוף על המיליון

מה שטוב במשחק הוא שיש  תחנות יציאה. כל 3 תורות או יותר נכון 3,2,3.... ניתן לפרוש מהמשחק עם הכסף בכיס. זה יכול להיות כמה עשרות שקלים או אפילו כמה מאות – שווה. העניין הוא שרוב האנשים מתפתים ללכת עד הסוף ואז נופלים... 

לעוף על המיליון היא אחלה תוכנית מרעננת ומהירה – מומלץ מאד.


יום ראשון, 19 בדצמבר 2010

צימרים עם נוף


צימרים עם נוף הם פרמטר חשוב בבחירת החופשה המועדפת. הנופים הנשקפים מבעד לחלונות הצימרים, הקרבה לטבע, השילוב בין האירוח המעולה לבין המגע עם פלאי הטבע והדרו. הם חוויה שלא משאירה אף אחד אדיש. בצפון ובדרום פזורים הרבה צימרים עם נוף. בכתבה זו נסקור בקצרה מקומות מיוחדים עם נופים מרהיבים שבהם נמליץ לבלות את החופשה.

צימרים עם נוף בחרמון וברמת הגולן

צימרים עם נוף בפסגת החרמון הם צימרים המזכירים חופשות רומנטיות באירופה. בתקופת החורף אזור החרמון מציע צימרים חמים מאובזרים בכל מה שצריך וקרובים לאתרי הסקי. גם השהות הנעימה בצימרים המחוממים אל מול הנוף המושלג והלבן הנשקף מבעד לחלונות מרגיעה את הנפש וממלאת אותנו בכוחות מחודשים. 



צימרים ברמת הגולן משקיפים אל פסגות ההרים, על הפריחה ונהנים מהקרבה אל שפע המפלים והנחלים הרבים .  בדרום רמת הגולן אפשר לשכור צימרים המשלבים מצד אחד את הנופים ההררים של רמת הגולן ומהצד השני את נופי הכינרת ואת מימיה הכחולים.

צימרים עם נוף בעמק החולה

עמק החולה מציע מבחר גדול של אפשרויות של טיולים וסיורים. צימרים בעמק החולה אטרקטיביים ביותר בעונה של נדידת הציפורים. בזמנים אלו אפשר לחזות בלהקות הציפורים החונות לזמן קצר בעמק החולה.

צימרים עם נוף בגליל המערבי

צימרים באזור הגליל המערבי אטרקטיביים בעיקר בשל מסלולי הטיולים הרבים שהם מציעים. מסלולי הטיולים מתאימים למטיבי לכת וגם למשפחות עם ילדים. הצימרים מאובזרים באביזרים מפנקים, כיף לטייל במסלול ולחזור בערב אל צימר מלטף ומרגיע.

צימרים עם נוף


צימרים בדרום הארץ

צימרים בדרום מציעים נוף ואקלים מדברי. סמוך למסלולי הטיולים הרבים בדרום הארץ מציעים יישובים רבים צימרים חדשים ויוקרתיים. השקט, המרחבים האינסופיים, הנוף השונה, האוויר הנקי, כל אלו ועוד מציפים אותנו, מרחיבים את חדרי הלב ומהווים יעד אידיאלי לחופשה .

צימרים עם נוף בגליל העליון

יש המכנים את אזור הגליל כארץ מפלי מים. חופשה באזור הגליל העליון היא טיולים אל מקורות מים צלולים, בילויים על יד מפלי המים ונשימה של  אוויר הרים צלול ונקי. בגליל העליון יש מאות צימרים המציעים נוף מהמם ואבזור יוקרתי כמו ג'קוזי, ברכה פרטית, מערכות קולנוע ביתיות ומטבחים מאובזרים.  

רייזרים



רייזרים – המילה האחרונה

את המהפכה שהביאו הרייזרים -  הדגמים החדשים של חברת פולאריס, מובילת השוק בתחום הטרקטורונים והריינג'רים, קשה לתפוס. כל מי שבקיא בתחום, מהצד החובבני או מהצד המקצועי, מתלהב כל פעם מחדש לשמוע על החידוש והפיתוח המוצלח של הדגם החדש, הדגם שלא מתאים כל כך לאף קטגוריה ספציפית, אולי רק בתחום הכיף ההנאה והפנאי.

אחת ההנאות הגדולות ברכיבה על הרייזרים, היא היכולת לחלוק את הכיסא עם עוד אדם, ולא לנהוג בו ביחידות. הרייזרים הם רכבי שטח קטנים, וקלים לנהיגה ולתנועה בשטח, מה שעושה אותם לאופציונאליים ביותר לטיולי שטח אתגריים ומהירים. אוהבי ומעריצי הענף ישמחו בהחלט לרכוש את הדגם הזה, יתפעלו וייהנו ביותר מהחידושים והנוחות ברכיבה על רייזרים, שללא ספק יהפכו להיות בני בית בכל משפחה היכולה להרשות לעצמה את הפינוק.

דגמי רייזרים מובילים

דגמי הרייזרים המובילים ביותר בשוק הוא הרייזר 800 של פולאריס, שנהייה המועדף על חובבי תחום הספורט המוטורי, וניתן לרכב עליו עד מהירות מקסימום של כ-101 קמ"ש. דגם חדיש יותר ממנו, הוא הרייזר 4, שמאפשר נסיעה משותפת של כ- 4 נוסעים הרפתקניים, דבר מלהיב כשלעצמו.

אמנם רייזר זה קצת כבד יותר מאחיו הגדול, והנסיעה המרבית המותרת עליו היא רק 98 קמ”ש, אך עדיין הוא מהווה אופציה נוחה לטיולי שטח אתגריים עם חברים, מבלי להשאיר אף אחד מאחור.

טיולי רייזרים בארץ

מתלהבים מהרייזרים ורוצים גם? אם המצב הכלכלי שלכם לא מאפשר לכם לרכוש את אחד הדגמים הללו, תוכלו להסתפק בינתיים בטיול רייזרים, ולהתאמן על רכיבת שטח אתגרית בארץ. ישנן חברות המציעות טיולי רייזרים הרפתקניים ברחבי הארץ, בו אתם יכולים להתנסות ברכיבה אישית על רייזר, ולהתפעל מיכולותיו. 

רייזרים פרטיים

לפני הנהיגה תעברו הדרכה קפדנית, ויש לזכור כי הרייזרים הם אינם צעצועים, ויש לנהגו בהם בזהירות רבה, על מנת למנוע תאונות, או נזק גופני, תוך הקפדה ברורה על כללי הבטיחות.

מחירים

ההנאות הגדולות בחיים עולות הרבה כסף, כך גם רכישת רייזרים. אם קיים בכיסכם סכום פנוי של כ- 50,000-100,000 שקלים, תוכלו להתחדש ברייזר חדש, מהיר ועצבני.

אם לא, תוכלו אולי לברר על דגמים זולים יותר, או דגמי יד שנייה. יש לזכור כי ההוצאה לא מסתכמת רק בזה, וישנן הוצאות לא צפויות כמו ביטוחים, תיקונים, תוספות וכיוצ"ב, שכדאי גם לקחת אותם בחשבון לפני שרוכשים את הרכב.

יום חמישי, 16 בדצמבר 2010

עומר שושני - הכנת סטייק


עומר שושני – איך מכינים סטייק

עומר שושני הוא שיף ידוע מאזור הצפון. מדי כמה שבועות, אנו שמחים להביא לכם כתבה שלו בתחום האוכל והקינוחים. הפעם עומר שושני ייתן לנו כמה טיפים בסיסיים בנושא בשרים ועשייתם. עומר שושני נחשב למומחה בתחום הסטייקים ואנשים מכל הארץ נוהרים כדי לאכול אצלו. ישראלים אוהבים סטייקים טובים. יאללה מתחילים.

נתח בשר איכותי
סטייק טוב מתחיל בנתח האיכותי. ברמת הגולן יש לנו בשר טרי נהדר. לא כמו של ארגנטינה, אבל באיכות הכי גבוהה שתמצאו בארץ. לפני הכנת ארוחת בשרים, יש לגשת אל קצב איכותי ולקנות סטייקים טריים. אם אתם הולכים לסופר (טעות), תשתדלו כמה שניתן לקנות "בשר אדום" או משהו שמזכיר בשר טרי.



איזה נתח מהפרה כדאי לבחור

זה כבר הפך לקלישאה, אבל עבור חובבי בשר קיים בעולם רק נתח אחד: אנטריקוט. בשר פילה פשוט לא מתאים לסטייק. אין בו מספיק שומן והוא לא מספיק עשיר בטעמים. סטייק אנטריקוט עבה הוא הנתח המושלם עבורכם.

ההכנה פשוטה מאד

קודם כל סוגרים את הסטייק על אש חמה. אפשר לשים מעט חמאה או שמן זית, זה עוזר לסגור אותו. רצוי להשתמש במחבת כבדה שאוגרת הרבה חום ולשים על חום גבוה. בגדול 2 דקות לכל צד אמור להספיק לנו. לא צריך לחתוך את הסטייק ולא צריך לבדוק יותר מדי, פשוט לראות בעין שהגענו אל צבע יפה ושחום.

שלב 2 – תנור

בשלב השני שמים את הנתח בכלי מתחת ומכניסים לתנור לעוד 3 דקות על חום 150. הבישול הנוסף עוזר לסטייק להיעשות עוד קצת מבלי לייבש אותו, זו השיטה של עומר שושני. שכן סגרנו אותו לפניכן בטיגון.

שלב 3

מוציאים את הסטייק אל קרש החיתוך, נותנים לו עוד 3 דקות להתקרר מעט ואז חותכים. ניתן להגיש ברצועות או בחתיכה אחת גדולה, רצוי בתוספת צ'ימיצ'ורי. אגב במהלך ההכנה רצוי להוסיף מלח גס בלבד. אין  צורך לטבל בשר אדום טרי – הוא פשוט טעים כמו שהוא.

בתיאבון!

עומר שושני – מתכוני בשרים
עומר שושני הוא שף המתמחה בין השאר בבשרים. עומר שושני מקפיד לקנות את הבשרים שלו היישר ממשחטות ברמת הגולן, ולכן הבשרים שלו טעימים כל כך. בשבועות הקרובים נפרסם כתבה נוספת אודות חוות הבקר ברמת הגולן. עומר שושני יסביר מהם סוגי הבקר שקיימים ואיך כל סוג משפיע על הארוחה שלנו. עומר שושני.

יום שישי, 10 בדצמבר 2010

טיול בפירנאים

מידע כללי - הרי הפירנאים : 
 

הרי הפירנאים הם רכס גבוה של כ – 2500 עד 3400 מטרים אשר מתפרסים על פני 450 קילומטרים, רוחבם הוא בין 70 ל – 100 קילומטרים והם נמתחים מן הים התיכון ועד הים האטלנטי. ההרים משמשים כגבול טבעי בין צרפת לספרד ובשל הקושי הרב בחצייתם הם הפכו לאזור מדולל אוכלוסייה בו האוכלוסייה הקיימת היא נבדלת מכל שאר ספרד.
טיול בפירנאים מספק נקודת מבט רחבה על חבל ארץ קטלוניה המפורסם מנקודת מבט תרבותית, מדובר על אזור טבעי ייחודי בו הנופים הם מהיפים בעולם. מרבית הרי הפירנאים בנויים סלע גיר ודולומיט ומעליהם יש יערות וצמחייה אלפינית נמוכה. העונה המומלצת ביותר לטיול בפירנאים היא יוני ספטמבר בה מזג האוויר אידיאלי.

מדוע טיול בפירנאים מומלץ ?

ראשית, חבל ארץ זו היא המתויירת ביותר בעולם. בכל שנה פוקדים עשרות מיליונים של תיירים את אזור זה, רובם כמובן מגיעים לערי החוף, לברצלונה ולאיים השונים אך רבים מהם גם מגיעים לערוך טיול בפירנאים אשר נחשבים לאחד מרכסי ההרים היפים בעולם.



למרות שאזור זה נחשב למוקד משיכה של תיירים רבים הוא בכל זאת הצליח לשמור על הטבע הנדיר שלו, אורח החיים השקט והנופים המרהיבים. כמו כן, במרבית הזמן הפסגות של הרי הפירנאים מושלגות, מדובר במחזה מרהיב ובייחוד לאוהבי השלג למיניהם.

מהם אתרי התיירות המומלצים ביותר בעת טיול בפירנאים ?

באזור ניתן לבקר בפארקים הלאומיים השונים כגון פארק אורדסה ופארק אגואס טורטס המפורסם בו תוכלו לחזות בריכוז גדול במיוחד של הרי קרן מחודדים, קרקסי קרחוניים ואגמים גבוהים. חשוב לדעת : הכניסה לפארק עם הרכב אסורה בהחלט בשל הצורך להגן על הטבע במקום. פארק מומלץ נוסף הוא פארק גברני בו תוכלו לחזות במפל הגבוה ביותר באירופה אשר גובהו הוא 430 מטרים.

טיול בפירנאים


עוד מימי הביניים חלב ארץ נו נחשבה לבעייתי למגורים ולכן יש אוכלוסייה קטנה במיוחד שחייה במקום, עובדה זו מאפשר לתיירים להציץ בחיי תושבי ספרד. הסגנונות האומנותיים באזור שונים מכל מקום אחר בספרד, הניב גם כן שונה וכך גם התפתחה לה תרבות חדשה לחלוטין. מומלץ לטייל בכפרים בסביבה ואם ניתן אז לשכור חדר ללילה באחד מהם במקום לישון במלון.
לאחר טיפול בפירנאים ניתן לתת גיחה קצרה אל העיר ברצלונה לפני שחוזרים לארץ, ליהנות מהחופים הנקיים שלה, מחיי הלילה, מפסטיבלי הרחוב הייחודיים ומהארכיטקטורה המפורסמת של העיר. 

טיולים בספרד


טיולים בספרד: יעדים מומלצים
ספרד היא אחד מהמקומות הנחשקים והפופולאריים ביותר לטיולים מסוגים שונים. טיולים בספרד מתאימים למשפחות, לחברים, לעמיתים מהעבודה ובעצם לכולם. העושר התרבותי, ההיסטורי והקולינרי שבספרד נותנים הרגשה של צבעוניות, דינמיות ובעיקר הנאה. מבחינת תיירות, ספרד מחולקת לכמה יעדים מומלצים, שכדאי להקדיש לכל אחד מהם ביקור מיוחד בן מספר ימים. 

בין היעדים המומלצים: סביליה, ברצלונה, מדריד, ולנסיה, האיים הקנריים, איביזה וקורדובה. היעדים עצמם שונים בנופים, באטרקציות ובסוגי הטיול המומלץ בהם. לקראת נסיעה לכל אחד מהיעדים יש להתארגן בהתאם ולבדוק המלצות מסע באשר לאטרקציות המקומיות. 



טיולים בספרד: פינוק קולינרי
כל מי שהיה בספרד ישמח לספר ולהמליץ לכם על המסעדות, בתי הקפה, האוכל הביתי והעושר הקולינרי. כמעט בכל סמטת רחוב ובמקומות מרכזיים בכפרים תוכלו להתרשם ממה שלמטבח הספרדי יש להציע לכם. כל עיר מיוחדת במטבח האופייני לה, אבל האוכל הספרדי בכללותו נחשב לאחד הטעימים והעשירים במטבחי העולם. בערים הגדולות תמצאו לרוב מסעדות גורמה המגישות בעיקר פירות ים, פאיות מסורתיות ויינות משובחים. בכפרים הקטנים תוכלו למצוא שווקים ססגוניים המציגים ירקות ופירות אקזוטיים. במקומות אלה תמצאו יותר מקומות המגישים אוכל ביתי, המתבסס לרוב על תבשילים פיקנטיים המשלבים ירקות וקטניות בבישול מסורתי.

טיולים בספרד: מסלולים ואטרקציות
ברחבי ספרד ומחוצה לה תוכלו למצוא מאות אתרים מומלצים ואטרקציות שכדאי לחוות. כל אחד מאיתנו אוהב זוג אחר של טיול, ומומלץ לבחור את האזור לפי סוג הטיול אותו תרצו לעשות. ברצלונה, מדריד וקורדובה הן ערים מרכזיות ומתאימות למי שאוהב את הנוף העירוני, המוזיאונים, הבנייה המודרנית, הקניות ובתי הקפה המפנקים. 

טיולים בספרד


לכל אוהבי האטרקציות במים, מומלץ להגיע לטנריף וליהנות מסקי מים, מגלשות, פארקי מים ענקיים ושלל חוויות. לאוהבי הסקי, האקסטרים ומסלולי ההליכה והרכיבה בשטח מומלץ להגיע לקוסטה בראווה או לחבל הפירנאים. כמובן שתוכלו למצוא גם אזורים המתאימים לחוויה שקטה ורגועה, חופים, גני חיות, מצנחי רחיפה ושלל אטרקציות נוספות באזוריה השונים של ספרד.

טיולים בספרד: מתי כדאי לנסוע?
מזג אוויר טוב הופך כל טיול למהנה יותר. אנחנו כל כך מחכים לחופשה שלנו, שמזג אויר נוח יכול רק לעזור לנו להגשים  את כל החלומות שלנו לגבי החופשה. ספרד היא מדינה גדולה ומזג האוויר בה משתנה מאזור לאזור. לפני נסיעה לקראת טיולים בספרד המרהיבה רצוי לבדוק את מזג האוויר ולהתאים את אזורי הטיול. החלק הצפוני מתאים לטיול בחודשי הקיץ וכך גם הכפרים הקטנים שלאורך הגבול עם פורטוגל. בדרום יכולות להיות טמפרטורות לא נוחות בחודשי הקיץ ומומלץ להגיע דווקא לקראת החורף ובחודשי הסתיו.

ריהוט מוסדי

ריהוט מוסדי הוא מונח כללי רחב לכל סוגי הריהוט המשמשים מבנים ציבוריים, או פרטיים, הקשורים והמיועדים לקהל הרחב. ריהוט מוסדי נמצא במקומות כמו מסעדות, בתי קפה, מפעלים, משרדים, מרפאות, בתי ספר, אכסניות, חדרי מלון, מעונות סטודנטים, אוניברסיטאות, וכדומה. 

הריהוט המוסדי הוא בדרך כלל ריהוט אחיד, הכולל כורסאות, שולחנות, לוחות עץ, כיסאות, ארונות, וברוב המקרים אין בו עיצובים מרשימים במיוחד, או יוקרה, והוא מינימליסטי ביותר. בשנים האחרונות הדרישה לריהוט מוסדי מודרני גוברת, עקב המודעות הרבה של אנשים לעיצוב איכותי, ופני הריהוט המוסדי משתנות ללא היכר.


ריהוט מוסדי מודרני
הריהוט המוסדי עבר מהפיכה של ממש ושדרוג בשנים האחרונות, בעיקר עם כניסת מפעלי ההייטק לתמונה, והדרישה לריהוט רב ותואם, אך עם זאת מודרני ולא ארכאי (כיסאות ושולחנות מעץ פשוט, כמו שזכור לנו מספריית בית הספר או האוניברסיטה) לא ולא, כיום מטרתו של הריהוט המוסדי הוא למשוך את העין ואת הלקוח, ולהשרות עליו אווירה של מקצועיות, יוקרה ואמינות, ולשם כך, העיצוב בריהוט הכולל – מושקע, גם מחינת החומר (שלרוב יהייה עשוי מפלסטיק), וגם מבחינת הצבעוניות שלו – שימוש בצבעים ירוק, כתום, כחול, לבן, הבולטים מאוד ומשירם אווירה צעירה ורעננה. 

ריהוט מוסדי מודרני

מגמות צבע ועיצוב בריהוט המוסדי
ריהוט מוסדי של ימינו הוא אמנם פשוט, אך ניכרת מגמה של עיצוב אחר, מודרני יותר, ברהיטים הנמכרים כיום בשוק, ושימת דגש על צבעוניות מתאימה. אם פעם היה הצבע החום שולט, כיום ניתן לומר בוודאות שהצבעים הקרירים יותר פופולאריים  בשוק, וכל חברה צעירה שפותחת את שעריה החוצה, תתהדר בכיסאות ירוקים נועזים, או בשולחנות כתומים, לבנים או כחולים, דבר המשרה אווירה צעירה, המושכת צעירים לעבוד בחברה. דבר זה ניכר בעיקר בחברות הסלולאר והאינטרנט, המעסיקות צעירים רבים ורוצים להיכנס לאותו הראש, על מנת שצעירים אלה ירגישו בבית. 
 
דגשים לרכישת ריהוט מוסדי
בבואכם לרכוש ריהוט מוסדי, בין אם אתם אחראים על מעונות סטודנטים חדשים שמתפתחים, או בעלי עסק המעסיק מאות אנשים, עליכם לחשוב בכובד ראש על רכישת ריהוט מוסדי שיקל על העובדים או הסטודנטים, מבחינת נוחות. 

כדאי לחשוב על רכישת כיסאות ארגונומטריים, לשמירה על הגב, לאנשים שישבו זמן ממושך, בלמידה או מענה טלפוני. כמו כן סביבת עבודה נוחה, חוסכת זמן רב, ולכן כדאי לשקול לרכשו רהיטים ושולחנות בעלי מרחב, למניעת אי- סדר. רכישת מדפים, או ארוניות לאיחסון, ובאופן כללי כדאי להיוועץ עם איש מקצוע, שינחה אתכם.